9 Ragioni Perchè E Persone chì Imparanu a Musica sò Più Probabili di Riuscì

Prima di continuà à rivelà vi i motivi perchè e persone chì amparanu musica sò più propensi à avè successu, Vi invitu à fighjà sta videò intitulata «Chì succede quandu sunemu un strumentu?».

In questu video ci dicenu ciò chì accade in u nostru cervellu quandu ghjucemu un strumentu. I Neuroscienziati anu scupertu chì u nostru cervellu hè attivatu assai quandu ghjucemu à un strumentu:

[mashshare]

Pensu chì dopu avè vistu stu video è avè lettu stu articulu, parechji genitori anu da cunsiderà seriamente di arrugà i so figlioli à e classi di teoria musicale per ch'elli ponu amparà à ghjucà un strumentu. Tuttavia, deve esse ricordatu chì i gusti di i zitelli devenu esse presi in considerazione. Se u vostru zitellu ùn hè micca motivatu à seguità una carriera in musica, ùn deve micca esse ubligatu à esplorà altri so passatempiS'ellu si ghjoca à u futbol, ​​à i scacchi, à a ginnastica ritmica, o solu à LETTURA.

Ci hè una muntagna di prove chì suggerenu chì l'educazione musicale ùn hè micca solu bona per u cervellu, ma ghjoca ancu un rolu impurtante se vulete avè successu in a vita.

Perchè i musicisti sò più propensi à avè successu in a vita? Eccu 10 ragioni:

1) I musicanti sò più creativi.

Ricerche recenti anu dimustratu chì parechji pulitichi è omi d'affari di successu anu ghjucatu qualchì tippu di strumentu in a so ghjuventù.

Cosa face l'educazione musicale di ste persone chì li rendenu più creativi? Paul Allen (cofundatore di Microsoft) hà dettu una volta, a musica permette di "guardà al di là di ciò chì esiste attualmente è esprimesi in un novu modu" (New York Times).

Gran parte di a musica si tratta di creà qualcosa di diversu, pruvendu à abbattere e barriere mentali. Questa tendenza finisce per esse estrapolata à altri aspetti di a vita.

2) U cervellu si sviluppa in modu diversu.

Cum'è parechji studii anu dimustratu, ghjucà un strumentu tende à avè una mansa di effetti benefichi nantu à u cervellu, assai di i quali sò particularmente visibili in i zitelli.

In fattu, i zitelli chì cumincianu assai prestu (circa 9 à 11 anni) anu "un volumu più grande di materia grisa" in u so cerbelluScienza Parenting).

Mentre questu ùn significa micca necessariamente chì i musicisti sò più intelligenti, mostra chì u so cervellu face cunnessioni è associazioni uniche è interessanti.

3) I musicanti si cunnettanu socialmente cù l'altri in un modu più efficiente.

A musica hè spessu vista cum'è un modu di cunnessione cù diverse culture, idee è gruppi suciali. Ancu se ùn site micca familiarizatu cun un novu ambiente suciale, pudete sempre aduprà a vostra capacità di pruduce musica è integrassi in u gruppu assai megliu. E cunnessioni sò fatte chì altrimenti sarianu state impussibili.

4) I musicanti sò megliu in matematica.

Hè statu longu cunnisciutu chì ci hè un tipu di cunnessione trà matematica è musica.

Questu hà probabilmente da fà cù u fattu chì entrambe e discipline si occupanu di truvà mudelli per truvà soluzioni.

5) I musicanti sò un pocu più ossessivi cà a ghjente nurmale.

I musicanti tendenu à esse un pocu ossessivi quandu si tratta di cultivà u so arte. Diventà abilità in e prestazioni musicali richiede assai tempu è dedicazione. Se site dispostu à mette sforzu in questu, hè pussibule chì pudete affruntà altre cose cun uguale entusiasmu.

6) I musicisti tendenu à avè un QI più altu.

Hè soprattuttu veru s'elli anu cuminciatu à ghjucà musica à una ghjovana età, versu l'età di 6 anni. In fattu, un studiu hà trovu chì i zitelli chì avianu amparatu à ghjucà un strumentu intornu à st'età anu mostratu una maggiore crescita di u so QI paragunatu à quelli chì ùn anu micca (Ligami Net di Scienza).

7) I musicanti sò grandi ascoltatori cù i so interlocutori.

Per esse una persona di successu ci vole à esse un bon ascoltatore. I musicanti sò pronti à acquistà sta cumpetenza prestu in a so furmazione musicale.

In fatti, e ricerche anu dimustratu chì l'apprendimentu di a musica hà un effettu benefiziu nantu à e zone di u cervellu implicate in u prucessu di ascoltu - un effettu chì dura ancu finu à a vechjaia (Washington Post).

8) I musicanti sò cundiziunati à travaglià dura per uttene boni risultati.

Più ripete, megliu sunerete u strumentu. In un mondu cumpetitivu cum'è quellu chì campemu, hè necessariu esse megliu cà l'altri in qualunque zona vi dedichi. In musica sta cumpetizione hè massima. E grande orchestre anu un numeru limitatu di musicanti. Solu u megliu entre.

9) I musicisti anu un autocontrolu maiò.

Ùn parlemu micca di e grandi stelle di u rock, chì in parechji casi ùn anu micca autocontrolu.

Imparà à ghjucà un strumentu è interpretà un pezzu di musica hè un compitu enormamente difficiule quandu si principia, richiede molta concentrazione mentale.

Se vulete diventà un eccezziunale clarinettistu, batteristu ... ci vole talentu è autocontrollu per mantene u ritmu.

Tocate qualchì strumentu? Sentite chì a vostra vita hè megliu per via di questu? Lasciate u vostru cummentariu quì sottu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.