Reinventatevi: trasfurmate u vostru modu senza cessà di esse quellu chì site

Per parlà di questu tema avemu da trascrive e parolle di mario alonso puig:

«Hè necessariu chjarificà ciò chì si vole dì reinventà si. Ci sò e persone chì credenu chì reinventà si hè di diventà una persona totalmente diversa. Ùn hè micca cusì. Reinventassi significa trasfurmà u vostru modu d'esse senza cessà di esse quellu chì site. Trasfurmatevi in ​​qualcunu chì sà ciò chì vulete è ciò chì ùn vulete micca.

Sviluppu persunale U prublema hè chì ci hè un elementu chì duvemu tutti luttà cun ellu è chì hè l'inerzia, a pigrizia, a paura di l'ignotu ... Questu face chì parechje persone si acconcianu per sopravvivere è accettemu a mediocrità, quandu a mediocrità ùn hè micca un statu naturale di l'essaru umanu. Hè un statu sceltu per ùn osà abbastanza in a vita. Quandu una persona sente chì hà fattu qualcosa per un bellu pezzu in a vita chì ùn sò micca eccitati, perde una energia vitale innata.

Ùn ci scurdemu di ciò chì hà dettu u tanatologu è u psichiatra di nascita svizzera Elisabeth Kubler-Ross, a persona chì sapia u più di a morte à u livellu scientificu. Ella hà dettu chì una di e cose chì a più hà attiratu a so attenzione hè chì quandu ella hà accumpagnatu a ghjente in u so prucessu di morte, li anu dettu: "Averia vulsutu osà di più in a vita".

Credu chì quandu una persona sente l'ispirazione per qualcosa in a vita, ùn deve micca spegne, deve lascià chì l'ispirazione cuminciò à cummove. Sò chì hè assai spaventosu ma, da u mo puntu di vista, pò trasfurmà pienamente a vostra vita.« Più infurmazione in u so libru Avà eiu

Chjave per reinventassi, da Sergio Fernandez

«1) Site cuscenti di u miraculu di esse vivu? Approfittate di st'occasione, di stu miraculu, per fà una vita piena di significatu? Chì duverete dispiacere quandu avete qualchì minutu per vive?

Chì ai da dì à i to figliulini? Ai da dì li chì ùn avete micca osatu fà una vita significativa perchè in u 2012 ci hè stata una crisa? Per piacè ùn esse ridiculu.

Ai da fà chì a to vita valga a pena? Insiste, site cuscente di u miraculu di esse "per quì"? Prima chì Mario parli di Elisabeth Kübler-Ross. Ju ricumanda un libru di stu psichiatra: A rota di a vita. Hà assicuratu chì vi darà a cunniscenza necessaria affinchì apprezziate u miraculu chì esse vivu significa.

Se avete dubbi cun questu, vi ricumandemu di fà u seguitu: ferma di tantu in tantu in un ospedale o cimiteru è viderete chì ci sò ancu persone chì si sò scurdate chì un ghjornu smetteranu di stà quì.

2) A seconda idea per reinventà noi stessi hè di ricurdà chì u megliu modu per aiutà l'altri hè di avè una vita felice. U megliu per aiutà l'altri populi hè di sviluppà u vostru propiu prughjettu di vita è se per questu avete da reinventassi, fate. Questu hè u più grande favore chì avete da fà à a vostra famiglia, à i vostri amichi è à tutte e persone intornu à voi perchè, fate attenzione, Ùn VULANU VEDE TRISTUÙn ti volenu micca vede, ùn vogliono micca vederti essendu a metà di u prugettu chì puderesti diventà.

3) Avemu bisognu di emozione.

Emuzione significa muvimentu. L'emozione si ottiene sviluppendu qualcosa chì ci rende eccitati. Vivemu in una sucietà cù un deficit di passione chì per u mo gustu hè intolerabile. Entrate in metro, in un autobus o andate in carrughju è certe volte ùn sapete micca sì simu zombies. Ùn pudemu micca cuntinuà cun quellu deficit di passione.

Truvalla hè a vostra respunsabilità. Nuddu pò fà per voi.

Bibliugrafia:

1) Campà in l'anima. Un libru per reinventassi in u familiare.

2) U codice di soldi. Un libru per reinventassi in modu prufessiunale.

3) L'eterni secreti di a salute. Un libru per reinventassi in salute.

Figliolu libri chì ponu cambià a vostra vita, libri chì ponu piantà una semente in voi chì germinerà assai più prestu di ciò chì pensate.»Sergio Fernández da Pensamentu pusitivu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

6 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Victor Chertkov dijo

    Campà in l'anima. Hè cusì.

    Passate di tantu in tantu per un ospedale è un cimiteru. Una pratica assai sana ùn importa micca quantu pò esse pesante.

    Bon postu, grazie.

  2.   Bianca dijo

    Amu vede cumenti cusì, reinventassi. Hè un pensamentu, una tale vista da ciò chì aghju sperimentatu, l'aghju da parechji anni. Sò ancu di l'opinione, chì unu deve avè a so essenza intatta, se i valori sò curretti, l'unicu chì duvete avè hè a capacità d'imaginazione è di miglioramentu, per chì nunda, nimu è nisuna situazione, limite a brama di cresce è crede in te.
    Grazie per tuttu.

  3.   Marcela Ramirez Palma dijo

    Bon articulu, ci sò ... reinventendu me stessu.

  4.   Fiorela Lazo Rodriguez dijo

    Beh, aghju amatu quella parte induve dice u prugettu chì duvete esse capace di fà

  5.   Marianela alvarado dijo

    Chì articulu interessante Evelyn, daveru da principià ancu s'ellu ci costa à reinventà mi saluti ..........

  6.   Amelia diaz dijo

    Mi piace. quantu hè ghjusta l'autore. è unu si spegne per bagatelle.