Chì sò e cunsequenze di a puvertà?

A puvertà hè un prublema chì hà toccu l'umanità in tutte e tappe di a storia, in tempi passati, e cause principali di a puvertà eranu inugualità suciale è ignuranza di l'ecunumie.

Oghje ghjornu, ci sò assai più fattori chì influenzanu u sviluppu di stu prublema, chì ghjunghje ogni ghjornu à livelli altamente esponenziali. In virtù di questu, eramu stati custretti à fà un articulu esclusivu nantu à e cunsequenze di a puvertà è perchè hè di primura chì cunnosci e diverse cause.

 

Chì sò e cause di a puvertà?

Prima, hè necessariu mette in risaltu e differenze trà i termini "fattore" è "cause", sapemu per fattore quellu termine chì cundiziona direttamente a causa, invece a causa stessa si riferisce à ciò chì hà pruduttu u risultatu di una certa situazione o prublema.

In listessu sensu, deve esse assai chjaru chì ogni regione hà bisogni diversi, dunque, hà cause assai diverse di miseria in a sucietà; Tuttavia, ci sò parechje nazioni cun cause simili à altre nazioni chì portanu à a povertà di i so cittadini, cusì e cause seguenti sò e più cumuni in u globu:

Modellu cummerciale multinaziunale

L'impurtazione di prudutti inutili è inutili da altre nazioni face u bilanciu di u paese chì l'importa sempre più chjucu, furnendu cusì una qualità di vita assai deplorevule per i cittadini.

Cusì, a forza di travagliu nata in a regione hè nigata a pussibilità di allargà e so cunniscenze è di furnisce sperienze in vari settori di pruduzzione.

Questu pò influenzà a nazione per riduce u so bilanciu internaziunale è dirige questi soldi à investisce in talenti lucali.

Corruzzione

U fattore più frequente in e populazioni latine, a corruzzione ùn face micca solu a miseria di e nazioni cresce, ma sti fattori diventanu ancu cumuni: a dispunibilità d'impieghi per i citadini, a libertà di spressione, a mancanza di cibu, u serviziu sanitariu assai poveru da parte di l'istituzioni publiche, l'istituti d'istruzione dumandanu di più in più assai menu di i so studienti, a criminalità piglia e strade, e pupulazioni sò impoverite; è cusì un numeru infinitu di prublemi.

À u livellu ecunomicu, e risorse chì devenu esse attribuite seranu aduprate illicitamente o per usu privatu per risponde à i bisogni di i dirigenti attuali.

Cambiamenti climatichi

In i terreni assai caldi o in i terreni assai friddi, ci sò prublemi per a produzzione di alimenti, in particulare in i paesi chì dipendenu da questu sistema per alimentà i so abitanti.

Inquinamentu ambientale, in parte, hè a ragione di i diversi cambiamenti climatichi chì una nazione pò sperimentà.

I cambiamenti climatichi ponu interferisce cù vari tipi di povertà, micca solu a povertà alimentare, ma ancu pruvucendu e condizioni di salute di e persone à esse influenzate.

Malatie

L'epidemie è l'incapacità di alcuni paesi di eradicali facenu di e malatie di più in più a ragione di a puvertà, generalmente estreme.

U serviziu di salute publica di e nazioni i più poveri ùn hè qualchì volta capace di riceve un gran numeru di persone è ùn hè micca sempre sicuru chì dispunibuli chirurgichi o medicinali sò dispunibili.

E malatie sò ancu una cunsequenza di u livellu economicu bassu di e sucietà, dunque diventanu una causa ancu più grande per aumentà u livellu di puvertà in i paesi.

Disuguaglianze di risorse

Ci sò alcune società di classe chì ùn distribuiscenu micca i soldi ottenuti sottu a sfruttamentu di un certu settore di a pupulazione in modu equitariu. In America Latina, si pò vede soprattuttu cumu ci hè un cuntrastu maiò in a distribuzione di e pupulazioni è cume a discriminazione suciale hè un fattore cumunu.

U Messicu, per a so parte, hè un esempiu di stu tipu di inugualità, induve u classismu hè implementatu ancu in e leggi proprie di u paese, dendu à u aumentu di u livellu di puvertà in certi settori è arricchendu un picculu settore di a pupulazione; generendu cusì un sbilanciu in a stabilità ecunomica di u paese.

