Chì sò l'elementi di a cunniscenza?

A cumplessità di l'essaru umanu hè difficiule à capì, i diversi metudi d'amparera chì acquistemu longu à l'evoluzione fermanu un misteru per a definizione di l'esse è i so cumpurtamenti.

Tuttavia, questu ùn significa micca chì i processi di apprendimentu ùn sò micca valutabili, vale à dì, ancu se ci hè ancu assai da scopre nantu à l'universu internu chì ogni persona pussede, hè pussibule studià certi cumpurtamenti è metudi evolutivi chì sò attribuiti à it. à l'essere umanu. In questa occasione, vulemu sparte cun voi l'elementi di a cunniscenza, e so caratteristiche è e so funzioni principali in a lingua elementare.

Chì hè a cunniscenza?

Per prufundà in i so elementi, hè necessariu cunnosce parechji cuncetti chì cumprenenu a parolla cunniscenza.

Per i grandi pensatori cum'è Platone, a cunniscenza era assai di più cà una filusufia, questu termine puderia abbracciare a teoria di tuttu, u tangibile è u micca tangibile facenu parte di l'acquistu di a cunniscenza.

Per a RAE, a parolla cunniscenza pò avè cuncetti diversi cum'è l'azzione o l'effettu di sapè, a nuzione di sapè, un statu cusciente induve a persona ferma sveglia, o qualsiasi altra caratteristica assuciata à a responsabilità di a persona cù a so cuscenza è esse .

Ma, chì hè veramente a cunniscenza? Malgradu e parechje definizioni chì sta parolla hà, hà sempre un caratteru indescrivibile, postu chì hè un termine subjectivu chì hè cundiziunatu secondu i sfarenti cuncetti chì ogni persona gestisce.

Tuttavia, a cunniscenza pò dipende da a natura di l'ughjettu da cunnosce è da i metudi da applicà per facilità a so descrizzione, cusì a cunniscenza pò esse classificata trà raziunale o sensoriale: a cunniscenza raziunale hè attribuita solu à l'esseri umani, chì sò capaci di discernisce cù raghjoni, mentre a cunniscenza sensoriale hè inerente à l'animali è l'omu postu chì currisponde à a reazzione ch'omu hà nantu à un certu stimulu, hè assai più primitiva.

Elementi principali

Per capisce un pocu di più cunniscenza à u livellu psicologicu, pudemu trattà i quattru elementi di a cunniscenza:

Sujetu

Hè u pussessore di a cunniscenza, per parlà di questu termine hè necessariu cunnosce u sughjettu chì u pussede, quellu chì hè capace di sviluppà è sperimentà secondu i diversi scenarii.

U sughjettu pò cuntribuisce assai cunniscenze à a pupulazione mundiale cù a garanzia di riduce l'agitazioni suciali.

U sughjettu chjamatu ancu cunnisciutu, hè quellu chì hà qualità cognitive cume l'ochji è altri organi sensoriali chì sò capaci di dà li l'infurmazioni necessarie per l'elaborazione è a conclusione.

Objettivu

L'ughjettu hè a persona o cosa chì hè cunnisciuta da u sughjettu, ogni oggettu hè davanti à un sughjettu cume vale a pena di cunnosce. L'attu di a cunniscenza unisce u sughjettu è l'ughjettu.

Una cosa ùn pò micca esse chjamata un ogettu se ùn hè micca cunnisciuta da u sughjettu, u fattu di cunnosce un ogettu dà u titulu di cunnuscente à u sughjettu è a necessità chì una cosa sia cunnisciuta dà u titulu d'oggettu à l'ughjettu. Durante a tappa cognitiva, u sughjettu cambia da statu à cunnuscente mentre l'ughjettu ferma in a stessa situazione.

Operazione cognitiva

Questu si riferisce à u mumentu in cui a persona o u sughjettu enfatizeghja l'imaghjini chì nascenu in u pensamentu riguardu à l'ughjettu. In l'operazione cognitiva di u sughjettu, a so capacità sensoriale per catturà certe rapprisentazioni chì miglioranu l'analisi di l'ughjettu hè pertinente.

In certe occasioni, l'operazione cognitiva hè descritta cum'è cunniscenza in generale, tuttavia, stu termine à un livellu psiculugicu abbraccia quattru termini aghjunti o dipendenti per strutturallu, dunque pudete cumincià à chjamà a cunniscenza cum'è qualsiasi fenomenu chì include i quattru elementi quì esposti .

Pensamentu

U pensamentu pò esse cunnisciutu cum'è u trigger per i ricordi lasciati da u segnu di l'immagine cunnisciuta, chì in questu casu hè l'ughjettu. Stu termine pò ancu esse chjamatu "l'operazione", chì hà per scopu di pudè cunnesse cù l'altri elementi cum'è u risultatu finale di l'analisi.

U pensamentu serà sempre individuale à l'ughjettu, questa azzione hè l'analisi di u sughjettu chì face l'ughjettu; dunque u criteriu per stabilisce u pensamentu hè tutalmente diversu per ogni ogettu.

A distinzione trà u pensamentu realistu è u pensamentu idealistu hè a chjave per pudè cunclude cù a cunniscenza.

U pensamentu idealistu ferma in l'aspettative interne di l'ughjettu, à u cuntrariu, u pensamentu realistu face parte di l'esperienza chì u sughjettu acquista quandu interagisce cù l'ughjettu.

Ma, per ghjunghje à un pensamentu realistu, u sughjettu deve passà necessariamente per un pensamentu idealistu, induve hè capace di sapè quale sò e vere virtù di l'ughjettu è rompe cumpletamente cù l'aspettative di questu; avè una realità scontra cù ciò chì hè è ciò chì si aspetta di l'ughjettu chì hè.

In altre esenzioni, u sughjettu pò sperimentà a cunniscenza di sè assumendusi cum'è un sughjettu ma micca cum'è un oggettu d'analisi.   

D'altra parte, ci sò studii chì affermanu chì a percezione di l'ughjettu in a mente di u sughjettu pò esse diversa da a realtà, vale à dì, chì ùn hè micca simile à una fotografia, ma chì hè a custruzzione di l'elementu secondu a caratteri chì a persona percepisce.soggettu secondu a so capacità di ricustruzzione mentale di l'ughjettu.  

Integrazione di i sfarenti elementi

Ciascuna di l'idee mentali chì u sughjettu presenta nantu à l'ughjettu, è u penseru di conseguenza, facenu parte di u prucessu è di a capacità di u sughjettu per l'integrazione di i diversi elementi.

L'attu di cunnosce merita a capacità di u sughjettu di pudè trattà i diversi elementi chì l'apprendimentu comporta.

Sapere in sè stessu face a persona di più, di più ùn pussede più. Hè di primura di ricunnosce chì a perseveranza chì a persona hà da sviluppà diverse strategie di cunniscenza hè ciò chì li aiuterà à evolve in e so capacità cognitive.

L'attu di sapè hè assai sfarente da l'attu di pensà, questu ultimu face parte di ognunu di l'elementi di a cunniscenza, ma ùn hè micca l'attu di cunnosce sè stessu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.