Scopre e cunsequenze di e droghe in diverse zone

In un sensu strettu, a parola droga hè stata definita da l'organizazione Mondiale di a Salute (Quale) per riferisce si à e sostanze chì curanu o prevenu e malatie; in ogni modu, assai di elli tendenu à generà dipendenza postu chì producenu ind'è l'individuu una sensazione transitoria di benessere, dunque, quellu chì a cunsuma hè tentatu di ripete u so usu per pudè accede sempre à quellu statu piacevule. Da quì deriva u cuntestu in u quale sta parolla hè abitualmente aduprata, è chì si riferisce à u "abusu" chì hè datu à questu.

Trà e cunsequenze principali di e droghe ci hè u addiction generatu, è per via di questu, sò derivate una serie di effetti secondarii chì ponu esse classificati cum'è: fisicu, psiculugicu è suciale. Cunsiderendu chì altera tutte queste zone, si pò dì chì malgradu esse adupratu da parechji cum'è mezu di "scappà ", postu chì di solitu vedenu in ste sostanze un sustegnu per affruntà a so realità, u so usu hè luntanu da riprisentà una soluzione alternativa, perchè u prezzu pagatu hè assai più altu, postu chì a droga distrugge i vostri neuroni, alterendu e vostre capacità fisiche è mentale, limitendu e vostre pussibilità.

Cumu e droghe affettanu u vostru sviluppu integrale?

Ancu quandu ci simu misurati, è seguitemu l'istruzzioni di un duttore, l'usu di sostanze chimiche genera effetti collaterali in u corpu, chì ponu esse cuntrullati se agemu sott'à prescrizione medica. Tuttavia, se hè un casu di "abusu" in cui a dipendenza da a sostanza ci porta à una ricaduta, u corpu sperimenterà un deterioramentu graduale, è in più di questu, a salute mentale è a stabilità emotiva per affrontà situazioni seranu seriamente alterate. D'altra parte, u sviluppu suciale è l'adattazione di quelli chì li cunsumanu hè difficiule per via di i disordini di a persunalità generati da l'alterazione è u deterioru di e strutture è di i prucessi neurologichi.

Trà e cunsequenze di e droghe avemu chì distrughjenu u vostru corpu, influenzendu a vostra salute, limitendu cusì e vostre attività, a vostra capacità à amparà, a vostra relazione cù a famiglia è l'amichi, in breve, vi cancellanu in tutti l'aspetti impurtanti, finu à u puntu chì a vostra vita finisce per fighjà nantu à elli.

Cunsequenze di l'aspettu fisicu

  • Cancru: Una di e più terribili cunsequenze di l'usu di droghe hè sta cundizione, definita in termini generali cum'è u sbilanciu in u prucessu di divisione cellulare, chì genera una crescita anormale in tessuti è organi. Cumu a droga pò causà sta malatia? Sò chì sona paradussale, dopu tuttu, sò stati sviluppati per curà e malatie, micca per pruduceli. Tuttavia, l'usu indiscriminatu di queste sostanze altera l'equilibriu di i prucessi biochimici di u vostru corpu, è questu si traduce in mutazioni di geni è di cellule, è questu hè u puntu di partenza di sta crescita accelerata chjamata tumore, carcinoma, sarcomi, ecc. Hè statu dimustratu per via di studii chì una di e cause principali di u cancheru di u pulmone hè u cunsumu di sigarette è di tabacchi, chì malgradu esse legali, sò abbastanza dannosi per a salute.
  • HIV: Stu terribile virus chì affetta direttamente u vostru sistema immunitariu, è rende u vostru corpu vulnerabile à malatie cum'è: tuberculosi pulmonare, candidiasi, toxoplasmosi, pneumonia, cundizioni di a pelle è di stomacu. Dittu simplici, stu virus attaccà u vostru sistema immune è si diffonde in u tissutu linfoide è in i nodi linfatichi, chì sò ciò chì aiutanu u vostru corpu à ricunnosce è difende si contra patogeni è infezioni, vi lascia vulnerabile à una malattia innocu cum'è un fretu. A stu puntu vi puderete dumandà Chì rolu ghjucanu e droghe in questu? Ebbè, parechje droghe sò amministrate per via endovenosa, è hè cumunu per e siringhe esse aduprate da parechje persone, fora di questu, u modu di vita di parechji tossicodipendenti hè abbastanza disordinatu, è hè caratterizatu da pratiche sessuali irresponsabili è promiscue.
  • Cirrosi è cundizione di u fegatu: La epatoxicità Hè abbastanza cumunu in quelli chì piglianu droghe regolarmente, è secondu a frequenza di ingestione è u tippu di sostanza, pò purtà à malatie gravi cum'è: cirrosi, malatie di fegatu grassu, è ancu cancru di fegatu. Dopu, un'altra di e conseguenze di e droghe hè chì attaccanu e proteine ​​di l'epatocita (a propria cellula di u fegatu) è a risposta di questa entità pò esse un immunotolleranza, casu desideratu, postu chì a sustanza hè assimilata è ùn face micca impattu negativu; ma sfurtunatamente, i casi di abusu di droghe portanu à dannu funzionale è anatomicu à u fegatu (epatoxicità), chì hè u puntu di partenza di altri feriti gravi.
  • Cundizioni di u core: A maiò parte di e droghe causanu prublemi cardiovascolari perchè in cunsequenza di e droghe, a temperatura di u corpu, a pressione sanguigna è a frequenza cardiaca aumentanu. A tossicità cardiovascolare ùn dipende micca da a dose è da a via di amministrazione. A so cumbinazione cù l'alcol aumenta a dipendenza, sò più tossichi è ponu purtà morte in i ghjovani cù cori sani. Sicondu un studiu impurtante da Uomini d'affari di Minnesota è quellu Framingham, Un risicu relativu di morte subita cardiaca hè statu dimustratu 10 volte più altu in i fumatori maschili è 4,5 volte più altu in e donne chì fumanu è cunsumanu sostanze psicotrope.
  • Gravidanza: Durante u prucessu di gestazione, u zitellu dipende direttamente da a mamma, è u so sviluppu propiu dipende da fattori cum'è l'alimentu è l'ambiente chì u circonda (situazioni stressanti ponu esse altamente dannose). Quandu a mamma ingerisce droghe, u zitellu hè espostu à risichi cum'è nascita prematura, ritardu di crescita, malformazioni, cecità, ancu malatie cum'è u SIDA ponu esse trasmesse à u zitellu. Ancu a morte di u fetu hè una cunsequenza in i casi cronichi di abusu di droghe.