Cunflitti armati

Alcuni paesi in situazione di guerra furzanu i so citadini civili à spustassi da un locu à l'altru, adattendu si à lochi chì ùn currispondenu micca à i so bisogni è induve a sopravvivenza diventa sempre più prisente.

Parechje persone dumandanu rifugiu puliticu in altre nazioni duv'elli devenu parte da zero, lascendu daretu tuttu ciò ch'elli avianu custruitu in i so paesi nativi è a pussibilità di esse impiegati in e so professioni, in breve, u paese in cunflittu perde un travagliu potenziale.

A crescita demugrafica

E regioni chì si trovanu in situazione di iniqualità sò quelle chì sò e più toccate da l'aumentu di a pupulazione.

Fattori cum'è a gravidanza in l'adulescente affetta direttamente a crescita di a miseria è forza e nazioni à risponde per a produzzione alimentaria in più.

In listessu modu, a crescita demografica aumenta i livelli di inugualità suciale in e nazioni, cusì, l'occasione d'impiegu, a dispunibilità di manghjà è a dispunibilità di una salute publica di qualità diminuiscenu, stu fenomenu si verifica soprattuttu in i paesi sottosviluppati.  

Principali cunsequenze di a puvertà

Stu prublema porta parechje cunsequenze assai gravi chì ponu esse osservate à longu o à cortu andà in una certa nazione.

E cundizioni di sviluppu di un paese sò di più in più inaccessibili quandu e cunsequenze di a puvertà ùn sò micca affrontate à tempu è cù a cumpetenza necessaria, prublemi cusì ponu esse vistu in e seguenti cunsequenze:

Delinquenza

A criminalità pò nasce grazia à l'unione di vari tippi di povertà cum'è l'alimentu, u zitellu, rurale, urbanu, emotivu, mentale è estremu. Hè un male suciale chì tocca tutte e cumpunenti suciali di un paese.

In altri casi, a mancanza di cibu impone un certu settore di a pupulazione chì ùn hà micca una scala di valori equilibrata, per esse criminali. Stu tippu di cittadinu sceglie di uttene in u modu più faciule tuttu ciò chì per mezu di i mezi dispunibili di u paese poveru ùn ponu micca. Stu fenomenu include a prostituzione è l'assassiniu trà i stessi abitanti di a regione.

Mancanza di cibu

Ch'ella sia per via di un'ecunumia à bassu redditu, di un sistema curruttu è inutile, o di a mancanza di terreni fertili in u paese, a carenza di cibu hè una cunsequenza di a puvertà.

E famiglie e più toccate da stu prublema sò quelle chì ùn anu micca accessu à i bisogni alimentari di basa, cum'è u casu di i prudutti d'igiene persunale.

A puvertà di i zitelli hè ancu una cunsequenza di a puvertà, questu significa chì in alcune famiglie l'adulti sacrificanu i so trè pasti ogni ghjornu à unu o zeru per dalli à i chjuchi, eppuru a malnutrizione hè sempre presente in certi settori zitelli di a pupulazione.

Cundizioni di salute deplore

Campà in a puvertà affetta i stati di salute di e persone, sia emotivamente sia psiculugicamente.

A mancanza di alimentazione sana face chì e persone diminuinu in i so livelli di salute, ancu, a mancanza di medicinali è l'accessu à i servizii di salute privati ​​per acquistà cure chì un serviziu publicu ùn offre micca u livellu di puvertà di a pupulazione hè ancu più altu, rende i stati di salute di l'abitanti chì sò immersi in questu prublema assai seriu è qualchì volta fatale.

Crescita di valori negativi

Ùn avè accessu à una educazione di qualità, ùn campà micca in un ambiente armoniu, pulitu è ​​sanu è ùn avè principii pusitivi per a prusperità di a sucietà, sò fattori chì facenu chì a puvertà immersa in ognunu di elli faci cresce i valori negativi.

A mancanza di autostima, rispunsabilità è valori etichi è murali facenu chì l'individuu stessu ùn sia capaci di rivendicà a so situazione è ùn abbia micca l'uttrumenti adeguati per esce ne.

A so volta, ùn averà micca u putere di dumandà chì i so diritti sianu rispettati postu chì ùn hà micca nuzione di ciò ch'ellu merita cum'è citatinu.

Iniqualità suciale

Alcuni paesi sottosviluppati anu serii prublemi di risentimentu è di risentimentu da parte di i settori i più rinnegati di a pupulazione versu e persone cù una pusizione ecunomica un pocu più favurevule.

