I 15 punti debuli di una persona

I 15 punti debuli di una persona

Cumu l'avemu mintuvatu tempi fà in l'articulu nantu à esempi di punti di forza persunaliOgni forza hà u so propiu antonimu, vale à dì, a so debulezza chì deve esse cunnisciuta per evità di dannacci in a nostra vita. Dunque avemu da enunciare i 15 punti debuli di una persona chì duverebbe esse pigliatu in contu per evità di cascà in elli è, se fanu, superarle u più efficacemente pussibule.

Chì sò i punti debuli per una persona

E persone cun debule
Puderemu definisce u punti debuli di una persona cum'è tuttu ciò chì ùn eccelle micca veramente o fiasca. Senza dubbitu, hè u cuntrariu cumpletu di i punti di forza. Mentre questi furnianu u bonu è u sensu più ottimistu, e debulezze restanu cù u latu oppostu. Ci vole à ricunnosce chì sò i difetti chì ponu marcà ogni individuu. Ma quantunque, ci pudemu cuncentrà nantu à elli, studialli, è cambialli. Perchè ùn duvemu micca lascià e debulezze cuntrullà a nostra vita. Cumu dicemu, sò aspetti ligeramente negativi, chì influenzà u nostru cumpurtamentu ma ancu in quale dimustremu versu l'altri. Per chì ci sia un cambiamentu, duvemu fà un travagliu di autocunniscenza.

I punti di forza è di punti debuli di ogni essere umanu

Prima di tuttu, hè impurtante chì tenemu in contu chì ogni essere umanu hà à tempu punti di forza è di debbulezza, è questu hè unu di i motivi per chì simu semplici esseri umani chì si lascianu trascinà da i sentimenti è ancu a nostra mentalità cambia cù u passaghju. tempu.

Ciò significa chì, per custruì noi stessi in un modu più adeguatu è migliurà cum'è esseri umani, hè impurtante chì tenemu in contu quali sò i principali punti deboli di una persona in modo chì, da avà in avanti, pudete agisce nantu à elli in ordine per curregge tutti i difetti chì facenu parte di a vostra persunalità.

Benintesa, hè chjaru chì a parsunalità ùn hè micca qualcosa chì si pò cambià faciule solu cù u chjappu di e dite, ma richiede assai tempu è sopratuttu una grande cuscenza, ma in ogni casu, tutte e tappe chì femu in u pusitivu sensu, vale à dì, in quellu chì ci aiuta à lascià daretu e nostre debbulezze, saranu senza dubbitu benefichi per a nostra vita, postu chì ci aiutanu à mantene una relazione più bona sia cù a ghjente chì ci circonda è ci senteremu ancu più fieri di noi stessi è e nostre capacità.

Cunnosce i principali 15 punti debuli di una persona

Detta quessa, simu andati à analizà e 15 debbulezze di una persona, chì si distinguenu per esse cuntrarie à i punti di forza chì duvemu ghjunghje.

Cumportamentu abusivu

Una persona chì abusa di l'altri à a fine riceve abusi solu in ritornu, è di sicuru hè ancu un modu di dimustrà insicurità è disabilità persunali.

Generalmente, dopu à l'abusu ci sò una mansa di prublemi, alcuni di elli relativi à a so paura di sentesi inferiori à u restu di e persone intornu à elli.

Cumportamentu senza listessa

L'apatia hè un male chì ci spinge à a sonnolenza è a lentitudine quandu si tratta di evoluzione, rompendu cumpletamente e nostre possibilità di imprenditorialità è a nostra capacità di gestisce a nostra vita è uttene l'energia necessaria per vulè sempre fà cose nove è ancu affrontà nuove sfide cù u scopu di cuntinuà à cresce.

Cumportamentu vigliaccu

A vigliaccheria ùn deve micca esse cunfusa cù a pauraPiuttostu, si riferisce à l'incapacità di affrontà e nostre responsabilità o ancu situazioni in cui un tippu di risicu hè presentatu o pone un stress per noi.

