10 modi simplici per aduprà e TIC in l'educazione

Attualmente, cume si sa, a tecnulugia hè stata incorporata à a vita di a stragrande maggioranza di l'omi umani, cù i zitelli è l'adulescenti chì sò quelli chì anu u percentuale più altu in quantu à l'usu di dispositivi elettronichi è Internet per i scopi di passatempi, divertimentu è divertimentu, per via di questu hè statu cunsideratu chì l'usu di sti attrezzi in a zona di l'educazione pò avè risultati assai boni.

A tecnulugia hè stata messa in opera dapoi qualchì tempu in u campu di l'educazione, alcuni di l'esempii sò calculatrici, stampatrici è urdinatori, ma più invenzioni tecnologiche avanzanu, sò incorporati novi strumenti chì facilitanu è acceleranu u prucessu di studiu., Essendu più educativi è più divertente per i ghjovani d'oghje, chì praticamente passanu a maiò parte di e so ghjurnate in attività ligate à ste squadre.

Chì sò e TIC?

Si tratta di un inseme di tecnulugie cuncipite specificamente per a diversificazione, a diffusione è a creazione di l'infurmazioni, è ci mostranu ancu modi di cumunicazione più efficienti, anu un altu putenziale per esse aduprati in i media educativi per via di e so caratteristiche. L'acronimu TIC significa: Tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione.

Ci hè parechje manere di applicà queste tecnulugie à l'educazione, cusì procederemu à mostrà alcuni esempi di TIC, è cume aduprà.

Esempii ICT

  1. POI: o lavagna digitale interattiva, hè solu un urdinatore, cunnessu à un videoprojettore, chì riproduce l'infurmazioni chì vulete sparte nantu à qualsiasi superficia piana, è da a quale pudemu fà modifiche manuali à vuluntà, per fà u prucessu assai più didatticu.

Aduprà stu tippu di TIC hè assai sèmplice, duvemu solu avè un laptop cun tutti i fugliali pronti per a riproduzione, allora duvemu piazzallu è cunnette lu à u lettore video, è piazzallu in una bona pusizione per chì l'immagine sia centrata nantu à a lavagna.

  1. Multimedialità: si riferisce à l'usu di risorse capaci di ripruduce video è / o audio in u quale i studienti averanu più entusiasmu postu chì hè un modu diversu di apprendimentu, è questu dà più diversità à l'ore di classe.

Per aduprà queste risorse hè necessariu avè tutta a classe accolta, è i studienti disposti à prestà attenzione assoluta, sarebbe cum'è guardà un filmu in casa, o aduprà un lettore audio, per ascultà canzoni didattiche chì avianu dighjà un altru modu di amparera.

  1. Libri audio: Questu hè un pocu attaccatu à l'usu di e risorse multimediali, postu chì duvete aduprà un lettore audio per ascultà i libri audio, chì ùn sò altru chè libri parlanti è registrati in fugliali digitali o in un CD.

Cum'è appena menzionatu, basta à cunnesse un lettore audio, o pudete ancu aduprà un urdinatore chì hà un sistema audio, in casu chì u libru audio sia salvatu in furmatu digitale in un pendrive, o in u almacenamentu internu di l'urdinatore.

  1. Software interattivu: Si tratta di prugrammi chì ponu esse installati in urdinatori di aula, chì devenu esse profondamente educativi, ma in listessu tempu anu un'interazione divertente per i studienti.

Cù a semplice installazione di sti prugrammi educativi nantu à l'urdinatori chì i studienti anu da aduprà, li basterà solu per interagisce cun elli stessi. Queste devenu esse altamente educative, cun video, immagini è spiegazioni concrete di i temi da discute.

  1. Compresse: Sò relativamente dispositivi novi, chì anu un accessu faciule à u web, è sò purtatili, sò ancu assai più interattivi cà l'urdinatori nurmali, perchè anu schermi tattili.

U software interattivu pò esse adupratu in sti dispositivi, pò ancu incuraghjà a ricerca di informazioni da i studienti stessi in a so propria casa, è facilita l'inviu è a ricezione di informazioni impurtanti per e-mail o ancu applicazioni destinate à a cumunicazione.

  1. Siti Web: Pudete creà pagine cù piattaforme appositamente pensate per l'educazione di chiunque abbia interessu à amparà ciò chì si offre in questu.

Per aduprà queste pagine hè necessariu uttene un duminiu è a creazione di una piattaforma estremamente didattica è interattiva affinchì u studiente abbia a migliore opportunità di amparà.

  1. Videoconferenzi: Sò in fondu listessi à e cunferenze fisiche o tradiziunali, cù a sola differenza chì seranu trasmesse per video, chì ponu esse arregistrati, o cum'ellu hè preferitu da a cumunità chì li usa in diretta.

Duvete avè una fotocamera adatta è un equipaggiamentu audio per realizà queste videoconferenze, è hè ancu necessariu creà profili nantu à e reti sociali chì sò dedicati solu à a creazione di cunferenze per scopi educativi.

  1. Email: aduprati per infinità di cose da l'utilizatori di u web, sò dedicati à l'inviu è a ricezione d'infurmazioni, ancu esempi TIC puderanu esse mandati per questu mezzu.

