11 detti di vita

Detti di vita chì ci facenu sente bè

I detti di a vita ci accumpagnanu sempre è u megliu di tutti, hè chì ci dicenu assai di più di ciò chì pudemu imaginà. Sò detti chì ponu fà riflette à una certa situazione per capisce megliu ciò chì accade. Facenu parte di a nostra cultura perchè hè un modu di trasmette verbalmente a saviezza pupulare.

E dite sò state aduprate dapoi centinaie d'anni, o millenarii! Sò spressioni chì si trasmettenu da genitori à figlioli, da babboni à figliulini ... di generazione in generazione. Hè un modu faciule per cumunicà cù i nostri amori apprufundendu in temi impurtanti senza spiegà troppu.

Sò aduprati per trasmette cunniscenze pratiche nantu à a vita è amparà lezioni nantu à certe circustanze è amparà da elli, agisce intelligente.

Granni detti di vita

Hè pussibule chì alcune di e dite chì vi diceremu dighjà sappiate o chì l'avete mai intese. Hè ancu pussibule chì l'avete intesu ma ùn siate sicuri di ciò chì volenu dì ... Dunque, vi mustraremu qualchì parolla ma vi spiegheremu ancu u so significatu in modu da pudè usalli in u cuntestu ghjustu quandu ne avete bisognu.

Pensate à e parolle di a vita

A cunniscenza ùn si faci micca

Ùn hè mai troppu tardi per amparà o troppu vechju per avè prughjetti. Se prupunite qualcosa in a vita, sia persunale o prufessiunale ... amparà hè un duvere è ùn face mai male fà. Rifiutà l'apprendimentu impedisce a crescita è avè abbastanza strumenti per avanzà in a vita. A cunniscenza hà un putere senza paru.

A pratica face un maestru

Hè vera chì à u principiu, quandu una cumpetenza ùn hè ancu ammaestrata, pare chì sia troppu difficiule. Puderemu ancu pensà chì ùn seremu mai capaci di fà la. In realtà, pudemu rializà tuttu ciò chì avemu pensatu se avemu abbastanza abilità per fà lu (in e nostre capacità persunali). Ci vole solu ore di pratica è forza di vuluntà per ghjunghje.

Cucite è cantate, tuttu principia

Simile à u dettu precedente, ci sò i tempi quandu a ghjente ùn osa micca fà qualcosa pensendu chì serà troppu cumplicatu. Ma quandu u primu passu hè fattu per inizià, u più difficiule hè dighjà superatu. Quandu si principia un prughjettu, un compitu o qualsiasi altra attività, pudemu avanzà finchè simu disposti à cumincià.

Fà è annullà hè amparà

Nimu ùn nasce sapendu è i sbagli facenu parte di a vita. In questu sensu, hè normale chì quandu fate qualcosa vi sbagliate, ma tornendu indietro è ripartendu amparate à esse megliu in quella abilità a prossima volta. L'esperienze sò i maestri di a vita, è sò accumpagnati da sbagli ... chì sò e so lezioni preferite. Err è ricuminciate, essenziale per avanzà.

Parlendu di detti di vita

Cum'è babbu Cum'è Figliolu

Stu dettu hè adupratu assai in e famiglie, quandu u figliolu s'assumiglia à u babbu o a figliola s'assumiglia à a mamma. Hè nurmalmente adupratu per e connotazioni sia positive sia negative. Ma u significatu hè listessu, questu i zitelli s'assumiglianu à i genitori in certi aspetti.

Micca tuttu ciò chì luccica hè oru.

Qualcosa pò sembra esse una bona decisione o di bona qualità. Ma questu dettu significa chì ùn si pò micca lascià passà da l'apparenze, perchè in parechje occasioni a delusione pò esse assai grande. Duvete esse prudenti in a vita in tutti l'aspetti è ùn lasciassi micca portà solu da ciò chì pare perfettu.

Hè megliu prevene chè curà

Questu dettu hè assai populare, è si basa principalmente in u fattu chì hè megliu esse una persona prudente ch'è più tardi per pentì e cunsequenze di avè fattu azzioni pocu penserose. Perchè, piglià e precauzioni hè sempre u megliu modu per evità di più suffrenze.

Vestimi pianu pianu chì aghju pressa

A corsa hè sempre cattivi cunsiglieri è cumpagni, perchè ùn ci permettenu micca di pensà chjaramente è in a maiò parte di i casi ci ponu fà piglià decisioni poveri chì ci portanu pessime cunsiquenze.

Dunque, hè megliu à fà e cose cun calma è pensà chjaramente prima di piglià decisioni. In una fretta, i dettagli impurtanti ponu esse trascurati chì dopu ci facenu perde duie volte di più tempu per curregge i sbagli fatti da a corsa.

Spartendu detti di vita

Site u pruprietariu di u vostru silenziu ma u schiavu di e vostre parolle

Nuddu pò sapè ciò chì pensate à menu chì ùn li mette in parolle. In a vostra mente pudete dì tuttu ciò chì vulete ... ma e parolle sò ascoltate da l'altri è una volta surtite da a vostra bocca ùn ci hè più ritornu. Quandu una persona parla assai o pettegola, ci seranu sempre cunsequenze per queste imprudenza in e relazioni suciali. Hè megliu esse discretu, avè un cuntrollu emotivu è verbale è sapè chì ùn avete micca sempre da dì tuttu ciò chì vi vene in mente.

Se cuglia i venti, averete timpeste

Questu dettu significa chì quandu una persona faci tortu è agisce contr'à altre persone strette, à a fine, finisceranu per soffre e cunsequenze di questu. Avarà nemichi è scapparà di e persone chì u fidanu in l'avvene. Nuddu vole avè qualchissia chì provoca danni intornu ma se u pruvucate, pudete piglià u doppiu di i danni causati.

Dopu à a timpesta vene a calma

A vita ùn hè micca un lettu di rose, ma nunda dura per sempre ... nè male nè bonu. Quandu simu di fronte à una situazione chì pare troppu problematica o cumplicata, duvemu esse cuscenti chì i prublemi accadenu sempre, è arrivanu mumenti di pace è tranquillità. Ancu se à un certu mumentu pò sembrà qualcosa chì hè assai luntanu, vene sempre. Si tratta di aspittà chì a timpesta passi.

Chì ne pensi di sti 11 detti di a vita? Hè più probabile chì avete mai intesu unu di elli da a famiglia o l'amichi. O hè ancu pussibule chì l'avete dettu in un certu puntu di a vostra vita. In ogni casu, avà vi avemu ancu furnitu i significati cusì li pudete aduprà sapendu esattamente ciò chì significanu ognuna di esse.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.