A vigliacchera si piatta ogni volta chì pò è scappa da i prublemi, soffre dunque di u fattu chì quelli prublemi u perseguiteranu sempre è u molestanu cù ciò chì averà un effettu negativu annantu à ellu.

Cumportamentu egoistu

Una persona egoista hè quella chì si primureghja solu di u so propiu bè, vale à dì, mette u so bè individuale prima di u bè cumunu, ciò chì face chì a ghjente chì u circonda perde fiducia è ancu u desideriu di esse cun ellu.

Antipatia

Avà passemu à l'antipatia, un'altra debolezza prominente chì ùn guasgi micca da uttene u so ambiente à girà cun ella. Fondamentalmente, una persona spiacevole cade malata da u principiu, è ancu quandu si dà l'opportunità, creanu sempre un cattivu sintimu in e relazioni.

Tuttavia, una persona cun carisma denota una forza più grande è e persone intornu à ellu anu una tendenza più grande à fiducia in ellu è crede in e so idee grazia à u grande entusiasmu ch'ellu dà.

A supranazione di a creatività

A creatività hè un donu chì l'omi anu, è hè precisamente da ellu chì apparisce a curiosità è a necessità di creà è gode di cose nove. A creatività hè necessaria per pudè avanzà è evoluzione sia in qualità di persone sia in u rispettu di u nostru ambiente è da a prospettiva suciale, cusì chì se ne manchemu averemu solu a pussibilità di seguità a traccia di l'altri populi senza pudè creà u nostru futuru.

Difficultà di cuncentrazione

L'incapacità di cuncentrazione hè cunnisciuta cum'è dispersione, è in fondu ùn hè micca chì sia una debulezza in sè, ma, tenendu contu di u modu in u quale si sviluppa a sucietà, significa in fondu un ritardu più grande per ottene risultati. Tuttavia, in casu di simultaneità di i prucessi, una mente menu concentrata è più dispersa avrà una capacità più grande per uttene un megliu sviluppu.

I 15 punti debuli di una persona

Per questa ragione, in questu sensu, forse ùn pudemu micca concentrà esclusivamente nantu à u fattu chì a dispersione sia una debolezza in sè, eccettu per u fattu chì a maiò parte di l'azzioni chì duvemu affrontà in a sucietà d'oghje richiedenu più concentrazione che dispersione.

A difficultà di esse urdinatu

Un'altra debulezza hè a difficultà per esse urdinata, vale à dì, quella persona chì hà prublemi à gestisce a so vita è l'ambiente, situazione chì pò ancu creà parechji inconvenienti à u ghjornu à ghjornu.

Mancanza di cunfidenza

Avemu ancu una mancanza di fiducia, chì hè unu di i fattori chì ci ponu influenzà più negativamente in a nostra vita d'ogni ghjornu, postu chì funziona contr'à noi, rendendu ogni prucessu difficiule è sopratuttu impedendu a determinazione.

Una persona cù una mancanza di fiducia serà una persona chì manca di capacità sufficiente per mette in ballu e so vere capacità è risolve i prublemi chì affrontanu ogni ghjornu.

A mancanza di onestà

A mancanza di onestà hè un altru di i punti debuli chì una persona pò avè, è hè chì duvemu esse cuscenti di l'impurtanza di a fiducia in a nostra sucietà, chì, una volta rotta, ùn pò guasi più esse recuperata.

Una persona debule hè quella chì tende à mentisce o falsificà e cose, è duvemu esse cuscenti chì a persona principale interessata serà ella stessa.

Mancanza di umiltà

D'altra parte, avemu ancu orgogliu, chì hè in fondu un segnu chjaru chì a persona soffre di varie insicurezze è si sente fragile rispetto à u restu di a sucietà. Fondamentalmente a mancanza di umiltà hè capita cum'è un meccanismu di difesa attraversu u quale si cerca di apparì fiducia quandu in realtà ùn esiste micca.

