E forme più cumuni di cumunicazione trà l'omu

L'esseri umani sò abituati à campà in gruppi, ciò chì si cunnosce cum'è sucietà o cumunità, dunque hè veramente impurtante di pudè cumunicà, perchè a basa di tutta l'evoluzione dipende da sta capacità, chì ancu s'ellu pare incredibile ùn hè micca esclusiva per l'omu, perchè ci sò alcuni animali chì ponu trasmette informazioni impurtanti, ma mai à u livellu umanu.

El attu di trasmissione d'infurmazioni Dipende da parechji fattori, perchè hà una struttura cumplessa chì deve esse seguitata strettamente per cumunicà cù boni risultati.

E forme più cumuni di cumunicazione sò verbali è non verbali, l'unica differenza hè a pussibilità di aduprà lingue cum'è spagnolu, inglese, frà altri, è micca verbale sò di solitu segni, simbuli frà altri.

Per capisce un pocu megliu ciò chì sò e forme di cumunicazione più cumuni in l'esseri umani è cumu si travaglia, hè necessariu capisce ciò chì hè a cumunicazione, cumu hè a so struttura, è chì sò i fattori chì devenu esiste per ch'ella si svolga.

Cumunicazione

A cumunicazione hè un prucessu cusciente chì hà per scopu di sparte o trasmette informazioni di ogni genere, in u quale ci deve esse a participazione di duie o più persone chì devenu seguità qualchì regulamentu chì li darà pienu significatu è struttura in modu chì possa rializà u so scopu.

In breve, a cumunicazione hè l'unione trà parechje persone chì volenu sparte stonde vissute, sperienze, sentimenti, storie, frà altri.

Elementi 

Per un prucessu cumunicativu per esse realizatu currettamente hè necessariu chì cuntene tutti l'elementi di u listessu, perchè sò quelli chì furniscenu a so struttura, perchè trà elle ci sò i participanti, l'infurmazioni è i canali di cumunicazione.

  • Trasmettitore: Quessi, cum'è dice u so nome, sò quelli chì emettenu u messagiu, più cunnisciutu cum'è i locutori, perchè sò quelli chì furniscenu l'infurmazioni.
  • Receiver: Sò quelli chì percepenu u missaghju, in altre parolle u deludenu, in altre parolle sò l'ascoltatori di una conversazione.
  • Vostru messagiu: Hè cunnisciuta cum'è l'infurmazione da invià, chì vene da u mittente (i), è hè stata previamente ricevuta da u destinatariu, chì, dopu avè capitu è ​​analizatu, cambia di solitu u so rolu, diventendu u mittente.
  • Canale: questu hè u mezu cù chì u missaghju hè inviatu, di solitu u canale hè adupratu per cunnosce alcuni tippi di informazioni. I canali oghje sò assai diversi grazie à l'avanzate chì a cumunicazione hà avutu per via di a tecnulugia.
  • Codice: Sò l'inseme di segni è regulamenti chì sò aduprati per realizà u prucessu di cumunicazione, chì hè ancu assai pertinente per cunnosce alcune forme di cumunicazione.
  • Cuntestu: Hè cunnisciuta cum'è a situazione in quale un certu prucessu hè realizatu.

Forme di cumunicazione

A cumunicazione hà duie forme cunnisciute chì sò verbali è non verbali, chì sò aduprate ogni ghjornu da l'omu, in tutte e situazioni d'ogni ghjornu.

Cumunicazione verbale

A cumunicazione verbale hè data stu nome, perchè ci hè a presenza di u verbu In questu, chì pò esse adupratu in dui modi diffirenti, orale è scrittu, essendu basicamente uguale, solu chì in un sonu sò emessi (discorsu) mentre in l'altru e parolle sò spresse in scrittura.

Orale

Sta forma di cumunicazione hè a più cumuna trà tutte quelle aduprate da l'omu, postu chì cù u fattu simplice di emette un sonu cum'è un fischju, urlà, ride, pienghje, frà altri.

A lingua hè a forma più cumplicata di cumunicazione orale, Perchè in questu hè adupratu articulazioni di soni, chì strutturanu e parolle, chì secondu l'origine di i stessi cambiamenti.

Oghje si pò vede cumu sta forma di cumunicazione hà evolutu in modu incredibile, perchè grazia à e tecnulugie di trasmissione di l'infurmazione, a cumunicazione orale hè stata ancu realizata di manera intercontinentale.

Scritta

Sta forma di cumunicazione hè in fondu listessa à quella orale, cù a sola differenza chì e parolle o i signali chì si trasmettenu sò aduprati attraversu a scrittura, cum'è ieroglifi, acronimi, alfabeti, loghi, frà altri.

Oghje hè statu pussibule osservà cumu stu tipu di cumunicazione hà pigliatu una grande impurtanza è forza, perchè in vari siti internet cum'è e rete suciale, un gran numeru di persone chì stabiliscenu cunversazioni scritte attraversu chats.

A cumunicazione verbale hè aduprata di solitu in modu cusciente, affinchì a ghjente, o a ghjente, sappia l'azzioni esatte chì devenu esse realizate per stabilisce. Grazie à i grandi avanzamenti tecnologichi, a ghjente hà sappiutu cumunicà à livelli mai pensati prima, pudendu stabilisce relazioni di ogni tipu à longa distanza, senza esse un fattore influenzante per via di a facilità di pudè fà una conversazione.

Cumunicazione non verbale

A cumunicazione non verbale pò esse un pocu più cumplessa, ancu se in realtà hè un pocu più faciule per l'esseri umani à capì, postu chì, à u cuntrariu di a forma di cumunicazione chì hè stata discritta sopra, in questu ùn hè micca necessariu aduprà u cusciente, ma piuttostu di u incusciente, perchè questu hè di solitu adupratu per mezu di simbolizazioni o di segnali cum'è immagini, odori o semplicemente per toccu.

A cumunicazione non verbale hà diverse sottuclasificazioni, trà e quali sò i seguenti:

  • Lingua icònica: in questu pudete truvà sfarenti tippi di segni è gesti, è ancu lingue sordomute, codici universali cum'è Braille, è Morse, è ancu atti o simbuli cunnisciuti in u mondu sanu cum'è basgi, o segni di dolu.
  • Lingua di corpu: A maiò parte di i gesti chì l'omi facenu sò ricunnisciuti cum'è un tipu di linguaghju, perchè u corpu di solitu sprime alcuni sentimenti in una manera praticamente automatica.

A cumunicazione verbale pò esse accumpagnata in parechje occasioni da una cumunicazione non verbale, perchè, cum'è menzionatu sopra, hè aduprata inconscientemente, cusì chì in a maiò parte di e volte ch'ella hè aduprata pò ancu imbulighjà.

I gesti ponu esse interpretati in parechji modi diversi, è hè perchè ùn anu micca regulamenti stabiliti, allora si rivelanu un pocu più cumplessi per capisce ciò chì hè u messaghju esattu chì u mittente vole trasmette.

A cumunicazione hè a basa di a struttura di a sucietà, è quantunque stu prucessu hè realizatu, serà quantunque impurtante per una cumunità di persone per sopravvive.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.