Cunsequenze psiculugiche

A dipendenza pò esse paragunata à una ossessione, perchè un'altra di e conseguenze di e droghe hè chì influenzanu direttamente u sistema nervoso, chì genera allucinazioni, cumpurtamenti psicotichi, paranoia, insonnia, depressione, è umore alteratu. A cunsiquenza a più terribile di l'usu di droghe hè chì u tempu passa u vostru corpu hè diventatu immune à elli, dunque duvete incorre in un altu tassu di ripetizione è / o aumentu di dosi.

  • Deterioru di e strutture cerebrali: Quandu una persona ingerisce una chimica straniera hè  mudifica a chimica di u cervellu, chì tocca u funziunamentu currettu di certe strutture. Sicondu a sustanza specifica chì hè cunsumata, l'effettu chì producerà in u cervellu serà diversu. Per esempiu, alcune droghe cum'è a cocaina o l'anfetamine facenu chì i neuroni liberanu una quantità insolita di neurotrasmettitori. D'altra parte, droghe cum'è marijuana è eroina, cuntenendu una sostanza chimica simile à quella di a trasmissione neuronale, attivanu i neuroni in un modu insolitu.
  • Paranoia: Questa hè una cunsequenza diretta di u sbilanciu neuronal in cunsequenza di e droghe. Queste alterazioni à u livellu di u sistema nervosu chì includenu a distruzzione di neuroni è alterazioni in strutture fundamentali cum'è u troncu cerebrale, a corteccia è u sistema limbic, si traducenu in effetti indesiderati cum'è a paranoia, a persona dipendente tende à sperimentà episodi di delusioni psicotiche, caratterizati da allucinazioni, in cui a persona manifesta panica in situazioni non reali (prodotte da a so psiche alterata).
  • Disordine in i modi di sonnu è di cumpurtamentu: Parechje droghe sò cumposte da sostanze stimulanti (Esempiu: nicotina, cocaina è anfetamine), chì agiscenu per mezu di neurotrasmettitori cum'è norepinefrina è dopamina, tramindui ligati cù effetti chì prumove a vigilenza, a vigilia è l'attenzione in u statu attivu di u sistema nervosu. cunciliazione, chì in casi cronichi pò durà finu à più di 4 settimane. Oltre à l'insonnia, cum'è effetti collaterali ci sò a mudificazione di i mudelli di comportamentu di a persona, depressione, irritabilità, alterazione è reazioni violente.

Cunsequenze di l'aspettu suciale

Studii realizati in più investigazioni anu stabilitu in cunsequenza di droghe a tendenza à l'isolamentu. Ciò chì si trasforma gradualmente in casi di disadattamentu suciale, aumentendu cusì a pussibilità di impegnassi in atti viulenti contr'à l'ambiente (furti, omicidi, stupru).

