Effettu Pigmalion: cumu l'expectativa trasforma u cumpurtamentu

Zitellu chì pò flautà una corda perchè crede in sè stessu

E credenze chì una persona hà di sè, ponu mudificà u so cumpurtamentu per peghju o megliu secondu e circustanze in cui si trovanu o u sustegnu suciale ch'elli ricevenu in quantu à e so capacità. Per esempiu, un zitellu chì si dice ch'ellu ùn hè micca capace di rializà qualcosa, ùn la farà micca, perchè cresce in realtà pensendu chì ùn hè micca capace di fà la. Ùn hà micca una voce d'incuragimentu per fallu vede ch'ellu hè veramente capace.

D’altronde, à un zitellu chì li dice chì hè capace di rializà qualcosa, chì s’ellu face un sforzu serà capace di rializà ... Puderete visualizà voi stessi uttenendu ciò chì vulete è cercarete un modu per ottene lu. Penserete chì pudete, è dunque avete successu. Dunque, l'effettu Pigmalione hè chjaru: ciò chì pensemu, hè rializatu ... hè ancu cunnisciutu cum'è prufezia autocumplente.

'Sì timidu', 'Quantu sì male!', 'Sembri stupidu', 'Ùn puderete micca ottene', 'Ùn mancu pruvà, perchè ùn l'avete micca da ottene', "Ùn sarete nimu in a vita", "Nimu ùn ti amerà cù a manera chì site cusì orribile"... Sò esempi di etichette è missaghji negativi chì ponu purtà à l'effettu Pigmalione negativu in e persone chì u ricevenu (o l'effettu Galatea). D'altra parte, se i messaghji sò di u tippu: 'Pudete', 'Pruvate torna è farete megliu', 'Se vulete, pudete fà', 'Sognate è mira altu per uttene i vostri obiettivi', 'Falla cù u to core è si risolverà'... Sò esempi di messaghji pusitivi chì cunduceranu à l'effettu Pigmalione (o l'effettu Galatea) cun risultati megliu.

Pigmalione è Galatea

In a Grecia antica stu nome di effettu Pigmalione hè statu creatu per mezu di una legenda mitologica di Ovidiu. Questa legenda hà dettu chì un scultore grecu chjamatu Pigmalione hà fattu una creazione di una donna, una statua ch'ellu hà chjamatu Galatea. PIgmalion, à a fine di u so travagliu, ùn pudia impedisce di innamurà si di Galatea, per via di a so bellezza.

Pigmalione era profondamente innamuratu è pensava solu à ciò chì seria a so vita se Galatea era stata vera, s'ella ùn era micca una statua. Infine, grazia à u diu Afrodite, Pigmalione prufundamente innamuratu basgiò Galatea, è hè vinutu à a vita.

Quandu l'aspettative versu una persona venenu da un'altra, ch'elli sianu alti o bassi, hè cunnisciutu cum'è l'effettu Galatea. In questu casu, una altra persona hè quella chì hà una influenza negativa o positiva nantu à e prestazioni di a persona in questione.

effettu pigmalion cun motivazione

U putere di e aspettative

Sia in l'effettu Pigmalione sia in l'effettu Galatea, sò l'aspettative chì a persona crea o riceve chì trasformanu cumpletamente u cumpurtamentu. U putere di a credenza pò cambià l'internu di una persona, cumpletamente.

Stu putere hè datu in ogni sfera suciale ... in l'educazione, in i genitori, in u travagliu o in qualsiasi altru locu induve una persona hà da fà un travagliu, qualunque sia.

Chì hè esattamente l'effettu Pigmalione?

Dunque, l'effettu Pigmalione hè uguale à a prufezia autocumplente è questu pò cambià è trasfurmà una persona cumpletamente ... per megliu, o per peghju. Si tratta di avè aspettative versu sè stessu o versu a persona è sicondu ste credenze, sò rinfurzate tantu chì finiscenu per esse reali.

Sicondu l'aspettative, i modi di agisce ponu cambià. Per esempiu, se ùn site micca capace di fidà si per uttene i vostri scopi, ùn vi darete micca messaghji di sustegnu è ùn li riuscite micca. Se una persona vicina à voi ùn vi dà missaghji di sustegnu, crederete veramente chì ùn vale a pena è ùn li uttene mancu. D'altra parte, se pensate veramente chì site capace di ottene, cambierete u vostru cumpurtamentu per ghjunghje. O sì qualchissia vicinu à voi vi dice quessa sì capace di rializzallu, penserete chì hè veramente cusì è puderete rializà i vostri obiettivi.

effettu pigmalione pusitivu à u travagliu

In questu sensu, l'aspettative è a fiducia chì avete versu voi stessi o versu un'altra persona, contribuiscenu à u successu o fallimentu. Se aspettate qualcosa di bonu, u uttene. Se aspettate qualcosa di male, ancu voi. Sicondu ciò chì pensate chì e vostre azzioni seranu dirette versu questu.

Questu pò influenzà positivamente o negativamente una persona. Da u latu pusitivu, pò alzà l'autostima è uttene grandi successi è da u latu negativu, farà chì l'autoestima sia seriamente affettata è i scopi, quantunque simplici, ùn sò micca rializati. L'effettu Pigmalione hè una cridenza chì unu. Una volta fatta, diventa realità.

U bonu è u male

Comu tuttu, l'effettu Pygmalion hà dui lati in a stessa moneta. À fiancu à u positiu, truvamu chì una persona cun un pensamentu positivu pò allungà tuttu ciò chì hè propositu. E persone chì motivanu altri à missaghji positivi di suppliche è di mente si feranu un bellu travagliu in a vita di l'altru, quasi senza capì. Un prufessore chì, per esempiu, tratta tutti i studienti à parità, indipendentemente da a so prestazione accademica, truverà chì tutti miglioranu significativamente.

Invece, l'effettu pigmalione pò ancu avè una parte negativa è dannosa per e persone ... quandu i penseri diventanu negativi è ancu tossichi. I missaghji di rimproveru, e critiche distruttive ... tuttu què sminuisce l'autostima di qualsiasi persona, di ogni età. Parenti troppu critichi, prufessori troppu esigenti, patroni tossichi ... tuttu què, Pò fà chì a persona senta ch'ellu ùn hè capace di fà e cose è pò diventà un fallimentu.

Vincite premi grazia à l'effettu pigmalion pusitivu

L'effettu Pigmalione pò accade in ogni mumentu di a vita. Pudete esse u vostru propiu effettu Pigmalione o d'altru. Per questa ragione, duvete curà bè e parolle chì aduprate quandu parlate à altre persone è ancu quandu parlate cun voi stessu. U putere di e parole hè unimaginable è chì, quandu usatu in modu corretto, pò cambià a vita di una persona è sì hè stata fatta à larga scala, puderia cambià u mondu.

Credi in ciò chì vulete, è u creerete. Sfida te è l'altri in modu pusitivu è i risultati saranu incredibili. Ùn sottovalutate micca u putere di e vostre parolle, ma mancu i vostri penseri. Pudete dà à voi stessi o voi stessi a fiducia chì avete bisognu (o chì qualchissia altru hà bisognu) senza esse pienu cuscente di ciò chì fate. Curagiu è curagiu venenu da e parolle è ancu da i penseri.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Nelly dijo

    Amu tutti i missaghji pusitivi è hè chì ùn smettemu mai di amparà è se vole campà - megliu!