Caratteristiche è elementi di cumunicazione

A cumunicazione hè cunnisciuta cum'è quellu prucessu induve dui o più individui volenu trasmette un tipu d'infurmazione trà elli, riesciendu in modu efficace à mandà un missaghju per mezu di un canale di a so scelta in u quale pò esse ricevutu è capitu.

A cumunicazione pò esse divisa in vari tippi, frà i quali l'orale è u scrittu sò quelli di basa è principali; ancu se grazia à l'avanzata tecnologica chì esiste in l'ultimi decennii, forme di cumunicazione cumpletamente novi è efficaci sò state ottenute, ghjunghjendu à lochi chì ùn avianu mai pensatu di ghjunghje prima.

Per compie un prucessu cumunicativu, hè necessariu chì tutti l'elementi di cumunicazione esistinu in a so realizazione, frà i quali sò inclusi: mittenti, destinatari, missaghju, canale, codice è cuntestu.

Ci sò qualchi cumpunenti chì ponu influenzà u prucessu di cumunicazione, cume u rumu chì hè capace à impedisce à duie o più persone di cumunicà per via orale, forse impedendu chì i messaghji ghjunghjinu currettamente, rendendu u prucessu confusu, è ancu interferenze chì influenzanu più di qualsiasi altra cosa. altri.

Chì hè a cumunicazione?

A cumunicazione hè un prucessu chì l'infurmazioni sò trasmesse, e sperienze, i sentimenti sò spartuti, e storie sò cuntate, frà altri, in cui a participazione di un mittente chì hè quellu chì vole trasmette, è un destinatariu, essendu quellu chì vole trasmette , hè estremamente necessariu. chì riceve u messagiu, chì hè l'infurmazioni chì vulete mandà attraversu un certu canali, cù un codice è un cuntestu per dalli significatu è significatu.

Cusì chì una persona pò cumunicà in modu efficace Hè necessariu chì abbiate capacità di cumunicazione, chì vi aiuteranu à pudè forghjà l'attitudini necessarie per realizà un prucessu di cumunicazione eloquente è capiscitoghju, trà i quali ci sò l'empatia, a capacità di capisce, u discorsu verbale è non verbale, u rispettu versu ascoltatori, frà altri.

Tipi di cumunicazione

A cumunicazione hè basicamente divisa in dui tippi, trà i quali u verbale è u non verbale sò inclusi, ancu se per via di i vasti studii realizati nantu à questi, hè statu determinatu chì, grazia à l'avance tecnologicu, circa 30 sfarenti tippi di cumunicazioneIn più si pò ancu dì chì l'infurmazioni ponu esse trasmesse cù alcuni sensi di u corpu cum'è l'odore è u gustu, l'unica cosa impurtante hè chì ci sò tutti l'elementi di cumunicazione in u prucessu.

Cumunicazione verbale è non verbale

Sti dui tippi di cumunicazione sò i più cumuni trà l'esseri umani, differendu solu osservendu è percependu se u messagiu hè verbale o micca.

Cumunicazione verbale

Stu tipu di cumunicazione hè carattarizatu da a presentazione di parolle in a so realizazione, chì in sè pò esse divisa in dui tippi, chì sò cumunicazione orale, è cumunicazione scritta, perchè in i dui si pò rimarcà a presenza di u verbu, grazia à u fattu chì u e parolle sò aduprate in elli.

  • Cumunicazione orale: Stu tippu di cumunicazione si pò distingue per u fattu chì quelli chì a praticanu, facenu menzione di e parolle o di qualchì gestu chì hè di stu tippu, cum'è u pienghje. A cumunicazione di stu tippu hè a più cumuna in a vita d'ogni ghjornu.
  • Cumunicazione scritta: In stu tipu di cumunicazione si pò ancu apprezzà l'usu di e parolle, ma in questu casu gràficamente, perchè ponu esse fatte nantu à guasi ogni superficia, cum'è a carta, chì hè a più cumuna, o nantu à i muri cum'è antiche civiltà chì facianu i Geroglifici, in questu tippu ci sò ancu alcuni metudi virtuali, in cui a ghjente pò cumunicà verbalmente per iscrittu, cum'è cunferenze di chat.

Cumunicazione non verbale

In questu tippu di messagiu, pudete vede chì l'elementi di cumunicazione participanu à un'attività totalmente gestuale, in cui u mittente quasi inconscientemente mandà un missaghju attraversu gesti, segni o muvimenti involuntariu à u receptore, questu hè u so canali rispettivu.

A cumunicazione non verbale pò esse di natura ambigua perchè in a maiò parte di i casi hè malinterpretata, perchè alcuni gesti ponu esse presi in gattivu gustu, da e persone chì li consideranu estremamente normali.

Nuove forme di cumunicazione sò state sviluppate chì anu aiutatu e persone cun disabilità visuale è uditiva, per aiutalli in u so prucessu di cumunicazione, postu chì hè un bisognu umanu di pudè trasmette ogni infurmazione.

