Cumu ricunnosce è sviluppà efficacemente l'introspezione

A stu mumentu, u nostru ghjornu à ghjornu hè sempre più acceleratu. L'impieghi, e scole, e catastrofe è i prublemi chì asistemu ogni ghjornu à a televisione è à i ghjurnali ci tenenu in un tale statu d'alerta chì pudemu passà tutta a nostra ghjurnata furtivamente da una parte à l'altra osservendu ogni puntu fora cù a paura chì qualcosa possa accadere à noi.

Ùn ci hè più tempu o energia per guardà in noi o per cunnosce noi stessi. Ci sò i tempi, di più in più numerosi, in cui e persone, malgradu avè anni di vita in stu mondu, à a fine dicenu chì ùn si sò micca cunnisciuti. L'introspezione hè u prucessu per quale osservemu noi stessi da dentro in un cuntestu più spirituale. U travagliu nantu à questu, pudemu davveru cunnosce noi stessi è funziunà megliu cum'è esseri umani cuscienti di a nostra vita è di u nostru ambiente, sia fisicu sia mentale.

Definiscimu l'introspezione

U termine di introspezione hè statu un termine di dibattitu per un bellu pezzu. Digià in a Grecia antica u filosofu Platone si dumandava "Perchè ùn esaminà u fondu di i nostri penseri cun calma è pazienza, è esaminà accuratamente per scopre chì sò questi aspetti in noi? L'introspezione hè stata paragunata parechje volte cù a percezione è a memoria, ma chì hè l'introspezione veramente?

Introspezione hè un prucessu mentale, attraversu u quale una persona hè capace di scavà in e profondità di a so psiche è analizzà e so proprie esperienze per truvà in elli ciò chì hè impurtante per voi. In questu modu l'omu pò cunnosce sè stessu in una misura più grande. In un altru modu di dilla, hè a capacità riflessiva di a mente di diventà cusciente è maestru di i so stati.

Caratteristiche di l'introspezione

L'introspezione hà cum'è caratteristica principale u fattu di esse soggettivu, vale à dì chì l'individuu chì si osserva da i so criterii è da a so manera di vede a realità. Ùn ci hè micca una persona in u mondu chì possa fà un'introspezione di e vostre caratteristiche, cum'è ùn puderete micca capisce bè a psiche di un'altra persona.

Cusì, hà ancu un certu gradu di flessibilità, postu chì durante sta tecnica pigliemu noi stessi cum'è l'ughjettu di l'analisi, ma in listessu tempu simu u circadore. incaricatu di documentà i dati truvatiIn listessu modu, a vera applicazione di ciò chì truvemu serà applicata à a nostra propria vita, postu chì ùn pudemu micca furzà a nostra mente è i nostri penseri à quiddi d'altru.

U prucessu d'introspezione hè ancu abbastanza cumplessu, è richiede una furmazione per avè successu; Ùn hè micca simplice quant'è di pusà un ghjornu è avè digià una piena cuscenza di quale site è di ciò chì cercate in u mondu. Duvete esse capace di furmassi per accettà tuttu da voi stessu, è ùn cascà micca in quellu web periculosu chjamatu auto-ingannu.

Per mette la in pratica

Per capisce a pratica di l'introspezione, u primu chì duvemu sapè hè chì hè un prucessu per quale duvemu esse attenti à noi stessi. State à sente ci.

À mezu à ogni situazione chì pò accade, prima d'agisce impulsivamente è di circà suluzioni rapide, cum'è a più spessu, si consiglia di esaminà noi stessi è noi stessi.

Duvemu cunnesse cù u nostru internu, cù i nostri penseri è sentimenti, dapoi se ci truvemu in unità cun noi stessi serà assai più faciule di truvà a soluzione à ogni situazione, chì se ci lanciamu per risolve lu cù u primu impulsu.

Stu prucessu ci aiuta à capisce è discernisce più currettamente quale simu veramente, induve simu, è ciò chì seremu, per pudè discernisce ciò chì hè megliu per nois, postu chì sta pratica ci mette ancu in cuntattu cù a nostra spiritualità è ci furnisce strumenti per affruntà qualcosa.

L'introspezione ùn permette micca solu di cunnosci megliu, ma di rispettà, amà è accettà noi cum'è simu.