Articulu ligatu:
Cumu pudete avè più umiltà

Mancanza di pazienza

Hè ancu impurtante chì evitemu a fretta, vale à dì a mancanza di pazienza, un altru di i prublemi cumuni chì attualmente patimu è chì ci rendenu debuli.

Avemu a tendenza à vulè uttene tuttu rapidamente è cume ne avemu bisognu, è ùn simu micca capaci di dà tempu à e cose ancu se questu ci garante chì u risultatu serà più ottimale.

Mancanza di puntualità

A mancanza di puntualità hè unu di i punti debuli più frequenti

Ancu se forse micca negativu quant'è altre debulezze chì stemu analizendu sta volta, a tardività hè ancu un segnu chjaru chì a persona ùn hè micca capaci di urganizà a so vita.

Pò esse duvutu à u fattu chì si tratta di una persona disordinata o pigra, ma in ogni casu questu aspettu danneghjerà terzi, ma soprattuttu finisce per danneghje di più noi stessi.

Indifferenza

In quantu à l'indifferenza, hè un'altra debulezza postu chì si basa annantu à l'assenza di empatia. Hè una mostra di egoismu è di crudeltà induve a persona apprezza u so propiu benessere assai di più cà u benessere di terzi.

Una persona indifferente finiscerà ancu per riceve u stessu trattamentu da quelli chì l'anu intornu, ma ùn si traduce micca in fà sparisce l'empatia di ste persone, ma à pocu à pocu a mettenu da cantu è perde veramente l'interessu per via di i campioni di l'egoistu è di a so cumpurtamentu chì pò ancu esse insultante versu l'altri.

Irresponsabilità

Infine, avemu ancu l'irresponsabilità cum'è un'altra di e debulezze principali, è hè chì ci sò persone chì anu difficultà à piglià a responsabilità per e cunsequenze di e so azzioni, chì influenzeranu ancu negativamente sia a ghjente chì li circonda sia elli stessi.

Debbulezze persunale prufessiunale

Debbulezze in una intervista di travagliu

Chì hè a vostra più grande debolezza?. Senza dubbitu, hè una dumanda chì ùn si pò micca sempre risponde currettamente. Perchè purtemu ancu difetti persunali in u campu prufessiunale. Per esempiu, esse disurganizatu o impuntuale ci pò causà parechji prublemi à u travagliu. Dunque, hè sempre necessariu sapè ciò chì sò i nostri difetti è travaglià annantu à elli per migliurà li.

In una intervista di travagliu ci dumandanu nantu à i nostri difetti. Ùn avemu micca bisognu di memorizzarli o di dì u peghju nantu à noi stessi, perchè puderebbenu dannacci davanti à u travagliu. Mancu duvete menziunà ogni tipu di debbulezza chì si trova in a vostra vita persunale. Hè megliu ùn parlà micca direttamente di questi difetti, chì avete, ma chì state migliorendu. Si cita sempre chì: "... sò assai perfezziunista", o "Sò un travagliadore". Ùn vi cunvene micca perchè l'intervistatori sò stanchi di sente listessa cosa tuttu u tempu è ponu scrive lu cum'è negativu, ancu sì ùn vulete micca dì la.

Esempii di debbulezze per l'intervista di travagliu

  • Cumu duvemu esse sinceri, se u vostru prublema hè tardivu, a pudete menziunà ma di modu ben studiatu. Puderete cummentà chì site un pocu in ritardu ma chì grazia à avè un agenda elettronica, cù e so alerte, avete digià statu in gradu di curregge stu prublema.
  • Per i despistati, ùn face micca male ch'elli menzioninu ancu a so debulezza ma basendusi sempre nantu à u fattu chì l'applicazioni di dispositivi elettronichi anu miglioratu assai chì difettu persunale.
  • Se travaglià in squadra ùn era micca u vostru affare è hà generatu indifferenza, allora pudete menzionà chì si pò amparà assai à ascultà opinioni diverse per uttene risultati migliori.
  • Cumentu chì eri un pocu disurganizatu, ma chì avete seguitatu una seria di linee guida (chì duverete spiegà brevemente) per cambialu. Ciò equivale à u fattu chì ci hè un sforzu per superà sta debbulezza è chì l'intervistadore a tenerà in contu.

