Cunniscite voi stessi: Cumu a Cuscenza pò migliurà a Cuscenza di sè?

El Averti, una tecnica di meditazione chì implica attente à l'esperienza attuale senza fà alcun giudiziu, pò aiutà à amparà più nantu à a nostra personalità, secondu un articulu recente publicatu in u numeru di marzu 2013 di Prospettive in Scienze Psiculologiche, una rivista di u Associazione per a Ciencia Sicologica.

Ricerche recenti anu messu in evidenza u fattu chì l'avemu parechji punti cechi quandu si tratta di capisce i nostri schemi di pensamentu, di sintimu è di cumpurtamentu. In certi casi, i punti cechi in autocoscienza ponu avè cunsequenze negative è portanu à una decisione scarsa, prestazioni accademiche scarse, prublemi emotivi è interpersonali, è una bassa soddisfazione di a vita.

autocunniscenza In questu novu articulu publicatu in stu ghjurnale psicologicu, u psicologu scientificu Erika Carlson da l'Università di Washington in St.Louis esplora una strategia pussibile per migliurà a cunniscenza di sè: Mindfulness o mindfulness.

Mindfulness, una tecnica ampiamente ricunnisciuta per i so effetti pusitivi nantu à a salute mentale, implica attenzione à a vostra esperienza attuale (per esempiu, penseri, sentimenti) è osserva in modu micca criticu.

Sicondu Carlson, sti dui cumpunenti di Mindfulness, mindfulness è non-giudiziu, ponu superà e barriere principali per cunnosce noi stessi. Ùn ghjudicà micca l'osservazione di i so penseri, sentimenti è comportamenti, Pò riduce a reattività emotiva, cume i sentimenti di impotenza o bassa autostima, chì spessu interferiscenu cù a cunniscenza di sè.

A mancanza di infurmazione hè un altru ostaculu per a cunniscenza di sè. In alcune situazioni, a ghjente ùn pò avè esattamente l'infurmazioni chì avianu bisognu per auto-valutà. Per esempiu, hè assai difficiule d'osservà gran parte di u nostru cumpurtamentu non verbale, dunque ùn pudemu micca sapè chì simu smorfie o chì mostranu segni di inquietudine. A Mindfulness puderia ancu aiutà in questa zona chì a ricerca hà dimustratu chì a furmazione di a mente hè assuciata cù una sensibilizazione aumentata di u corpu.

Carlson contorni un ligame teoricu trà attenzione è autocunniscenza chì suggerisce di focalizà a nostra attenzione nantu à e nostre esperienze attuali in un modu micca criticu. Conclude chì puderia esse un strumentu efficace per cunnosce megliu.

Fuente


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

4 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Guglielmu Wallace dijo

    Presente, presente ...

  2.   Sascha Andreas Decker dijo

    L'ultimu puntu chì dice chì a mancanza di informazioni hè un ostaculu per a cunniscenza di sè hè veramente veru.

  3.   Jhonatan Asael Villa Sanchez dijo

    Cuscenza = creatività 😀

  4.   Raul ramirez dijo

    Grazie !!