10 frasi da cunsacrà à i babboni chì vi ecciteranu

I nonni felici coppia in famiglia

I nanni sò quessi esseri chì quandu simu nati sò vechji ma sò una parte assai impurtante di a nostra vita. Ùn ci rendimu micca contu chì a so presenza hè finita è hè di primura apprezzà ogni siconda chì passanu à fiancu à noi insegnenduci tuttu nantu à a so saviezza di vita. Cusì, Vulemu mustrà vi qualchì frasa da cunsacrà à i babboni chì vi ecciteranu.

I nanni portanu grandi benefici à i so nipoti, sò figure chì devenu esse presenti in a vita di i zitelli sinu à a nascita ... perchè quandu ùn sò micca, è u tempu passa è diventanu stelle in u celu, u dulore è u dulore per a so assenza sò troppu prufondi.

Dunque, hè necessariu piglià cuscenza di a so impurtanza è di u so rolu impurtante in u nucleu di a famiglia. I ligami emotivi chì si creanu trà babboni è nipoti sò maravigliosi finchè sò curati è tenuti à mente per tutta a vita di famiglia.

Nanna in a vita di famiglia

Avè babbi è mammone in a nostra vita ci aiuta à diventà pieni umani. Oghje ci sò i babboni chì si occupanu di i so figliulini perchè i so figlioli travaglianu è anu prugrammi cumplessi. Altri ùn ponu micca cura di i so nipoti per diverse ragioni ma sò sempre presenti ... altri ùn ponu micca esse fisicamente prisenti per via di a distanza ma sò sempre da u core.

Dedicate e migliori frasi à i vostri missiavi

I nanni sò u megliu sustegnu di fiducia per i vostri figlioli, i genitori di i vostri figliulini. A so voce in l'esperienza di vita aiuta i so figlioli in parechje situazioni, chì malgradu esse adulti, continuanu sempre à amparà in a vita. Empatizanu cù i so figlioli è in questu modu si rendenu contu chì i so genitori, i nanni di i so figlioli saranu sempre i migliori mediatori per qualsiasi cunflittu o dilema di famiglia. A so saviezza vale l'oru.

Nanna è mammone per figliulini

Ma in più di i genitori, sò ancu impurtanti per i nipoti. Quelli esseri innocenti chì venenu in u mondu è ringiovaniscenu i nanni, li danu di novu un significatu per a vita è a so esistenza. Quelli nanni chì eranu genitori un pocu stretti, avà sò nanni permissivi, perchè u so rolu ùn hè più d'educà ... sì nò, simpliciamente di esse, guidà ... è perchè micca dì cusì? Ancu spoiling di tantu in tantu, è va bè!

Hè di primura chì u tempu ch'elli passanu cù i so figliulini sia un mumentu di divertimentu perchè chì per i più chjuchi, sò cum'è e migliori vitamine di vita chì li ponu esse date. I nanni anu duie cose chì i zitelli anu bisognu di manghjà, dorme è respirà: tempu è attenzione. Puderanu dalli in grande quantità.

I zitelli si sentenu felici intornu à i nanni chì li amanu incondizionalmente, chì li ascoltanu è li sustenenu ogni volta chì ne anu bisognu. Inoltre, i guidanu in a vita è inculcanu in elli valori maravigliosi cum'è l'amore incondizionatu, u rispettu, assirtia o u empatia.

Frasi per i babboni, li dicenu u megliu

Benintesa, sò impurtanti sia in a zitellina sia in e sfarente tappe di a vita induve sò ancu presenti. Un adultu chì hà avutu a furtuna di gode di i so babboni avarà megliu capacità suciali è emotive. Vi sentirete cum'è un adultu megliu adattatu à a sucietà è à a vita stessa. Perchè sò valori necessarii per l'esistenza.

Anu ancu benefiziu

Benintesa, prufittanu ancu di avè un rolu impurtante in u nucleu di a famiglia. Si sentenu utili stimatu in a vita di famiglia è u so tempu hè occupatu cù attività di a so scelta. Perchè benintesa, u tempu cù i nipoti ùn deve micca esse una imposizione per elli, se micca qualcosa chì sceglienu.

I nanni chì sò attivi prisenti in a vita di i so nipoti anu una stima di sè megliu di quelli chì ùn sò micca o chì ùn ponu micca avè un strettu cuntattu cutidianu. Inoltre, u ligame affettivu di a famiglia hè rinfurzatu, è Questu hè criticu per u benessere emotivu di tutti. Sempre chì a relazione sia curata è u rispettu è l'amore sò mantenuti trà tutti i membri.

Per tuttu què, è per via di quantu sò impurtanti in a nostra vita, vulemu dà ti qualchì frase da dedicalli, perchè sò speciali è meritanu ste parolle d'affettu è d'amore. Perchè a so vita hè stata dedicata à i so figlioli è a so vichjàia, à i so figlioli è figliulini. Senza dubbitu, meritanu tuttu u rispettu da noi è tutte e cose belle chì li pudemu dà, cum'è ste belle parolle.

Hè impurtante di dì belle frasi à i babboni

Frasi da cunsacrà à i babboni

Pudete dì à voce alta à elli, mandalli à WhatsApp se sò nanni mudernizati, scriveli in carta, o ciò chì vulete! L'impurtante hè chì si rendenu contu chì ste parolle chì li dedicate venenu da u vostru core.

  1. «Ùn ci hè micca còmplice in a nostra vita più bellu chè u missiavu; in ellu avemu un babbu, un maestru è un amicu ».
  2. «Avà chì sò crisciutu, sò più cuscente di ciò chì significa avè un megliu amicu. È mi rendu contu chì quellu megliu amicu sì tù, babbone ".
  3. "Vogliu chì sappiate chì purteraghju sempre e to storie in core è un ghjornu a vi cuntaraghju à i mo figliulini, cum'è l'avete cuntata à mè."
  4. "Nonno, ti ringraziu per avè amparatu chì l'amore hè u donu maiò chì una generazione pò lascià à l'altra."
  5. "Nuddu pò fà per i zitelli ciò chì facenu i babboni: spruzzanu una spezia di stellust nantu à a so vita."
  6. «Sò sempre stata furtunata d'avè u megliu educatore di u mondu nanzu à mè. Nonno, cun voi aghju amparatu à pensà per mè stessu. Grazie!".
  7. "Vi ringraziu babboni perchè m'hai amparatu chì a vita ùn hè micca sempre faciule, ma duvete sempre andà cù a testa alta è affruntà e cose mentre venenu."
  8. "Un missiavu hè una persona cù argentu in i so capelli è oru in u so core."
  9. "Ogni volta chì ùn vedu micca a luce à a fine di u tunelu, parisci, babbone, in u locu ghjustu, à u mumentu perfettu, solu per aiutami quandu ne aghju bisognu".
  10. "Quandu guardu in i vostri ochji vecu a saviezza, a cumpassione è l'amore u più puru di u mondu".

Sì avete a furtuna di avè i vostri babboni à fianc'à voi ... gode di elli! Perchè u so tempu hè u megliu rigalu chì pudete avè.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.