Cosa hè a cunniscenza filosofica? elementi è caratteristiche

Statua filosufa

Nel corso di a storia, i grandi pensatori anu influenzatu u modu di esse, di pensà è d'agisce da diverse civiltà antiche finu à oghje. L'evoluzione psicologica di l'essaru umanu hà avutu grandi cuntributi da a filusufia, questa bella scienza chì studia a bellezza di l'essaru umanu sottu à certi cuncetti estetichi chì a cumpunenu.

In listessu tempu, hà datu a cunniscenza i strumenti chjave per una bona comprensione di questu è di e so terminologie. In virtù di questu, vulemu dedicà un articulu soprattuttu à a cunniscenza filosofica, chì cuntribuzioni hà datu à a sucietà è u megliu modu per capiscela senza discreditallu.

Chì ghjè a filusufia?

Cuminciamu definendu u cuncettu di filosofia principalmente cum'è l'amore per a saviezza. Hè una scenza chì studia i prublemi liati à l'esseri umani è e so cundizioni, chì pone quistione cum'è moralità, bellezza, esistenza, cunniscenza, mente è lingua.

In quistione nantu à queste questioni, a filosofia differisce da a misticità di e cumpunenti spirituali, postu chì hà un accentu nantu à i cumpunenti raziunali chì strutturanu è definiscenu l'esistenza.

I studii fatti da a filusufia ùn sò micca implicati in l'esperienza, a cunniscenza hè sempre ghjunta per mezu di diversi metudi cum'è a speculazione, chì studia l'elementi implicati a priori per esse capace di dà una conclusione finale nantu à l'aspetti chì definiscenu questu elementu, senza Tuttavia, ùn ci hè nisuna cunclusione specifica chì cundiziona e caratteristiche di l'ughjettu studiatu dapoi a bellezza infinita è capacità di l'essere filusoficu di dumandà infurmazione nantu à a so esistenza, permette di andà sempre al di là di e cunniscenze acquistate prima.

U filosofu pò esse un scientistu, teologu o puliticu, questu hè duvutu à e virtù di u stessu per capisce è pone prublemi di vita.

Chì hè a cunniscenza?

Statua di pensatore

Prima di parlà di cunniscenza filosofica duvemu affruntà u cuncettu di cunniscenza, stu termine hà più cuncetti chì li sò relativi; per esempiu: a cuscenza umana, l'intelligentsia è l'azzione d'acquistà infurmazione.

Tuttu dipenderà da a pusizione chì unu hà prima di questu termini è l'usu chì li serà datu in i campi investigativi.

In riassuntu, pudete avè u cuncettu di u termine cù parechje definizioni di questu per ùn limità direttamente à l'apprendimentu di l'essere, vale à dì, se avete a nuzione di cunniscenza ligata à a cuscenza, pò esse chì u so cuncettu sia l'esperienza è familiarizazione di l'esse cù rispettu à l'universu.

D'altra parte, se a persona hà u cuncettu di cunniscenza ligata à u ragiunamentu, pò avè a definizione di l'intellettu di cuntenutu in relazione à una zona specifica cum'è a scienza.

Dunque hè valevule per avè i sfarenti cuncetti spiegati prima ligati à u cuncettu di cunniscenza stessa.

Chì significa a cunniscenza filosofica?

Hè capitu da stu tippu di classificazione, tuttu ciò inerente à l'essaru umanu basatu annantu à u so cumpurtamentu è u so pensamentu.

L'analisi è a critica sò l'utili chì un filosofu pussede per pudè ghjunghje à tale cunniscenza.

Per vede i difetti in qualchì cumpurtamentu chì diventa u prublema di l'esse, l'analisi hè fundamentale per migliurà u discorsu filosoficu.

A critica apre a strada à prupone suluzione nove chì implichi u cullettivu è i so altri prublemi.