Recuerda venez ammettemu difetti persunali, ci daranu più credibilità. Qualcosa chì a cumpagnia valuterà. Ma iè, pruvate à preparà i vostri argumenti, cum'è l'avemu indicatu in l'esempii. Postu chì ùn hè micca bonu di signalà quelli chì sò direttamente ligati à a pusizione per a quale candidate è cummentà li direttamente, senza spiegazione.

Cumu identificà i mo difetti persunali 

Carta di difetti persunali

Hè assai più faciule per noi vede difetti in l'altri populi cà in noi stessi. Quandu qualcosa ci dà fastidiu à l'altri populi, pudemu uttene qualcosa di bonu. Perchè saremu capaci di scrive quelle azzioni chì ùn ci piacenu micca. Per esempiu, quandu vedemu chì una persona hè apatica per noi o forse, egoista. Ci dà fastidiu? Faremu listessu? Ben sicuru micca.

In questu modu, seremu in gradu di scrive ognuna di elle è di internalizzalla per ùn impegnalla in u listessu modu. Hè un modu per migliurà i nostri difetti è per diventà megliu persone. Dunque, per riassuntu, deve esse ammessu chì per cunnosce da veru, avemu bisognu d'altre persone. In modu indirettu, ci faranu capisce tutte e virtù è i difetti chì nidificanu in noi.

Test di Debbulezze

Duvete piglià una carta è una matita. Duvete scrive a lettera chì vene cù a parolla scelta. A faremu à l'urizontale. Una volta chì u test di debolezza hè cumpletu, guarderemu chì lettera hè a più cumpetente è leggeremu ciò chì currisponde à quella lettera. Semplici, nò?

1 A) Rumurosu B) Bossy C) Pocu Animatu D) insipitu
2 A) indisciplinatu B) Amicu C) Pocu entusiasmu D) implacable
3 A) Ripetitore B) Resistente C) Risentente D) Evasivu
4 A) scurdatu B) Onuratu C) Esigenti D) impauritu
5 A) Interruzzione B) Impaciente C) Inseguru D) indecisu
6 A) Imprevedibile B) Fretu C) Pocu impegnatu D) Impopulare
7 A) sciattu B) testardu C) Difficile per piacè D) Esitante
8 A) Tullerante B) Fieru C) Pessimista D) Insapore
9 A) irritatu B) Argumentatore C) Senza Motivazione D) Malincunicu
10 A) Ingenu B) Nerviosu C) Negativu D) Staccatu
11 A) Egocentricu B) Workaholic C) Distraitu D) Ansiosu
12 A) Parlante B) indiscretu C) Suscettibile D) Timidu
13 A) Disorganizatu B) Dominante C) Depressu D) Dubbiusu
14 A) Incoerente B) intollerante C) Introvertitu D) Indifferenti
15 A) Disordinatu B) Manipulatore C) Delinquente D) lagnante
16 A) Ostentatu B) testardu C) Scetticu D) Lentu
17 A) Emutivu B) Supranante C) Solitaire D) Lazy
18 A) Giddy B) Cattivu umore C) Distrustful D) Nisuna ambizione
19 A) Agitatu B) Precipitate C) Vengeful D) Pocu vulintà
20 A) Variabile B) Astuzia C) Cumprumessu D) Critica
  • Se a maiò parte di e vostre risposte anu a lettera A: Vulete fà e cose in un modu divertente è pudete parlà di tutti i temi, senza alcuna vergogna. Ma trà e vostre debulezze maiò ci hè a disurganizazione. Inoltre, sì un pocu ingenu è fiducia. Se pudete delegà u travagliu à altre persone, tantu megliu. Ùn site micca di quelli chì fermanu cù i dettagli, a menu chì ùn vi interessanu. Duvete esse ancu più puntuale è un pocu più organizatu.
  • À u cuntrariu, se a maggioranza di e risposte sò cù a lettera B. Ti piace avè u cuntrollu di tutte e cose. Sì un pocu dominante è ancu cumandante. Quandu a ghjente ùn face micca e cose cume li piaci, allora u vostru umore cambia dramaticamente. Ùn ti piacenu micca i pigri o pigri, nè ti piacenu quelli chì ùn sò fideli. Duvete migliurà tenendu contu di l'opinione chì quelli intornu à voi vi danu.
  • Si a maiò parte di e risposte hè C: Vulete fà tuttu u modu ghjustu. Sì rispunsevule è ancu, fate attenzione à i dettagli. Di solitu vi danu grandi minimi è avete assai malincunia. Ci hè da nutà chì un altru di i vostri punti debuli hè u vostru risentimentu. Ciò chì accade hè chì ti piace una vita ordinata è rispettà, è ancu rispettà e regule. Ti piace a ghjente seria è odiate i superficiali è impuntuali. Avete una natura sensibile.
  • Se avete ottenutu un numeru più grande di risposte D: Vulete mantene a pace à tutti i costi. Sì una bella persona, ancu se trà e vostre debbulezze persunali ci hè a mancanza di impegnu è di energia. Quandu nimu ùn vole aiutà vi, vi sentite solu è vi cascherete, ma a verità hè chì avete a virtù di esse una persona calma. Se altre persone piglianu decisioni per voi, tantu megliu. Si primuranu assai di i sintimi di quelli chì li circondanu.

