6 Esercizii di Cuscenza o Cuscenza

Queste esercitazioni sò destinate à ottene mindfulness, vale à dì, mindfulness. Sò ideali per rilassassi, migliurà a nostra produttività è entrà in flussu. Queste tecniche chì avemu da vede servenu sia adulti sia zitelli.

Chì ghjè Mindfulness?

Mindfulness o mindfulness hè a cuscenza di u mumentu presente. Campa quì è avà. Attraversu l'attenzione in u mumentu presente, site liberu di esse pigliatu in u passatu è preoccupatevi per l'avvene.

L'effettu di sta pratica hè a pace di a mente.

Ma cumu si mantene in cuntattu "Quì è avà" se a vostra mente vaga da un locu à l'altru? A risposta hè in u "attenzione piena". Pare difficiule di ghjunghje à stu tipu d'attenzione ma per quessa emu da palisà qualchì eserciziu cù chì si pò ghjunghje se si pratica ogni ghjornu.

[À a fine di st'articulu vi lasciu un video di un dibattitu nantu à MINDFULNESS in Televisione Spagnola]

Queste tecniche mentali sò particolarmente impegnative perchè sò un ottimu modu per aumentà a nostra qualità di vita.

Eserciziu 1: un minutu di attenzione o attenzione.

Mindfulness o esercizii di mindfulness

Hè un eserciziu di cunsiderazione relativamente simplice in termini di approcciu. Si pò fà à ogni mumentu di a ghjurnata.

Pigliate un mumentu avà per pruvà sta prova. Pone una alarma per sonà esattamente in 1 minutu. Per i prossimi 60 secondi, u vostru compitu hè di fucalizza tutta a vostra attenzione nantu à u respiru. Hè solu un minutu 🙂 Lasciate i vostri ochji aperti è respira nurmale. Sicuramente a vostra mente serà distratta parechje volte ma ùn importa micca, torna a vostra attenzione à u fiatu.

Cartoon comicu nantu à a meditazione.

Questu esercitu di cunsulenza hè assai più putente di ciò chì pudete imaginà. Ci vole parechji anni di pratica prima di pudè compie un minutu solu di attenzione.

Pudete praticà questu eserciziu parechje volte durante u ghjornu à rende a vostra mente à u mumentu presente è vi darà qualchì pace.

Cù u tempu, pocu à pocu, pudete allargà a durata di questu eserciziu per periodi più lunghi. Questu esercitamentu hè a basa per una tecnica curretta di meditazione di attenzione.

Eserciziu 2: Osservazione Cusciente

Pigliate un ogettu chì avete intornu à voi. Pò esse una tazza di caffè o una matita, per esempiu. Mettitelu in e vostre mani è lasciate chì a vostra attenzione sia assorbita cumpletamente da l'ughjettu. Basta à guardà.

Noterete una sensazione più grande di esse presente in "Quì è avà" durante questu eserciziu. Diventate assai più cuscenti di a realità. Osservate cume a vostra mente libera rapidamente i penseri di u passatu o di u futuru, è quantu si sente di esse in u mumentu presente in un modu assai cusciente.

Piena attenzione.

L'osservazione attenta hè una forma di meditazione. Hè sutile, ma putente. Pruvate.

A mente hè cum'è un fanale putente chì permette di vede assai di più di ciò chì stai guardendu. Una pala d'erba brilla letteralmente à u sole cù un intensu culore verde fluorescente ... A vostra rutina diventa un'esperienza celeste grazia à u putere di a mente o di a mente.

Pudete ancu praticà l'osservazione attenta cù e vostre arechje. Parechje persone trovanu chì "ascultà cun attenzione" hè una tecnica d'attenzione più forte chè l'osservazione visuale.

Eserciziu 3: cuntate 10 seconde

Questu eserciziu hè una variazione simplice di l'Esercitu 1. In questu eserciziu, Invece di fighjà nantu à u vostru respiru, chjude l'ochji è fucalizza solu nantu à cuntà finu à dece. Se a vostra concentrazione tende à deriva, ricuminciate à u numeru unu. Forse vi accadrà:

«Unu ... dui ... trè ... chì diceraghju à Juan quandu u scontru? O Diu, pensu.

«Unu ... dui ... trè ... quattru ... dopu à tuttu ùn hè micca cusì difficiule ... Oh no .... hè un penseru! "

«Unu ... dui ... trè ... avà l'aghju. Sò assai focu avà ... Diu, un altru penseru "

Eserciziu 4: signali d'attenzione

Fighjate a vostra attenzione à u respiru ogni volta chì un segnale specificu si verifica. Per esempiu, ogni volta chì u telefunu sona, portate prestu a vostra attenzione à u mumentu presente è stà focalizatu nantu à u vostru fiatu.

Simply sceglie un signale chì hè adattatu per voi. Pudete decide di esse pienu cuscente ogni volta chì guardate in u specchiu. O serà ogni volta chì e to mani si toccanu? Pudete sceglie u cantu di un acellu cum'è u vostru signale.

