3 cunsiglii per ammaestrà l'autodisciplina

Una di e lagnanze più diffuse trà a maggior parte di e persone hè quantu hè difficiule mantèniri autodisciplina, cum'è in u casu di spegne a sveglia per andà à fà eserciziu a matina o manghjà eccessivamente in una celebrazione malgradu esse à dieta.

Tutti avemu i nostri punti di forza è di punti debuli, ma a chjave hè di fighjà nantu à u pusitivu è minimizà l'impatti chì causanu e nostre debulezze.

autodisciplina

A vita hè abbastanza difficiule in sè stessa, dunque à volte hè impurtante dà ti una pausa è ùn avete micca bisognu di batte ti per ogni picculu sbagliu. Per aiutà à urganizà quelle zone di a nostra vita chì ne richiedenu, si pò seguità u seguitu trè cunsiglii per migliurà l'autodisciplina à partesi d'oghje.

1. Pigliate bè cura di noi stessi sia fisicamente, mentalmente è spiritualmente. Quandu unu hè esauritu hè assai difficiule di truvà a motivazione per sorte, cum'è quandu omu hè stancu, stressatu o arrabbiatu, hè più prubabile di rompe a dieta per perde pesu davanti à una ricca cioccolata. U menu esercitu, u menu eserciziu mi vene di fà. Quandu pigliemu a carica di a nostra vita è curemu i nostri bisogni di basa, cuminciamu à sente megliu è l'autodisciplina hè garantita per aumentà meravigliosamente.

Video «Avè forza di vuluntà»

2. Esse assai chjaru nantu à l'ugettivi chì vulemu ghjunghje.

Se u nostru scopu hè di perde u pesu perchè avemu un avvenimentu impurtante in pochi mesi, duvemu visualizà cumu vulemu vedeci noi stessi è truvà dinò una ispirazione per aiutaci à ghjunghje à u scopu. Una bona idea seria di circà una foto di i tempi quandu avemu avutu qualchì chilò in menu o cumprà un bellu vestitu di a taglia chì vulemu ghjunghje. In casu chì bramemu d'annullà i debiti cuntrattati in precedenza, duvemu immaginà quantu sarà gloriosu quandu ùn duveremu più soldi. Pudemu scrive e parolle di emozione chì senteremu quandu ghjunghjemu à u nostru scopu è piazzalli in un locu visibile in modu da pudè leghje tutti i ghjorni. Ci aiutanu nantu à a strada di rializà ciò chì vulemu è di mantene l'autodisciplina.

3. Spinghje se finu à ch'ella diventi rutina. Parechje volte ci tocca à fà un sforzu per realizà certe attività, chì per quant'elli ci costinu, sapemu chì hè qualcosa chì ci face u bè è ci porta felicità. Per esempiu, se ci sforzemu di furzamu à andà in palestra, malgradu a stanchezza di a vita d'ogni ghjornu, à pocu à pocu sta attività diventerà di rutina è veneremu à gode di ella. Dopu qualchì tempu, u corpu hà da cumincià à mustrà i cambiamenti di l'eserciziu realizatu è questu serà abbastanza ragione per mantene l'autodisciplina.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.