Tuttu hà da fà cù i valori stessi induve a persona cresce è u principii chì a sucietà Li impone di sviluppassi sè stessu.

In i paesi basati in classi chì designanu un settore di a pupulazione cum'è nè currispundente nè degnu di boni servizii da u statu versu elli, ci hè una probabilità più grande chì a miseria cresce.

Chì sò i principali tippi di povertà?

A puvertà tocca tutti i generi di cundizioni di a pupulazione, dunque micca solu u termine pò esse stampatu à l'ecunumia, ci sò ancu vari campi poveri in una sucietà:  

Alimentazione

A caristia chì traversanu i paesi ùn hè micca sempre dovuta à l'inflazione elevata chì ogni regione hà, ma dinò à a dispunibilità di u bilanciu di u Statu per furnisce i scaffali alimentari.

Ci sò alcune eccezioni cume sò paesi cù un altu tassu di curruzzione, chì anu accessu à a produzzione alimentaria ma l'utilizanu per arricchisce i menu bisognosi.

D'altra parte, ci sò alcune nazioni chì ùn anu micca terreni fertili per u travagliu agriculu o simpliciamente ùn anu micca accessu à a produzzione di bestiame è di pesca.

Senza parlà di l'alimenti chì devenu necessariamente esse impurtati cum'è alcuni supplementi nutrizionali chì necessitanu un settore cù un statutu di salute speciale di a pupulazione.

Childish

Stu tipu di puvertà hè influenzatu da a mancanza di alimentu, u sottusviluppu di i zitelli hà cunsequenze gravi è ancu fatali.

Alcuni genitori ùn anu micca risorse sufficienti per copre e spese di i so figlioli, hè necessariu enfatizà chì un zitellu mediu hà bisognu di riceve duie volte più proteine, vitamine è minerali chè un adultu.

Dunque, a puvertà affetta assai di più a pupulazione zitellina cà à a pupulazione adulta; L'adultu, invece, s'ellu ùn hà alcuna disabilità, pò piglià cura di sè stessu per risolve i bisogni nutrizionali chì l'ambiente li pone, quantunque, un zitellu dipende da i so genitori o tutori per pudè si nutrisce.

L'educazione, a salute è l'alloghju sò strettamente ligati à a povertà di i zitelli, micca solu u fattore nutrizionale ma ancu in i diritti di i cittadini: truvemu chì duvemu tutti cresce in una salute ottimale, educazione, alimentazione è ricreazione, è se ùn sò micca soddisfatti, viulanu e nostre libertà. Questa hè una di e cunsequenze di a miseria è una di e più gravi per a sucietà.

Rurale

Truvemu i varii settori di una pupulazione chì stà in una zona rurale, postu chì hà un tassu di sottusviluppu più altu ch'è e zone urbane, dunque, i tassi di disoccupazione sò più alti chè in altre località.

Urbana

Comprende i vari paesi chì anu un elevatu tassu di pupulazione in e regioni urbane ma ùn sò micca in gradu di offre una qualità di vita megliu à i so abitanti.

Inoltre, e persone chì emigranu da a campagna à e grande cità chì ùn anu micca supportu educativu o attitudine per un postu di travagliu, sò influenzate quandu residenu in a cità; Ciò face chì stu settore di a populazione crei un statu di dipendenza da l'altri cumpunenti di a stessa è sia stabilitu in una sola zona urbana.

Femmina

Stu cuncettu genera parechje cuntruversie è cunfronti in u mondu sanu, parechji paesi anu sceltu di piglià un dibattitu cullettivu nantu à e capacità di e donne per copre e stesse spese di l'omi.

Ci sò duie realità chì cundizianu a puvertà femminileU primu stabilisce chì e donne sò capaci cum'è l'omi di occupà posti pesanti o d'uffiziu è gode di i stessi privileggi, cum'è un essere umanu, tuttu què hè pussibile senza a percezione qualchì volta machista chì facenu alcuni paesi.

A seconda realità hè a più cruda è cumuna, e donne in a sucietà d'oghje ùn ricevenu micca u listessu trattamentu à u livellu di u travagliu cum'è l'omi, ancu se parechje anu assai anni di sperienza è sò prufessiunali pieni d'etica, anu ancu certi svantaghji davanti à l'omi .