Sviluppà è praticà sta tecnica di attenzione hà un immensu putere rilassante.

Eserciziu 5: respirazione cusciente

Questu eserciziu pò esse fattu in piedi o à pusà, è guasi in ogni locu è in ogni mumentu. Tuttu ciò chì duvete fà hè stà tranquillu è fucalizza nantu à u vostru fiatu per un minutu.

Cuminciate inspirendu è espirendu pianu. Un ciculu duveria durà circa 6 secondi. Rispira per u nasu è esce per a bocca, lascendu chì u to fiatu scorri senza sforzu.

Lasciate i vostri penseri da parte per un minutu. Lasciate da cantu e cose chì avete da fà dopu. Basta à fighjà nantu à a vostra respirazione per un minutu.

Sì avete gudutu di questu minutu di calma mentale, perchè micca aumentallu à dui o trè minuti?

Eserciziu 6: siate cuscenti di e piccule azzioni di routine chì fate ogni ghjornu

Questu eserciziu hè destinatu à cultivà sensibilizazione aumentata è apprezzazione di e semplici attività di ogni ghjornu.

Pensate à qualcosa chì fate ogni ghjornu più di una volta; qualcosa chì dite per scontu, cum'è l'apertura di una porta, per esempiu. U mumentu chì tocchi u pomu o manicu per apre a porta, senti profondamente tutte e sensazioni di quellu momentu: u calore di u pomu, cumu si gira, a so dulcezza, ...

Stu tipu di attenzione ùn deve micca esse solu fisicu. Per esempiu: ogni volta chì create un pensamentu negativu, pudete sceglie di piglià un mumentu per piantà, etichettà u pensamentu cum'è inutile, è liberà a negatività. O, forse ogni volta chì sentite cibo, pigliate cuscenza di quellu odore è apprezzate quantu site furtunatu d'avè una bona alimenta da manghjà è di sparte cù a vostra famiglia è l'amichi.

Più infurmazione

Vi lasciu cù u video di u dibattitu nantu à a Cuscenza:

Saluti


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

16 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Nazaret Perez Gutiérrez dijo

    Hè veramente bellu per piacè mette più infurmazione chì hè assai interessante hahahaha

  2.   Maghju C Losada dijo

    hè assai interessante!

  3.   Lara De Arce Maribel dijo

    Assai interessante

  4.   Alicia Del Carmen Iturbe dijo

    hè vera, funziona, face bè ... assai bè ...!

  5.   Tano Calabresse dijo

    Assai divertente !!!

  6.   Toni Rodriguez Sanchez dijo

    MINDFULNESS, mi pare una tecnica assai interessante per affruntà i prublemi chì sta crisa ci face; Ci aiuta à ùn anticipà eventi negativi, è à cunnesse cù u mumentu presente; di sente u nostru soffiu è u so ritimu cum'è una musica rilassante è accugliente.

  7.   oscar gonzalez dijo

    grazie, ottima infurmazione.

  8.   elidium dijo

    Sò assai interessatu à u sughjettu, ùn hè micca faciule ma viaghja megliu, aghju capitu chì campu sempre in l'incusciente, per via di assai cumplessi è traumi ùn sò micca statu capace di campà a mo vita ma sò sicuru chì campà in piena cuscenza si rilassa è produce quiete.

  9.   Maritza Fuentes Jaimes dijo

    Bonghjornu, per piacè pudete mandà a ducumentazione chì include esercizii o attività di u metudu chì mi interessa troppu per cumincià cù i zitelli chì presentanu deficit d'attenzione, sò un terapeuta occupazionale, a maggioranza chì assistu sò medicati.
    U mo figliolu Freymar hà ancu u disordine, anu da medicallu, sì ùn a facciu micca, mi danu da a scola.

    Grazie per a cullaburazione

    Maritza Fuentes Jaimes

  10.   nonosky dijo

    Vi ringraziu assai per l'esempii, chjari, simplici è assai faciuli da mette in pratica. In particulare quellu di a cuscenza uditiva. Sò statu assai piacevule surpresu. Cridendu sempre chì cù l'ochji chjusi è pruvendu à ùn stà à sente stavate cuncentrendu unu di più quandu, ghjustu u cuntrariu, hè assai più feroce. Complimenti per i vostri cuntributi. Cuntinuà. Un salutu da a Spagna.

  11.   nonosky dijo

    Induve dice "efétido" significa "cash". Un trucu di u dissimulatore. Wow, ùn aghju micca avutu tutta l'attenzione quì 😉

  12.   Rose Blanche Trasvina Aguilar dijo

    eccellente è pensu faciule da praticà, solu riparate a vostra attenzione, benintesa duvete praticà

    1.    cristiana dijo

      iè iè bella

  13.   Lilia dijo

    Grazie!!! Hè statu assai piacevule è gratificante di sapè chì pudete ...

  14.   hortenza dijo

    Mi pare assai interessante, l'aghju da praticà. Perchè aghju un milione di penseri

  15.   LUDY MORENO dijo

    Hè bè chì spartite questi strumenti, spergu di pudè riceve di più.