In listessu modu chì l'infurmazioni sò inviate chì in parechji casi si rivelanu SPAM, ponu esse inviate classi cumplette, incarichi di compiti, attività è ancu testi, questu seria basatu più di tuttu nantu à un studiu à distanza, chì faciliterebbe l'occasione per persone cun accessu difficiule o chì campanu in lochi luntani o isolati.

  1. Webinars: Sò seminarii virtuali, chì sò realizati per mezu di videoconferenze, in cui si cerca l'interazione trà u mittente è i destinatari.

Cum'è e videoconferenze, duvete avè una bona squadra, è avè un numeru publicu per dà a cunferenza è ottene una interazione più grande da l'individui chì participanu, cù a differenza chì i Webinar devono esse esplicitamente vivi per uttene u megliu risultatu.

  1. Chat: Questa hè una cunversazione trà duie o più persone, chì pò esse sviluppata nantu à e diverse piattaforme in linea, è l'infurmazioni ponu esse sparte è ancu attività ponu esse inviate per mezu di ella.

Funzionanu cum'è cunferenze ma queste sò esplicitamente scritte in chì i participanti duveranu scambià informazioni per cumplementà u tema chì hè discuttu.

Chì vantaghji portanu à l'educazione?

Ci hè parechji vantaghji per aduprà e tecnologie di l'infurmazione è di a cumunicazione in aula, alcuni di i quali saranu elencati quì sottu.

  • Cumunicazione: Una di e qualità principali chì un educatore deve avè hè di avè una bona cumunicazione cù i studienti, è cum'è menzionatu sopra, sti tecnuloghi sò basati nantu à a trasmissione di informazioni è a cumunicazione più efficace di e persone. Questu hè un eccellente esempiu di TIC aduprate in educazione.
  • Interesse: I giovani, videndusi assai impegnati in u mondu di a tecnulugia, è dedicendu a maiò parte di u so tempu, vedenduli rilativi à stu campu, serianu più interessati à l'argumenti pruposti da l'insegnante, postu chì avianu un accessu più grande à l'infurmazioni relative à u tema chì hè discuttu in un ghjornu datu.
  • Autonomia: Grazie à l'avanzamentu di queste tecnulugia, i studienti ponu esse più autonomi quandu cercanu informazioni nantu à i temi da investigà. In i tempi passati, l'insegnante era u canali direttu di l'infurmazioni nantu à i temi, è era assai più difficiule di truvà da solu, perchè avianu da andà in biblioteche, forse luntanu da a so casa, ma cù l'arrivu di e TIC, hà resu assai più faciule di truvà queste informazioni.
  • Interattività: I studienti si senteranu più arradicati à e discussioni chì si tenenu in aula, postu chì averanu diverse opzioni per sprime si, è per mustrà u so parè in quantu à un tema, puderebbenu ancu esse creati novi modi di spartera di l'infurmazioni per chì ancu i più timidi i studienti anu l'iniziativa ch'elli ùn averianu micca senza l'usu di e TIC.
  • Feedback: o cunnisciutu in spagnolu cum'è "feedback" cun questu ùn sarebbe più 100% necessariu per l'educatori di esse cuscenti di l'errori chì facenu i studienti, postu chì elli stessi pudianu nutà induve stanu fendu un sbagliu è correggerli istantaneamente, per fà cusì.continue à amparà più facilmente.
  • Motivazione: I studienti senterianu più entusiasmu quandu si tratta di amparà, perchè sti strumenti faciliteranu assai l'attività da fà à u mumentu di u studiu.

Sapendu chì sò i vantaghji chì l'implementazione di queste tecnulugie porta à l'educazione, deve esse tenutu in contu chì cum'è sò assai produttivi è positivi per stu prucessu, ci sò ancu svantaghji, nunda in stu mondu hè perfettu.

Alcuni di sti svantaghji ponu esse:

  • Isulamentu: Questu hè un prublema chì hè statu un studiente per qualchì tempu, perchè l'usu eccessivu di queste tecnologie puderia influenzà u sviluppu sociale di un individuu, alluntanendu lu da u cuntattu è l'attività fisiche chì sò essenziali per l'esseri umani in a sucietà.
  • Falsa infurmazione: In Internet ci sò troppu pagine web, cù milioni di cuntenuti diversi per tutti i generi di persone è gusti, cusì tante volte ci sò informazioni false o intenzionalmente distorte nantu à sti siti, ciò chì genererebbe cunfusione per i studienti. Per questa ragione hè assai impurtante guidàli è insegnalli nantu à i siti web di fiducia è di fiducia.  
  • Distrazione: Cum'è menzionatu in una sola occasione, queste tecnulugie sò aduprate a maiò parte di u tempu per l'intrattenimentu, per quale assai disciplina deve esse applicata quandu si applicanu e TIC in aula, facendu sapè à i studienti chì ci sò tempi da studià, è momenti da ghjucà, è chì voi deve distingue ciò chì hè u mumentu giustu per ognuna di elle.

Avemu da prufittà di l'avanzati tecnulogichi di più in più, sapendu ancu cume sensibilizà nantu à l'usu currettu di elle, postu ch'elli ponu cunduceci à un livellu di educazione assai più dinamicu, divertente è efficace per e nuove generazioni chì devenu vene., è ancu per e generazioni attuali à u livellu di prufessione è di travagliu.

 


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.