Metudu introspettivu

U metudu introspettivu deve esse capitu cum'è una procedura chì u sughjettu focalizerà a so attenzione nantu à i so propri processi mentali. Un altru modu di fighjà hè chì U sughjettu deve analizà ciò chì passa per a so mente senza chì a stimolazione esterna abbia da fà cun ella..

Stu metudu hè statu unu di i primi metudi aduprati per sempre in u studiu di a psique, è grazia à questu hè statu studiatu in tale modu chì ci anu permessu di scumpartelu in certi tipi d'introspezione chì ponu fà u travagliu di a realizazione più faciule. fora, cuncintratu annantu à unu di questi à a volta, per avè a sperienza più cumpleta, ma micca soprascrivite.

Tipi classichi di introspezione

Fondamentalmente pudemu truvà dui tippi di introspezione in l'era classica in cui u sughjettu hà cuminciatu à esse discuttu: introspezione sperimentale è introspezione sistematica.

  • Introspezione sperimentale

Stu prucessu di introspezione hà cercatu di focalizassi nantu à i prucessi mentali in un modu scientificu è ughjettivu manipulendu a stimolazione à a quale hè sottumessu u sughjettu di prova. Attraversu stu prucessu si cerca di catturà l'espressione di a psiche à u mumentu chì esce per analizzallu.

Per ghjunghje, in più di u registru verbale di u paziente, a tensione musculare duvia esse misurata, registru elettrofisiulogicu è u numeru di errori di apprezzamentu. Aduprendu sti dati ottenuti durante stu tipu d'introspezione, hè pussibule copre u funziunamentu è a presenza di a vuluntà, l'emuzione o l'attenzione, ancu se elementi più cumplessi ùn ponu micca esse valutati.

  • Introspezione sistematica

In questu sottotipu di introspezione, ciò chì si cerca hè di accede à a psiche risolvendu una situazione è dopu descrivendu i passi seguitati per ghjunghje à quella soluzione.

In questu casu hè realizatu attraversu un memoria di l'elaborazione, dunque deve esse chjamatu introspezione retrospettiva.

Unu di l'autori chì si sò spiccati infine à stu riguardu hè NK Ach (1871-1946), chì hà divisu l'esperienza chì si ferà cù u schema di: passi per a preparazione, apparizione di stimulu, cercà alternative è risposta adatte. Usendu stu metudu i testi sò diventati sempre più difficiuli per uttene risultati migliori.

Stu tipu d'introspezione serà dopu applicatu in teorii cum'è a psicodinamica. L'introspezione retrospettiva hè una parte impurtante di parechje di e so opere.

Panoramica

L'introspezione o a percezione interna hà cum'è interessu principale a ricunniscenza di a capacità riflessiva di a mente per esse immediatamente cuscente di i so stati.

Se pigliamu introspezione cum’è ligata à qualchì paradigma a memoria serà cunnisciuta cum'è introspezione retrospettiva; ma l'introspezione pò esse l'unione di a memoria di e sperienze passate è di a vita di e sperienze presenti, per i quali entrambi i tipi d'introspezione ponu intervene.

U mentalismu classicu, chì abbraccia i rami da u filosoficu à u scientificu, hà pigliatu l'introspezione cum'è u modu più efficiente per accede à u pianu psichicu, mentre in psiculugia, preceduta da Freud è u duttore ipnotistu Wundt, hè un mezu riflettente di autocunniscenza per spiegà l'etiologia di e sperienze attuali.

Esigenze necessarie

  • Chì e scuperte cuncernanu i prucessi mentali
  • Chì i prucessi mentali chì sò trattati sò quelli di l'individuu chì faci l'introspezione
  • Chì tale cunniscenza ùn pò esse classificata cum'è indiretta ma immediata.

Introspezione in l'età presente

Ancu se in pratica ùn vedemu micca chì l'introspezione sia aduprata cum'è un metudu in sè, pudemu truvà una grande influenza di questu in l'opere di parechji rami di psiculugia. È hè chì i metudi da u cognitivismu sò stati spessu usati chì permettenu l'evoluzione in terapia valutendu l'emozioni è e sensazioni chì i pazienti dicenu d'avè di fronte à certi stimuli.

Similmente, parechji di i analisi di scole psicodinamiche Sò stati ancu abbracciati da l'introspezione, cumu si pò vede in l'applicazione di metudi cum'è l'associu di parolle, in quale l'introspezione retrospettiva hè aduprata più specificamente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.