Ascultà Mozart vi face più intelligente?

U QI di u mo figliolu aumenterà s'ellu sente musica classica o impara à ghjucà un strumentu?

Ascultà Mozart è Beethoven aiuta i zitelli à migliurà e so cumpetenze di ascultu, cuncentrazione è autodisciplina, secondu un studiu realizatu sta settimana da l'Istitutu di l'Educazione. Fuente

Sì questi sò l'effetti di ascultà musica classica, Chì accade se incuraghjite u vostru zitellu à ghjucà un strumentu? Glenn Schellenberg, prufessore di psiculugia à l'Università di Toronto, hà studiatu a leia trà e classi di musica è e prestazioni più alte in a scola è hà cunclusu chì ùn ci sò micca differenze significative. U so studiu suggerisce chì ancu se i studienti chì ghjucanu un strumentu anu una migliore prestazione accademica, questu ligame pò esse spiegatu da u fattu chì questi studienti venenu da famiglie più ricche.

Allora i vantaghji di a musica sò sopravvalutati?

[Scroll down per vede u VIDEO "Prodigy di 4 anni chì tocca u piano"]

zitella è u so viulinu

u definitivu

L'evidenza per i benefici di a musica nantu à u sviluppu di u cervellu ùn hè micca chiara. Una ricerca publicata in Psychological Science, hà mostratu chì una migliore attitudine musicale hè associata à una migliore alfabetizzazione è intelligenza generale, è chì e classi di musica aiutanu à migliurà a memoria verbale è a capacità spaziale. Tuttavia, stu studiu hà ancu cunclusu dicendu chì ùn si pò dimustrà chì e classi di musica rendinu i zitelli più intelligenti, postu chì ci sò altri fattori chì sò difficiuli à scartà.

A premessa per l'Efettu Mozart, altamente cummercializatu in u regnu maternu, ùn hà micca una cunnessione logica.

Tuttu stu turbulenza di l'effettu Mozart hà iniziatu in u 1993 cù un articulu in a rivista Nature induve hè statu dimustratu chì i studienti universitarii chì anu ascultatu una sonata Mozart per 10 minuti anu mostratu risultati megliu in i compiti spaziali, ancu se stu miglioramentu durò solu trà 10 è 15 minuti .

Tuttavia, un altru studiu publicatu in a rivista Nature in u 1999, analizò i risultati di 16 studii nantu à l'effettu Mozart. Anu trovu solu un puntu è mezu in IQ.

Basatu nantu à tutti questi dati, ùn vi sentite male se avete ignoratu l'educazione musicale classica di u vostru zitellu. Per finisce st'articulu vi lasciu cun un veru pianu si maraviglia à solu 4 anni:


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Tony López - Eventi Morelia dijo

    Ogni persona reagisce in modu diversu, postu chì ùn pensemu micca tutti o ùn sentimu micca listessa manera, parechji di noi sò distratti da a musica, tuttu dipenderà da i nostri usi.