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

6 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Marcela dijo

    Bonissimu

  2.   Carlos dijo

    "A creatività hè un rigalu chì l'omi anu ..." Se a creatività fussi un rigalu chì l'omi anu, seremu tutti creativi per natura, ciò chì ùn hè micca u casu; a creatività hè una qualità chì deve esse sviluppata, ci vole à travaglià per ottene la.

    1.    Jose Miguel dijo

      È cumu puderete sviluppà qualcosa chì ùn avete micca? Se ùn l'aviamu micca, ùn ci seria nunda da sviluppà, postu chì ciò chì duveriamu fà in ogni casu hè di acquistallu.

      Dunque, a creatività hè qualcosa chì avemu in noi, ma tocca à ognunu di sviluppà o micca. Avemu tutti u nostru latu creativu, ma attenti, ognunu si avvicina à un modu diversu, o hà più qualità per sviluppà lu in una zona sfarente o in un altru.

  3.   gabriela dijo

    ci sò pochi esempi

  4.   Matías Yabar-Dávila dijo

    Salutu, bonu articulu! Hè veramente incredibile cumu noi stessi pudemu diventà grandi ostaculi à a nostra propria crescita persunale. È hè chì simu ciò chì pensemu. U pensamentu compulsivu hè una di e malatie umane più cumune è forse u menu capitu. Stu tipu di penseri domina a nostra mente è ci face pensà chì ùn simu micca abbastanza boni, intelligenti, ecc., Ciò chì ci porta à avè una visione sbagliata di noi stessi è di u restu di a ghjente. Cusì hè assai impurtante di cumbatte li, rimpiazzendu ogni pensamentu negativu per unu negativu, questu richiede disciplina, ma i risultati chì vedrete in a vostra vita saranu meravigliosi. Saluti !?

  5.   WILLIAM HERNEY LEÓN BELALCAZAR dijo

    Ciao, benedizioni per tutti, a verità hè, mi piace l'articulu assai interessante è amparà à cambià a nostra vita è micca à esse megliu solu per pruvà à fà e cose megliu per a salute è a nostra vita è esse un ottimu esempiu per l'altre tante ggrasie att WILLY