A lingua di i segni hè stata creata per e persone cù disabilità uditive, ciò chì hè assai cumunu oghje da vede in e nutizie per chì queste persone possinu capisce l'eventi quotidiani ch'elli trasmettenu, mentre per i disabili visivi, malgradu u so pudè ascoltà è per pudè cumunicà verbalmente, anu ancu una opzione attraversu u braille, chì hè scrittu alzatu, chì si pò leghje cù u toccu.

In più di sti dui tippi basi di cumunicazione, e suddivisioni ponu esse trovate guidate da altri fattori, cum'è u numeru di persone chì participanu à u prucessu cumunicativu, secondu u canali sensoriale attraversu u quale u missaghju hè inviatu, secondu u so scopu, è attualmente una nova suddivisione hè stata creata ancu chì hè classificata da u canali tecnologicu chì trasmette l'infurmazioni.

Elementi di cumunicazione

Per chì stu prucessu sia effettuatu in modu efficace, hè necessaria a participazione di tutti l'elementi di cumunicazione, trà i quali 6 ponu esse menzionati, chì sò u mittente, u destinatariu, u messagiu, u codice, u canale è u cuntestu, chì trà tutti sò quelli chì li danu struttura è significatu.

Issuer

L'emittenti sò definiti cum'è e persone chì Sò incaricati di trasmette l'infurmazioni, Puderia bè esse di sparte i so sentimenti, sperienze, sperienze, una storia, barzellette, nutizie, o qualsiasi tipu d'infurmazioni, chì ponu esse fatte attraversu una larga varietà di canali, chì grazie à l'avance tecnologicu anu pussutu esse sviluppatu.

Receptor

Quessi sò caratterizati da esse unu o un gruppu di persone à quale u missaghju ghjunghje, pudè analizallu, interpretallu è capisce lu, essendu a fine di u percorsu di u messagiu, da pudè infine compie u so scopu, quellu di trasmette infurmazione. I destinatari, dopu avè ricevutu è capitu u missaghju, di solitu passanu à diventà i mittenti, essendu u listessu prucessu in i precedenti.

Missaghju

I missaghji sò simpliciamente è nunda di più cà u infurmazione da trasmetteQuestu hè sviluppatu in un numeru assai diversu di codici, è capace di viaghjà per un gran numeru di canali, finu à chì u ricevitore pò percepisce.

Canal

U canale pò esse definitu cum'è mezu in cui l'infurmazioni sò trasmesse, chì pò esse di dui tippi, quellu artificiale, un esempiu di questu pò esse un discu, o un documentu virtuale, è quellu naturale, chì pò esse aria, attraversu u quale a parolla hè trasmessa naturalmente.

Code

I codici sò tradutti cum'è un inseme di segni chì danu forma è struttura à a lingua, Trà i sfarenti tippi di cumunicazione, diversi codici ponu esse truvati, cum'è simboli chì servenu da signale per qualchì attività, o e diverse lingue chì ponu esse truvate in tutti i territorii di u mondu.

Cuntestu

Questu pò esse capitu cum'è u situazione induve si trova u prucessu cumunicativu, precisamente cuncintratu annantu à u messagiu, chì trà i fattori determinanti di questu pò esse menzionatu tempu, locu, umore, frà altri.

Fattori chì ponu influenzà u prucessu di cumunicazione

Ci sò parechji fattori capaci di alterà stu prucessu, perchè in a maiò parte di questi si pò osservà cumu affettà l'elementi di cumunicazione in qualchì modu, intervenendu in u canale, pruvucendu u messagiu à esse distortu, causendu infine u ricevitore chì ùn capisce micca u missaghju, è chì u mittente ùn pò micca stabilisce ciò ch'ellu vulia cumunicà.

Unu di i fattori più cumuni hè u rumu, perchè quandu duie o più persone volenu stabilisce un prucessu di cumunicazione, pò esse difficiule per elli in qualsiasi di i canali, perchè s'ellu si tratta di cumunicazione orale, u messagiu ùn serà micca intesu bè, dunque ùn serà micca capitu.

Questu pò influenzà vari tipi di cumunicazione, ancu se a grande maggioranza sò suddivisioni di cumunicazione orale, cume video parlate nantu à Internet, telefonate, radiu è televisione.

Per a maiò parte di i canali tecnologichi, unu di i fattori chì ponu influenzà criticamente stu prucessu hè l'interferenza, o a mancanza di segnale chì pò causà a cumunicazione per esse assente o un prucessu veramente lentu è tediosu, in u quale À a fine, alcuni di l'elementi di u a cumunicazione pò perde interessu o a so funzione, i participanti principali essendu i mittenti è i destinatari.

A cumunicazione hè un prucessu assai impurtante per l'umanità, perchè cun ella sò state sviluppate e grandi culture chì esistenu è chì esistenu in tutta a storia.

Hè un prucessu chì deve esse curatu è valutatu per i so grandi benefici, è in listessu tempu per a necessità chì ogni individuu sente di cumunicà tuttu ciò chì sente, è ciò ch'ellu sa, essendu questu unu di i scopi principali di l'umanità, chì hè di sparte ciò ch'elli anu amparatu à e nuove generazioni.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Marcu A Rivera dijo

    Excellent rapportu !!! Simu sempre à circà qualchì altra infurmazione interessante quant'è tuttu ciò chì hè furnitu in stu canali di cumunicazione. Saluti