5 cunsiglii appruvati da a scienza per fà una bona prima impressione

Tutti anu intesu chì a prima impressione hè assai impurtante, nò? Sicondu a scienza, sta idea ùn hè micca solu una cridenza pupulare, postu chì l'esseri umani formanu in realtà e so opinioni nantu à l'altri vedendu dettagli cume u linguaghju di u corpu, u tonu di a voce è l'attitudine.

Hè assai impurtante di fà una bona prima impressione à l'altri. Vulete qualchì suggerimentu per ghjunghje? Fighjate u seguitu cinque cunsiglii.

1) Pigliate a cura di u vostru modu di spressione.

Attraversu u nostru modu di spressione noi stessi pudemu trasmette fiducia, gentilezza, intelligenza, aggressività, indifferenza ...

Allora se vulete fà una bona prima impressione, hè impurtante di fà attenzione à qualchi dettagliu quandu si interagisce cù l'altri.

E persone chì parlanu più pianu, per esempiu, ponu sembrà più cunfidenti, mentre chì u tonu più stridentu hè assuciatu à l'individui più dominanti è aggressivi. Allora l'ideale hè di parlà chjaramente è cun fiducia, è aduprà un tonu amichevule, micca intimidante.

Inoltre, u nostru modu di gestisce pò trasmette nervosità o fiducia.

U compitu ùn hè micca faciule, ma cù un pocu di pratica si pò amparà à adattà discretamente u tonu è u vulume di a to voce in modu intelligente per chì l'altri si sentinu più impegnati è prestinu più attenzione à ciò chì dite. È ùn vi scurdate di surrisu!

2) Fighjate in i mo ochji.

Avete bisognu fighjate in l'ochji di u vostru interlocutore in modu naturale, senza fà vi sente scomodu.

I studii indicanu chì l'individui chì ùn mantene micca u cuntattu visuale cù i so interlocutori sò cunsiderati cum'è menu intelligenti di quelli chì sanno fà un bonu usu di u cuntattu visuale.

Tuttavia, hè impurtante di sapè cumu dosificà cumu aduprà sta "arma". Fissà u nostru sguardu nantu à l'altra persona à tempu indefinitu ùn ti farà micca un geniu. In fatti, dicenu chì i psicopatichi facenu cuntattu visuale cù mudelli strani.

3) Stretta di manu.

Avemu digià parlatu in Risorse d'Autoaiutu nantu à a manu strinta. Ancu s'ellu pare un pocu banale è simplice, una stretta di manu pò esse ricordata per un bellu pezzu è pò trasmette parechje cose nantu à voi. Questu hè chì questu salutu pò trasmette informazioni associate à a memoria tattile.

Cusì basicamente una bona stretta di manu hè ferma, calda è "secca", chì significa chì ùn deve micca esse sciolto, nè troppu forte. Duvete esse onestu (è un bonu cuntattu visuale pò fà una longa strada in stu casu).

4) Fà cura di u to sguardu.

Ogni persona hà u so stile ma a ghjente paga assai attenzione à cume qualchissia hè vestutu per furmà una prima impressione di quella persona.

Ci sò parechji studii fora chì indicanu chì ghjudicamu l'altri secondu a so apparizione.

Igiene Hè ancu un fattore chì pò influenzà positivamente o negativamente a furmazione di una prima impressione, dunque duvete sempre esse curatu bè.

In u casu di i più ghjovani, un studiu hà trovu chì a lunghezza di i capelli è a presenza di una barba ponu influenzà a percezione di e persone. In generale, i capelli più corti sò più favurevuli, mentre chì e barbe "di trè ghjorni" sò dui aspetti attraenti per e donne.

5) Mostra interessu.

Hè assai difficiule di fà una bona impressione sì ùn stabiliscimu micca una relazione di fiducia reciproca in un primu cuntattu. Hè assai impurtante per ascultà ciò chì l'altra persona hà da dì è pruvà à cunnessu cun elli.

Un bonu modu per mostrà interessu hè di amparà di più nantu à i vostri passatempi è ambizioni.

In modu, attenti à ùn monopolizà a cunversazione Perchè invece di trasmette calore è gentilezza, l'altra parte pò pensà à voi cum'è controllante è autorevule. Se a persona chì stà cun voi hè interessata da ciò chì dite, allora pudete cuntà più nantu à a vostra vita.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Olga Martinez dijo

    Ogni articulu mi aggancia per seguità. Grazie.
    Onestà, gentilezza, sinceru vanu di a manu. L'igiene hè di basa, corporale, verbale, emotiva, spirituale per esse integrale.