In virtù di questu, e donne sò state negate e stesse opportunità cum'è l'omi, è e responsabilità di a casa cadenu nantu à e spalle di l'omi. Stu fenomenu si vede assai in e culture latine è in i paesi orientali induve l'avanzate umanistiche necessarie ùn sò ancu state realizate.

Ancu se certi paesi anu dighjà rializatu quella parità di sessu, è sò i paesi i più sviluppati di u mondu, sò sempre assai pochi paragunati à u restu di u globu. 

Hè dunque una realità chì deve esse esaminata sottu un ghjudiziu micca sughjettivu o criticu ma basatu annantu à i bisogni di e pupulazioni è i prublemi chì affettanu a vita di travagliu di e donne chì li impediscenu d'ottene i stessi meriti cum'è l'omi.

Se paesi cum'è l'Australia, l'Islanda, u Canada, a Norvegia, a Svezia, a Finlandia, a Nova Zelanda o i Paesi Bassi sò presi cum'è riferimentu per eradicà a puvertà femminile chì abbraccia parechji tippi di puvertà, da l'altri paesi di u mondu. D'altra parte, a presenza di stu prublema influenza direttamente i valori cù i quali e famiglie sò custruite, u rispettu di u generu femminile è e so capacità in a sucietà devenu esse u valore più impurtante messu in opera in l'istituzioni educative, in casa è in i diversi usi culturali .  

Estremu

I populi indigeni è i settori più discriminati di una pupulazione sò quelli chì sò u più toccu da a miseria estrema. Stu tipu di puvertà cumprende l'11% di a pupulazione di u mondu è abbraccia tutti i tipi di povertà chì ponu esiste in una sucietà.

Mental

Assai dannosu veramente tossicu è qualchì volta mortale, hè a puvertà mentale. Stu termine genera parechje cuntruversie in u mondu è e so culture, in particulare in questu boom di Mindfulness è di crescita persunale è spirituale, u termine hè implementatu per riferisce à e varie limitazioni chì ci rendenu incapaci di superà o uttene certe cose in a nostra vita, Tuttavia, ùn hè micca pussibule di ghjunghje à una cunclusione cun 100% di certezza postu chì ci sò parechji fattori chì ùn ponu micca esse analizzati in e cundizioni di puvertà mentale.

Ci vole un puntu di vista assai diplomaticu è giustu per misurà a quantità di puvertà mentale chì una persona hà, è si pò misurà stu tippu di puvertà? Purtroppu, ùn hà micca e listesse qualità tangibili è dimostrabili cum'è a povertà estrema o di i zitelli.

Malgradu questu, se ci sò vari fattori psicologichi chì mostranu quandu una persona hà una povertà mentale profonda in sè.

In questa categoria, l'idea di povertà mentale hè cuncipita cum'è un termine chì cundiziona altri tippi di povertà, dunque, hè una limitazione chì struttura a vita di e persone secondu i so bisogni spirituali è mentali.

Per esse più specifici, pudemu truvà argumenti chì sustenenu a ragione di a puvertà mentale, un esempiu chjaru di elle hè u fattu di circà sempre l'appruvazione di terzi senza alcunu benefiziu in cumunu.

Emutivu

In termini psiculugichi, a puvertà emotiva ci mostra chì sò e diverse scale di valori chì una populazione specifica cun sta situazione hà, è chì sò i so cumpurtamenti in quantu à terze parti.

L'anti-valori sò guasi sempre attribuiti à esseri chjamati poveri emozionalmente, à quelli chì ùn sentenu micca empatia per l'altru, à quelli chì ùn sò micca capaci di relassi in modu sanu cù l'altri o in sintesi, quelli chì anu energie assai negative .

D'altra parte, una persona chì hà una disabilità fisica o mentale pò esse cunsiderata emozionalmente povera, per esempiu, una persona in coma, cù una ferita cerebrale grave chì ùn li permette micca di distingue tra qualità sociali è emotive è ancu persone cun tratti di psicopatia è sociopatia.

Si riferisce, per a so parte, à l'incapacità di esse per espone i so bisogni è emozioni à l'altri chì limita a so relazione cù terzi; in certi casi eccezziunali accade, ùn hè micca sempre trattatu cù attitudini è intenzioni negative  


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   cristin dijo

    Mi hè piaciutu assai bè l'articulu

  2.   Maria Alejandra dijo

    Cattivi guverni, corruzzione è egoisimu, stò bè è ùn mi mettu micca à a piazza di l'altri