6 dumande scomode da pone in una intervista di travagliu

dumande goffi in l'uffiziu

E dumande scomode sò abbastanza cumuni in a nostra sucietà ancu se a ghjente li pò evità in alcune interazzione suciale per ùn generà sfiducia. Quandu e dumande sò scomode, sò di solitu avvertite è dendu l'opzione à l'altra persona di risponde o micca ... Ma in realtà, ci sò circustanze in cui e dumande scomode devenu esse risposte, cume in una intervista di travagliu.

I candidati à u travagliu ponu trattà queste dumande scomode chì ùn anu mai una bona risposta obiettiva, perciò devenu esse pronti à rispondeli in u megliu modu pussibule. In realtà, alcune di queste dumande scomode servenu un scopu chjaru: testà a capacità di u candidatu di suppurtà situazioni stressanti. Ancu se puderanu ancu vulete fà chì l'altra persona si senti cumpletamente scomoda.

E dumande ùn anu nunda à chì vede cù a pusizione chì i candidati dumandanu. In seguitu vi mostreremu alcune di e dumande scomode più frequenti chì di solitu sò poste in interviste di travagliu, in questu modu ... sarete prontu à affruntalla!

chì risponde à una dumanda scomoda

Descrivi te in trè parolle

A risposta à sta quistione pò fà a differenza trà uttene u travagliu è restà felice disoccupatu per u mumentu. Allora u megliu approcciu quandu si pone sta dumanda hè di stà luntanu da aggettivi troppu arroganti.

Vulete assicurà di sceglie e parolle chì riflettenu a vostra persunalità u più largu pussibule, ma senza dà troppu dettu. Per questu, pudete avè bisognu à ricorre à i clichés di l'intervista, chì implica l'usu di spressioni cum'è "ottimistu", "capacità di travaglià in squadra", "dedicatu", "rispunsevule" ecc.

Perchè lasciate un travagliu è cercate un altru?

Questa hè una quistione dura perchè a tentazione di badmouth passati impiegatori hè quasi irresistibile. U puntu hè chì parechji candidati ùn capiscenu micca chì parlà male di l'impresa per a quale travaglianu o travaglianu ùn li darà micca punti in più, anzi tuttu u cuntrariu. Questa domanda hè un'occasione per raccoglie ciò chì avete amparatu da u vostru travagliu precedente è cumu pudete aduprà quelle abilità per aghjunghje valore à u travagliu potenziale.

dumande goffi in una intervista di travagliu

In questu casu hè megliu dì à l'intervistatore chì l'ambizione è u "bisognu di cambià" o qualcosa di simile vi portanu à vulè un novu travagliu. Hè cunveniente di dì à l'intervistatore chì site in cerca di un travagliu induve pudete mustrà tutte e vostre abilità.

Avè figlioli? Site un solu genitore?

Appena sentite sta dumanda, alzatevi, mettite u mantellu è andate. Questa dumanda ùn hè micca legale da pone è se vi dumandanu, quella sucietà ùn travaglia micca, ùn vale a pena perchè ùn ti rispettanu nè cum'è impiegatu nè cum'è persona. Cusì u megliu cunsigliu chì pudete seguità hè di lascià quellu locu u più prestu pussibule.

E dumande di l'intervista devenu esse basate nantu à l'educazione di u candidatu, e opzioni di carriera, l'esperienza, e credenziali, è altri argumenti sempre pertinenti à a furmazione, capacità è impiegu. Se a cunversazione pare avvicinassi versu un tonu più amichevule, pò esse una strategia per estrarre l'infurmazioni da voi, in questu casu, se avete capitu chì cercanu di estrarre informazioni nantu à a vostra vita persunale, Sorride gentilmente è svia a cunversazione à ciò chì conta veramente: u travagliu.

Perchè avete una lacuna in u vostru curriculum?

Avè lacune in u vostru curriculum vitae di travagliu ùn hè micca ideale, ma hè pussibule chì per via di circustanze accade è sia tutalmente rispettabile in parechje occasioni. Hè pussibule chì perde u vostru impiegu per ragioni chì sò totalmente al di là di u vostru cuntrollu, a sucietà precedente hè cascata, sì stata licenziata, o avete avutu obbligazioni familiari da assiste o avete simplicemente decisu di smette di travaglià per un tempu per via di stanchezza o di salute. Quandu vi truvate in queste situazioni, pudete aduprà quellu tempu per amparà nuove abilità o per esse volontariu.

In ogni casu, in l'intervista, hè megliu esse sinceru è dì ciò chì hè accadutu in quellu periodu di tempu, ma ciò hè già accadutu è avà site pienamente abilitatu è capaci di dà u megliu è u più di voi stessu in u travagliu.

dumande scomode chì ùn ponu micca risposta

Averebbe prublemi di mubilizazione?

Avè da passà da travagliu à travagliu in un altru locu pò esse abbastanza schiacciante è i intervistatori a sanu. Ciò comporta una riorganizazione di a vostra vita intera per un impiegu è per quantu scomoda chì sia questa dumanda, volenu pruvà a vostra reazione à una situazione stressante. A risposta ùn pò micca esse un sì o un nimu definitivu, perchè e circustanze sò quelle chì regulanu in ogni casu. Se dite micca definitivu chjuderete a porta è ùn li piacenu micca, è sì dite di sì definitivu, forse mostrerete un atteggiamentu troppu conformistu.

Se a natura di u travagliu stessu richiede di viaghjà da un locu à l'altru, benintesa, sarebbe assurdu micca di risponde di sì. Ma se u rolu hè fermu è sta quistione si pone, a risposta migliore seria "Sò dispostu à fà u migliu in più per cuntribuisce e mo cumpetenze è cunniscenze à u megliu di e mo capacità". È dopu, si viderebbe secondu e vostre circustanze.

Perchè pensate chì duvemu impiegà voi è micca altri candidati?

Se avete fattu abbastanza interviste cù l'anni, Probabilmente sapete dighjà chì parlà male di tutte e persone chì avete vistu in sala d'attesa ùn hè micca un approcciu intelligente. Sta dumanda ùn hè micca una quistione di pigrizia, aspettu fisicu è altri criteri: si tratta di e vostre qualità uniche è di ciò chì vi distingue da l'altri.

Dunque, focalizatevi nantu à e vostre qualità è sottolineate sottilmente e ragioni perchè perderebanu cum'è impresa se ùn ti assumenu micca. Arricurdatevi chì nimu hè essenziale dunque duverete misurà bè e vostre parolle.

Queste sei dumande scomode sò e più cumune in un'intervista d'impiegu è da avà in avanti, se vi dumandanu, sapete digià risponde cun fiducia in sè stessu è in a risposta chì furnite. Seranu surpresi da a vostra risposta rapida è ancu da cusì belle parolle!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.