Felice 2013!

felice 2013 Simu à a soglia di un novu annu. Migliaia di scopi novi è desideri affollanu a nostra mente. Hè ancu ora di fà u bilanciu di u 2012, di amparà da i nostri sbagli è felicitacci per i nostri successi.

Vi auguraghju à tutti di avè un felice 2013. Ricurdatevi chì ogni decisione chì pigliate à ogni mumentu vi porta più vicinu à a felicità è a rializazione o u dulore è l'insatisfaczione. Pensu chì questu seria un bonu scopu per u 2013. In fatti, serà u mo solu scopu: tenite sempre à mente chì ogni piccula decisione ch'o pigliu in u 2013 mi porta più vicinu à a felicità o mi alluntana.

Se invece d'andà à travaglià decide di ghjucà un video ghjocu (hè solu un esempiu, ùn sò micca in i video games ... per furtuna) creerà insatisfaczione à a fine di a ghjurnata è i mo risultati à u travagliu seranu più bassi.

Se decidu di smette di fumà, suppurteraghju un dolore chì hà una data di scadenza è chì daretu si piatta a felicità di esse liberu torna. Questu hè unu di i scopi classici di parechji. U prublema hè di vede u nemicu cum'è un gigante. Andate passu à passu. Quandu hè ora di fumà quellu sigaru dopu a colazione, pigliate una decisione pienamente cusciente: sopportate u dolore momentaniu chì ùn comporta micca fumà. Ddu dulore durerà 5 minuti è lasciarà piazza à a piena soddisfazione. Agisce cusì ogni volta chì tocca à fumà. U dulore serà di menu in menu. Se supperete sta dinamica per 21 ghjorni, averete creatu una abitudine: micca fumà. U piacè chì senterete serà pienu.

Cum'è a vedi sò piccule, è apparentemente insignificanti, decisioni d'ogni ghjornu chì ci sò presentati in u nostru ghjornu à ghjornu. Tocca à voi di sceglie quellu currettu, quellu chì vi porterà benefici futuri ... ùn sceglite micca quellu chì hè u più comudu per voi è chì piatta l'insatisfaczione futura.

U sicretu si trova in a decisione curretta in ogni momentu, in esse cuscenti chì ogni decisione chì pigliamu ci alluntana o più vicinu à ciò chì chjamemu felicità. Se site cuscente in u vostru ghjornu à ghjornu di a rilevanza per a vostra felicità di ste piccule decisioni cutidiane, prevede un 2013 pienu di soddisfazioni.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.