Sconnessu da tuttu per 1 settimana è questu hè accadutu

Chris Myers, u CEO è cofundatore di BodeTree.com, era stancu, frustratu è immutivatu di e responsabilità chì u so travagliu implicava cusì Hà pigliatu una decisione seria per piglià una pausa cumpleta da u so travagliu per una settimana.

Pensate ch'ellu l'hà fattu?

Parechje persone in u mondu volenu ùn avè micca da dipende da u so travagliu per vive cun dignità. Tuttavia, ogni matina si alzanu à listessa ora per vede e listesse persone è sustene cù i so travaglii per ore senza fine facendu e stesse attività ripetutamente.

disconnect da a tecnulugia

Ci sò ancu quelli tipi di persone chì sStavanu à stà in i so travagli ancu s'elli avianu vintu miliardi di lotterie. Forse ci sò persone chì ùn ponu capisce questu ma ci sò persone chì sò appassiunati di u so travagliu è ùn l'avianu micca abbandunatu per una vita di riposu stesa in un'amaca di fronte à u mare. Queste persone sò dipendenti da u so travagliu?

Parechji ùn sò micca capaci di rinuncià à i so oblighi di travagliu è dedicanu più tempu à a so famiglia o a so vita suciale. Ùn sò micca capaci di rilassassi è di scurdassi di e so responsabilità di travagliu; Sò persi s'elli trascuranu u so travagliu.

Hè ciò chì hè accadutu à Chris Myers quandu si truvò stancu è stressatu da e so obbligazioni è Decide di abbandunà e so responsabilità di travagliu per una settimana.

«Ci ​​sò assai evidenze chì cunfermanu chì e persone chì riescenu à disconnettesi da u so travagliu anu un sentimentu più grande di benessere emotivu; sò più sani è svolgenu e so attività in modu più pruduttivu di i so pari stresati ", spiega Chris Myers in uForbes'.

Prima di a so disconnessione di travagliu, Myers s'hè stabilitu una seria di scopi. Ùn si trattava di ùn fà nunda per 7 ghjorni. Avia fissatu una seria d'ubbiettivi ch'ellu vulia risponde: ùn guardà micca u so mobile o aduprà l'urdinatore, circà novi passatempi fora di u so travagliu è ùn scrive nunda: «Vuliu riposà mi da a scrittura postu chì eru bluccatu cum'è scrittore è vulia ritruvà cun ciò chì mi piace».

Quandu avia stabilitu e regule chì a so ritirata duverebbe avè, hà decisu di cambià di scena per evità e tentazioni affinch'ellu ùn cummencia à travaglià senza capì. Chì hà fattu? Andò in Hawaii cù a so famiglia. Chì credi chì sia accadutu?

Goal 1: Dimenticate ogni gadget tecnologicu.

dipendente da a tecnulugia

«Cum'è l'aghju anticipatu, scurdassi di qualsiasi dispusitivu tecnologicu Hè stata a cosa più dura chì aghju avutu à suppurtà. Passu tutta a ghjurnata incollatu à u mo mobile è à a mo tabletta, solu pensendu chì ùn l'avia da aduprà li mi facia paura »hà dichjaratu. Tenia i so dispositivi elettronichi in una cassaforte è era distrattu da i belli paisaghji di l'isula induve era.

«Ùn puderia micca piantà di pensà à ciò chì accadia in u mo ufficiu, ma l'aghju superatu dicendu à mè stessu chì puderia fà », s'arricorda. Pensava ch'ellu seria ansiosu ma truvò chì a so mente diventava sempre di più libera: "Ignorà u telefunu m'hà aiutatu à fighjà nantu à u presente è gode ogni mumentu".

Scappà di tutta sta tecnulugia u furzò à fighjà interamente nantu à ciò ch'ellu facia. Ùn ci era micca distrazioni implicate. Hè statu prupostu chì, quand'ellu vultessi, disconnette u so telefunu per 2 ore ogni ghjornu in modu da pudè cuncentrassi megliu nantu à u so travagliu cummerciale.

Scopu 2: Circate novi passatempi.

Ripusendu

Malgradu esse circundatu da un ambiente celeste, Chris Myers hà decisu di scurdassi di bagnassi in quellu bellu mare è di passà a ghjurnata pruvendu deliziosi cocktail tropicali. À u cuntrariu, Hà preferitu immerse in libri: «Era curiosu. Mentre lighjia, a mo mente continuava à avè idee stupende da applicà à u mo travagliu »hà dichjaratu pienu d'emuzione. Ùn sò micca ciò chì seria accadutu se fussi andatu à immersione, ùn sò micca se quì, sottu à l'acqua, avessi trovu idee cusì ingenuose.

Goal 3: Ùn scrive nunda.

scrive

Prima di piglià stu sabbaticu, Myers hà dighjà avutu difficultà à scrive articuli di manera consistente. L'ispirazione l'avia lasciatu è era assai male per ellu. Tuttavia, pare chì st'ambiente paradisiacu ristabilissi quella ispirazione è a so mente era piena di parechje colonne editoriali: A mo mente avia bisognu di una pausa. Ùn avia più quella pressione cutidiana per decide di cosa scrive. Sta pressione mi hà bluccatu. Tuttavia, in Hawaii, quellu bloccu hè sparitu è ​​l'idee nantu à ciò chì scrive anu inundatu a mo mente ».

Si puderia dì "Test superatu"?

Myers hà tornatu à u so ufficiu cun energia rinnovata ma prestu hè finitu senza quella energia: «Credu chì a rilassazione sia benefica à longu andà. Ùn hè micca simplice quant'è flipping un switch, staccà è riattivallu dopu 7 ghjorni. Più tempu hè necessariu per vede l'effetti benefiziali ».

Si hè sempre dettu chì dopu à e vacanze avemu bisognu di un periodu di adattazione per tornà à u travagliu. Myers averia sicuramente bisognu di un periodu di regolazione prima di ripiglià si in u turbulentu di u travagliu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.