6 esercizii faciuli per vocalizà megliu

Vucalizza bè per u mo sviluppu persunale

Vucalizà bè hè di primura per ogni spaziu di a vita di e persone. Sia in u persunale per pudè parlà currettamente è chì vi capiscenu è in u prufessiunale, per pudè avè un oratoriu di successu. Cusì, Per fà e cose faciule per voi, avemu da spiegà alcuni esercizii per aiutà à vocalizà megliu.

In questu modu, è da a vostra propria casa, pudete fà questi esercizii in modo chì, cù pratica è perseveranza, vi rendite contu chì a vocalizazione ùn deve più esse un prublema per voi. Pigliate nota di st'esercizii è fate quelli chì vi sentite u più à l'usu. Pudete ancu praticà un ghjornu, l'altru un altru ... È à a fine avete una meravigliosa vocalizazione!

L'impurtanza di vocalizà megliu

Prima di spiegà l'esercizii per amparà à vocalizà megliu, vi spiegheremu perchè hè cusì impurtante di fà lu in modu currettu. Ùn hè micca solu necessariu se site un cantante, vucalizà bè hè sempre necessariu, allora altri ponu capì ogni volta chì parlate, cantate o dicite qualcosa!

Una bona vocalizazione hè di articulà chjaramente e parolle chì state dicendu. Hè impurtante per chiunque, indipendentemente da l'età o da ciò chì facenu. Quandu avete una bona vocalizazione vi sentirete un grande cunfortu quandu parlate, Senterete chì ognunu vi capisce bè perchè e parolle esce da per ellu. Hè di sente una certa magia in a vostra diczione chì vi permette d'avè un bon oratoriu, o in casu chì site un cantadore, vi sentirete cumu e canzone oramai sunanu megliu chè quandu avete pruvatu à cantalli prima.

Quandu sapete cumu vocalizà megliu, vi renderete contu ancu chì e persone intornu à voi ti ascultanu cun più interessu. Se vi capiscenu bè, saranu più curiosi è presteranu più attenzione à tuttu ciò chì dite (o cantate).

Vucalizà megliu per avè un bon oratoriu

Vucalizza Megliu Cù Sti Esercizi Facili

Una volta chì questu hè cunnisciutu, avemu da spiegà alcuni esercizii per migliurà a vostra vocalizazione è chì da quì in avanti quandu parlerete sarete capitu perfettamente. Benintesa, vi n'arricurdate a pratica cutidiana hè di primura per uttene boni risultati.

U vostru respiru hè chjave

U vostru respiru hè chjave in tuttu u prucessu, hè per quessa chì hè impurtante chì controlliate e vostre inalazioni è espirazioni perchè migliurà u vostru discorsu rapidamente. Duvete fà prima respirazione attenta. Per fà questu, stende nantu à u lettu è mette una manu nantu à u vostru pettu è l'altra nantu à u vostru abdomen.

Respira profondamente essendu cuscente di ogni inspirazione è espirazione. Fighjate cumu u vostru ventre è u pettu si alzanu è cadenu ogni volta. In questu modu, essendu cuscente di u soffiu, à u mumentu di parlà puderete fà lu in modu currettu.

Ghjochi di respirazione

Tenendu contu di u puntu precedente, hè impurtante chì ghjocate à certi ghjochi ogni ghjornu tecniche di respirazione chì sò semplici è chì vi aiuteranu assai à migliurà a vostra vocalizazione. Alcuni di sti ghjochi ponu esse:

  • Soffia bolle
  • Soffia e candele
  • Sip acqua
  • Gonfiate i palloni
  • Fate soni sibilanti diversi
  • Fate soni diversi cù una armonica o un fischju

Benintesa, in ognunu di questi ghjochi, duvete esse cuscenti di i muvimenti chì l'aria face mentre entra è esce da u vostru corpu. Arricurdatevi chì ciò chì conta u più in ogni casu hè chì si diventi cuscenti di u vostru rispiru.

Parlate davanti à un spechju

Un bon eserciziu hè di parlà fighjendusi in u spechju. Fate un sonu è poi ripetelu parechje volte. Pudete ancu dumandà à qualcunu di aiutavvi à fà questu eserciziu. Pudete dumandà à qualcunu di prununzià una parolla chì di solitu trova difficiule à dì bè è dopu, fighjendusi in u spechju, prova à ripete la currettamente. Esagera i muvimenti di a bocca Cusì avete abituatu à spustà l'articuli di a bocca in u modu currettu.

Vucalizza megliu per parlà è esse capitu

Arregistratevi parlendu

Arregistratevi parlendu qualsiasi tema chì vi interessa, una cunferenza chì duvete fà, un dialogu chì vulete avè cun qualcunu, un test per un'intervista di travagliu, ciò chì vulete. Ch'ellu ùn duri più di 3 minuti.

L'idea hè chì per a prima volta si registri parlendu nurmale cum'è si feria di solitu. Poi ascoltate l'audio è pruvate à migliurà a vostra vocalizazione è evite i pussibuli riempitori chì sò surtiti in u discorsu.

Dopu torna à arregistrà si parlendu u listessu discorsu, pruvendu à prununzià megliu è esagerendu a vocalizazione. Stà à sente torna l'audio. Infine, duverete arregistrà u discorsu per l'ultima volta, parlendu è pruvendu à vocalizà in modu nurmale. Cusì pudete vede e sferenze trà u primu audio è u secondu. Per fà l'eserciziu più faciule, pudete leghje un testu à casu chì ùn dura più di trè minuti per fà e registrazioni.

Mettite una matita in bocca per vocalizà megliu!

Pare una burla, ma ùn hè micca. Hè un eserciziu assai sèmplice ma assai efficace. Basta à piglià una matita è mette la in bocca, stringhjendu i denti è ùn lascendula cascà. Una volta chì l'avete in questa pusizione divertente parlate è recite un poema, un linguaghju, una burla o ciò chì vulete. Hè un sforzu in più chì i musculi di a vostra bocca anu da fà per pruvà à prununcià bè, qualcosa chì vi servirà in l'avvene cù pratica è perseveranza. A vostra articulazione migliurà considerablemente.

Vucalizà megliu per e cunferenze

Ginnastica per i musculi di e labbra è di a lingua

Esercizii per i musculi di e labbra è di a lingua sò abbastanza divertenti È sì site davanti à u spechju pudete ancu avè qualchì risata chì schjarisce a vostra ghjurnata. Sta ginnastica si compone di:

  • Stacca a lingua à u massimu
  • Pruvate di tuccà u nasu cù a lingua
  • Stacca a lingua è muvila da un latu à l'altra
  • Fate un canistrellu cù a lingua
  • Arrotulate a lingua è mi distendu
  • Lanciate basgi in aria
  • Fischiuleghja solu cù e to labre
  • Fà espressioni esagerate di emozioni cù a faccia
  • Apri a bocca assai è prova à parlà cù a bocca spalancata

Parenu esercizii di sciocchezza, ma a realità di u schì se li fate di modu regulare puderete capisce a differenza è vedrete chì pocu à pocu, cumincierete à vocalizà assai megliu è e vostre parolle seranu megliu capite. Cù l'eserciziu di registrazione, noterete a differenza se salvate a registrazione di i primi ghjorni è a fate torna mesi dopu. Ma arricurdatevi chì per vocalizà megliu duvete esse custanti è fà l'esercizii ogni ghjornu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.