  • Isulamentu: Cum'è parte di u sviluppu di a dipendenza, a persona tende à alluntanassi da l'ambiente, soprattuttu se manifesta rifiutu di droghe, tendendu à nascondassi in sè per paura di mostrà a so dipendenza, ancu in cunsequenza di droghe u tossicodipendente sviluppa schemi di paranoia è cumpurtamentu aggressivu chì li impediscenu di adattassi per funziunà in ambienti suciali.
  • Disoccupazione è estrema miseria: Un altu percentuale di a pupulazione chì cunsuma droghe hè impeditu di compie i so studii primari, sia per via di a diminuzione di e so capacità cognitive (produttu di l'alterazione di e strutture cerebrali), o per via di a mancanza di motivazione è di mancanza d'interessu assuciatu à a so cundizione, per questa ragione ùn li mancanu e cumpetenze per candidà per travaglii qualificati. In più di questu, ùn anu micca custanza è determinazione à mantene i travagli ch'elli uttenenu, dapoi u addiction diventa a so priorità in a vita, ciò chì li porta à esse assenti da u travagliu, è à sviluppà attitudini indesiderate cum'è u mancatu di u rispettu di u so travagliu, l'aggressività è a cattiva relazione cù i so culleghi. Questa incapacità di sviluppassi in ambienti di travagliu stabile i porta à cundizioni di povertà, chì ponu trasformassi in situazioni di strada (immubiliari) postu chì in parechji casi a persona lascia a so casa motivata da quellu bisognu d'isolamentu è da u sintimu d'incomprensione chì u rigettu di l'ambiente di e so abitudine dannose suscita. Tuttu u panorama pò esse aggravatu quandu u tossicodipendente hè u tutore di i minori, postu chì hè luntanu da garantisce condizioni di vita accettabili.

Populazione vulnerabile

U stadiu di u sviluppu umanu più suscettibile à influenzà una dipendenza da sostanze psicotropiche hè trà l'adolescenza è a prima età adulta, postu chì in questa fase i tratti di personalità stessi cumincianu à esse definiti, ciò chì rende a persona instabile è cun tendenza à vive in lunghi periodi di interrogazione è u mondu esternu, chì pò svegliare stati di cunfusione chì ponu purtà à l'usu di droghe. In listessu modu, u desideriu di integrazione suciale pò svegliare in i giovani l'adopzione di sta abitudine dannosa.

In una percentuale più bassa, e persone chì attraversanu crisi profonde cume: divorziu, disoccupazione, luttu, sò ancu vulnerabili à generà dipendenze.

In cunsequenza di e droghe, i tossicodipendenti diventanu un prublema suciale, postu chì a maiò parte di elle sò immersi in situazioni di povertà estrema, per via di u deterioramentu fisicu-emotivu è di l'incapacità di adattazione suciale, impediscenduli di curà si, dunque ùn si ponu micca furnisce una cundizione di vita decente. A maiò parte di i casi di abusu famigliali sò assuciati à prublemi di droga trà i membri di a famiglia.

Campagne è azzioni  

Dopu avè valutatu e cunsequenze di e droghe per u sviluppu di e nazioni, parechje associazioni cum'è l'Organizazione di Stati Americani (OEA) è l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) anu sviluppatu studii, in i quali hè statu definitu chì u Prevenzione primariaIn altre parolle, impedisce l'individuu di aduprà droghe per a prima volta hè a chjave per attaccà u prublema. Capendu chì unu di i fattori chì inducenu l'usu di droghe hè a mancanza di una guida curretta, è una scarsa comunicazione cù i genitori, campagne sò state sviluppate in e scole per svegliare in i zitelli adolescenti a cuscenza di l'impattu generatu da e droghe. Tra e politiche perseguite da più nazioni ci hè u sviluppu di attività extra-sculari chì tenenu i zitelli è l'adulescenti in ambienti sani, induve u divertimentu hè impeditu di guidalli à aduprà ste sostanze. A prisenza in e scole di tutori è cunsiglieri, mette à dispusizione di elli cunsiglii puntuali, chì li permettenu di elaburà piani è scopi è schjarisce i dubbi in modu currettu.

In più di a campagna preventiva, in u quadru di l'azzioni destinate à minimizà l'impattu di stu prublema sociale, i trattamenti sò stati sviluppati per supportà quelli chì anu sviluppatu dipendenza. In più di u prucessu di disintossicazione, sò state sviluppate terapie cumplementarie per riduce a pussibilità di ricaduta. Frà parechji, ponu esse chjamati: terapia comportamentale cognitiva, chì si basa nantu à a teoria di l'apprendimentu suciale, chì afferma chì u comportamentu di u consumatore hè amparatu, è dunque pò esse imparatu attraversu l'acquistu di diverse abilità; u terapia motivazionale cerca à fà vede a ghjente cambiamenti in u so cumpurtamentu; è infine ci hè u cunnisciutu interventu di dodici passi, chì cunsiste in un mudellu di ricuperazione, basatu annantu à a terapia sviluppata da u gruppu Alcoholics Anonymous.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.