Esempiu incredibile di superazione è perseveranza

Eccu a storia di un zitellu americanu chì hà suffertu depressione è abusu à a scola (intimidazione). Era u tipicu tippu chì si burlava di a scola, tuttavia ci mostra cumu cun sforzu è perseveranza e cose ponu cambià.

Eiu è i mo fratelli in Italia. 2006 (13 anni) 

1

«Aghju sempre luttatu per esse in sovrappesu, cun bassa autostima è cun depressione. À a scola sò stata intimurita è hè stata burlata da a classe. In 2006 aghju abbandunatu a scola è aghju cuminciatu à studià in casa (scola di casa) in un tentativu di sbarrazzami di tuttu què. L'intimidazione si hè fermata, ma a depressione ùn l'hè micca, è di conseguenza aghju pigliatu pesu rapidamente.

 

2008, 15 anni, 108 chilò.

2

"Scusate per a scarsa qualità di a foto, ma hè literalmente l'unicu chì puderia truvà da quellu annu. Mi aghju piattatu da e camerà è aghju spessu dumandatu à i mo genitori di cancellà e foto ch'elli m'anu fattu. S'elli ùn volenu micca, hà fattu u megliu per truvà l'urdinatore o a camera è cancellalli. Ancu à 15 anni eru pienu d'odiu per mè stessu.

 

2009, 16 anni, 118 chilò.

3

«In u 2009 aghju participatu à un campu urganizatu da a mo chjesa d'istate. Forse hè statu unu di i colpi à a mo autostima. Era unu di i centinaia di adolescenti chì anu assistitu à l'eventi chì sò stati urganizati nantu à a spiaggia. Amu a natazione è l'oceanu dunque eru eccitatu. L'eccitazione hè diventata subitu in paura quandu aghju capitu chì quessa significava esse cù altri tippi slim è atletichi. È eru u zitellu grassu chì natava è si dusciava in a so camisgia vergugnosa di mustrà u mo corpu.

 

2009, 16 anni, 118 chilò.

  4

 

2010, eiu è u mo fratellu maiò in Grecia-121 chilò

5

«Sò u mo fratellu è eiu in Atene, torna cù più di 40 gradi è aghju sempre piattatu a mo figura cù una felpa nera. Quì aghju avutu u mo più grande pesu. U 2010 hè statu u primu annu in a mo vita chì aghju avutu un spechju in a mo stanza, è ogni matina mi svegliu, guardu u mo corpu è mi odiu. Finu à quandu mi sò svegliatu un ghjornu è aghju decisu chì avia da cambià.

 

 

2011, u mo fratellu maiò è eiu in Cina - 80 chilò

6

«In un annu è cù u sustegnu inesauribile di a mo famiglia, aghju persu 40 chilò è a mo vita hà cambiatu cumpletamente. Aghju cambiatu da manghjà ciò chì vulia à una dieta stretta basata nantu à u pesciu, l'ova, u risu, i frutti è e verdure. Aghju cuminciatu à levà per 40 minuti à ghjornu, in più di aduprà una macchina ellittica per 20 minuti. "

 

Cina, 2011.

7

 

2012- I mo fratelli è cugini (sò u quartu da a manca)

8

«Vogliu enfatizà l'impurtanza di a famiglia è di l'amichi ... Avete bisognu di u so sustegnu, perchè serà difficiule di superà alcune cose, ci vularà u tempu, è nunda ùn accade da un ghjornu à l'altru. L'unicu ciò chì pudete cambià avà hè u vostru prucessu di pensamentu è cumu si vede sè stessu è i vostri scopi. Ùn mai ghjunghjerete micca à u vostru scopu à menu chì u perseguite è chì diate tuttu ciò chì avete. Va bè d'avè paura di u fiascu, ma micca chì ùn pruvate micca ".

"Ùn bisogna micca à esse assai boni per cumincià ma duvete cumincià à esse assai boni".

 

prisente

9

 

Cridite sempre chì site schiavu di e vostre circustanze? Lasciami u vostru parè è parlami di e vostre sperienze di cambiamentu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

3 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   amelia chan grajales dijo

    A forza di vuluntà chì aghju hè assai impurtante è esse capace di luttà contr'à e paure è e paure hè cunsulatore hè un bellu esempiu di vita chì i cambiamenti sò sempre per u megliu è avè rializatu tuttu ciò chì possu uttene hè ammirevule chì ci hè sempre una nova alba, per esse felice Ùn hè micca avè prublemi ma ùn sapendu cumu risolveli.

  2.   Ismel moran dijo

    U vostru casu hè veramente un esempiu di superazione è perseveranza, solu chì parechje persone ùn anu micca abbastanza curagiu per affruntà è abbattere l'ostaculi chì trattenenu a so vita. Ùn sò micca cusì ghjovanu, ma pensu chì tutti avemu momenti quandu avemu sentitu u modu in cui avete vistu voi stessi, in u mo casu aghju statu ancu abbattendu muri è affruntendu persone chì spessu cooperanu negativamente in a nostra vita è questu pò esse fattu solu uttene cù gran curaghju è perseveranza.

  3.   Kevin dijo

    malgradu tuttu ciò chì aghju patutu
    Vogliu pruvà torna
    hè vera chì mi odiava per un bellu pezzu è cose simili mi sò accadute
    Sò chì ci vole u tempu
    allora daraghju tuttu
    grazie per u grande esempiu