Elementi principali

Frà l'elementi principali di questu truvamu i seguenti:

  • Cunniscenza empirica: Hè basatu annantu à u sperienze persunali chì creanu cunniscenza, secondu a percezione chì si ne hà è di e facultà di a persona à amparà. Amparate à sviluppà cumpetenze cum'è scrittura, lettura, una nova lingua, cunnuscendu i culori di lettere è numeri, è esse capace di dà nomi à i sfarenti elementi di l'ambiente; appartenenu à a cunniscenza empirica.
  • Cunuscenza teologica: Si riferisce à a fiducia chì l'essere umanu hà di fronte à diversi fenomeni chì ùn anu micca una spiegazione chì prova a veracità di a so esistenza. A creazione di l'universu, l'esistenza di i dece cumandamenti, i miraculi spiegati in a Bibbia, è ancu a vita di Ghjesù.
  • Cunnosce scientifica: Si basa annantu à l'evidenza chì prova a veracità di i studii, per esempiu, teurie cum'è u Big Bang, a Lege di a Gravità, e teurie di Darwin, l'heliocentrismu, i muvimenti di traduzzione è di rotazione.
  • Insight intuitivu: Hè in relazione cù l'intuizione chì l'omi anu da rilevà i fattori chì accadenu in u so ambiente è in e relazioni sentimentali è suciali. Ricunnosce i sfarenti umori di una persona, interpreta u linguaghju di u corpu di l'altri, è sà ricunnosce l'emozioni di l'altri.
  • Autocunniscenza filosofica: A cunniscenza di sè di l'essere hè un strumentu chjave per l'evoluzione di l'umanità, à u livellu spirituale furnisce benefici à e persone per esse capaci di risponde à e dumande esistenziali è di sapè campà secondu e capacità ch'elli anu in sè. Hè direttamente ligata à a saviezza di l'essaru umanu è à a so necessità di capisce i sfarenti fenomeni chì accadenu intornu à ellu; capisce a ragione di l'esistenza, a ragione di l'origine di e spezie è altri tippi di dumande in quantu à a sucietà è a località à a quale appartene.

Caratteristiche di a cunniscenza filosofica

Ognuna di e cunniscenze filosofiche hà in cumunu una caratteristica in cumunu cù l'altri: a necessità di acquistà saviezza per qualunque mezzu chì l'essere abbia dispunibule.

Capimu per saggezza qualsiasi caratteru chì forma l'intelligenza secondu e proprie esperienze di l'essere umanu per ghjunghje à una migliore comprensione di l'oggettu o situazione in studiu.

Per pudè discernisce trà u bè da u male, a saviezza ci porta à un statu riflettente in u quale pudemu decide di ciò chì hè bonu per noi o micca, o simpliciamente per sente u piacè di avè infurmazione universale. Hè per quessa chì a saviezza hè una caratteristica chì diventa parte di a cunniscenza di a filosofia è di a so applicazione in a vita quotidiana di l'individuu.

In un altru ordine d'idee, ci sò parechje caratteristiche chì differenzianu u filosoficu da u scientistu.

Sicondu u filosofu grecu Aristotele, ci sò quattru caratteristiche principali in chì u filosoficu pò esse divisu:

  • Raziunale: Hè cumpletamente privu di qualsiasi cundizione emotiva, si basa nantu à a canalizazione di a logica, chì permette à u filosofu di studià in prufundità è senza impegni emotivi alcun fattore pienu di cumplessità.
  • Critica: Cum'è l'avemu menzionatu prima, per a cunniscenza filosofica hè necessaria a capacità di trattà l'infurmazioni criticamente per avè una migliore obiettività in e conclusioni.
  • Analiticu: Si concentra nantu à temi specifici, vale à dì, copre un sughjettu specificu per esse capace di dettaglià i cuncetti è e teorie in particulare.
  • Stòricu: Hè sempre ligata à eventi storichi è suciali chì si sò svolti in un locu specificu.

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.