Immaginate di esse avvicinatu in strada da un stranieru è di sapè tuttu di voi

Parechje persone utilizanu Twitter, Instagram o Facebook. Caricemu è geo-lucalizzemu ritratti, statuti è tweets: a nostra vita persunale diventa publica. Dicemu cumu ci truvemu, induve andemu è ciò chì femu. U YouTuber Jack Vale hè ghjuntu cun qualcosa di divertente.

"Usu e rete suciale ogni ghjornu è sò cunuscente di l'infurmazioni dettagliate chì ponu esse ottenute cuntrollendu u statutu di qualcunu"disse Jack. Quandu qualchissia hà caricatu una foto o geo-situatu un tweet, sò andati in quellu locu è anu cercatu a persona. Eccu ciò chì hè accadutu:

Se ti piace stu video, spartitelu cù i vostri amichi!
[social4i size = »grande» align = »align-left»]

A maiò parte di e persone in u video anu pigliatu stu truccu cù l'ilarità. Vale dice chì a reazione a più memorabile ch'ellu hà avutu hè venuta da e duie persone à a fine di u video. "Unu di elli era felice quandu aghju rivelatu chì era una burla, ma l'altru zitellu era scunvintu chì avia "invaditu a so privacy". U tippu in quistione hà minacciatu ancu di chjamà a pulizza.

Ci scurdemu spessu di quantu semu esposti quandu spartimu l'infurmazione persunale in ligna. In questu blog avemu digià publicatu u post intitulatu Potenza per leghje a mente di l'altri? in chì un falsu mentalistu sapia cose assai persunali di e persone (micca grazia à i so puteri ma à ciò ch'elli anu publicatu nant'à e rete suciale).

Forse dopu avè guardatu stu video andarete in i paràmetri di privacy di e rete suciale è ferete qualchì piccula mudificazione per limità l'aspetti di i curiosi. O forse ùn considerate micca questu impurtante.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Maria dijo

    Assai bonu postu, ùn simu veramente micca cuscenti di tutte l'infurmazioni chì demu à traversu e rete suciale. Ci duverebbenu amparà à aduprà li sàviu ... Pensu chì pò esse un risicu per a nostra identità.