Autodisciplina: Travaglia assai

U grande secretu di a vita hè chì ùn ci hè un gran secretu. Qualunque sia u vostru scopu, si pò ghjunghje se site dispostu à travaglià. Oprah Winfrey.

Definizione di travagliu duru

A mo definizione di travagliu duru hè quella chì vi sfida.

E perchè hè impurtante a sfida? Perchè ùn fà micca più faciule ch'è?
Autodisciplina: Travaglia assai
A maiò parte di a ghjente farà ciò chì hè faciule è evità u travagliu duru; Hè precisamente perchè duvete fà u cuntrariu. L'occasioni superficiali di a vita seranu avvicinate da orde di persone chì cercanu ciò chì hè faciule. E sfide più dure anu generalmente avè assai menu concorrenza è vi offrenu assai più opportunità.

Ci hè una minera d'oru in Africa prufonda dui chilometri. Costava decine di milioni di dollari da custruì, ma hè una di e minere d'oru più lucrative.

E sfide forti sò generalmente associate à risultati forti. Sicuru chì pudete avè furtuna ogni tantu è truvà una strada faciule per ellu. successu. Ma puderete mantene u successu o hè solu una furtuna? Puderete ripete? Una volta chì altre persone amparanu cumu l'avete fattu, vi scontru in una dura concorrenza.

Travagliate assai per avè successu

Quandu avete a disciplina per fà ciò chì hè difficiule, avete accessu à un mondu di pussibulità chì assai pochi cunnoscenu. A vuluntà di fà ciò chì hè difficiule hè cum'è avè a lampada di Aladdin.

A cosa bona di travaglià dura hè chì hè universale. U travagliu duru pò esse adupratu per uttene risultati pusitivi à longu andà, indipendentemente da i dettagli.

Aghju aduprà a stessa filosofia per custruisce stu blog di sviluppu o megliurisce. Facciu assai cose chì sò difficiuli. Provu à affruntà temi chì l'altri ùn anu micca è trascuranu i frutti pochi appesi. Mi sforzu di esplorà temi in profondità è andà per l'oru. Passu parechje ore à leghje è à circà. Scrivu articuli lunghi per dà e mo idee migliori gratuitamente, allora sò costantemente costrettu à fà u mo megliu. Aghju cuminciatu stu blog in marzu 2010 (dui mesi fà) è aghju travagliatu annantu à tempu pienu.

Intantu facu un corsu in Custruzzione è Cuncepimentu di Pagine Web. Aghju dui belli figlioli (un zitellu è una zitella di trè anni). Aghju avutu à trattà duie malatie reumatiche chì minanu a mo salute. Aiutu è cunsigliu à tutti quelli chì mi dumandanu di manera cumpletamente gratuita. Provu à marchjà duie ore à ghjornu. Se avessi passatu tuttu stu tempu à fighjà a televisione è à passà ore inattivi nantu à u lettu, a mo vita ùn seria micca cusì pruduttiva. Hè assai travagliu. Sò chì in un annu cumincieraghju à coglie i frutti di stu prughjettu. Ma sò dispostu à pagà qualunque prezzu sia necessariu. Ùn aghju micca da piglià u modu più faciule da una pusizione bassa. Ùn vogliu micca scrive articuli di autoaiutu per u solu scopu di guadagnà vedute è soldi. Chì ùn aiuta à nimu. S'ellu ci vole anni, ci vole anni.

Pigliu u listessu approcciu per scrive ebooks. Hè assai travagliu. Ma vogliu ch'elli sianu ebooks chì a ghjente leghjerà sempre 10 anni da quì. Scrive un tale libru hè almenu 10 volte più duru chè u tippu di libri chì vecu duminà a sezzione di psiculugia di e librerie oghje. Ma a maiò parte di i libri in ste librerie seranu dimenticati da quì à un annu.

travagliate duruU travagliu duru paga. Più grande hè a vostra capacità di travagliu, più grande serà a ricumpensa chì vi hè dispunibule. Più si pò scavà, più si pò truvà tesoru.

Esse sanu hè un travagliu duru. Truvà è mantene una relazione di successu hè un travagliu duru. Educà i zitelli hè un travagliu duru. L'urganizazione hè un travagliu duru. Fissà obiettivi, fassi piani per rializzà li, è stà nantu à l'onda hè un travagliu duru. Ancu esse felice hè un travagliu duru (vera felicità chì vene da alta autostima, micca falsa felicità chì vene da a negazione è l'evità).

U travagliu duru và inseme accettazione. Una di e cose chì duvete accettà sò quelle zone di a vostra vita chì avete bisognu di cambià. Forse vulete perdre pesu. Pò esse u mumentu di accettà chì a strada di u vostru scopu sia attraversu una dieta disciplinata è esercitu. Forse vulete aumentà u vostru redditu. Forse duverete accettà chì l'unicu modu per uttene ciò chì avete intenzionatu à fà hè di travaglià duramente.

A vostra vita hà da ghjunghje à un novu nivellu quandu smette di evità è teme u travagliu duru. Diventa un alliatu di ellu invece di u so nemicu. Hè un strumentu putente da avè à fiancu à voi.

Questu postu hè a quarta parte di una seria di 6 articuli nantu à l'autodisciplina: Parte 1 | Parte 2 | Parte 3 Œ œ parte 4 | Parte 5 | Parte 6


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

8 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Rodrigo dijo

    U sforzu chì avete fattu per custruisce stu blog hè impurtante per mè, è u sforzu chì fate ghjornu dopu ghjornu per aiutà a ghjente.

    Saluti è forza.

  2.   Daniel dijo

    Grazie per u vostru cummentariu. Sì assai gentile.

  3.   Georgina dijo

    Vi ringraziu assai per sparte a vostra cunniscenza cun noi. U vostru blog mi aiuterà assai per rinfurzà a mo persona. Vede infine e chjave per cumbatte i mo punti debuli. A vita vi cumpenserà per tuttu u bè chì fate per noi.
    Saluti, un abbracciu tamantu, è assai incuragimentu !!

    Georgina

    1.    Daniel dijo

      Grazie Georgina.

  4.   Ghjani dijo

    Daniel, u vostru travagliu suciale hè incredibile. Aghju tuccatu per mezu di u mo cuginu è u so facebook. Nunda ùn hè una cuincidenza è hè in questi momenti di a mo vita chì aghju avutu più bisognu di sta infurmazione. Vi ringraziu, l'universu vi darà tuttu stu sforzu. Jani da u Messicu.

  5.   Rodolfo Paez dijo

    Assai boni cunsiglii, ti diceraghju, spergu di rializà u vostru scopu, ma da ciò chì ti vecu A RISULTARÀ di sicuru! Grazie per ste linee, mi sò piaciute assai oghje.

  6.   JESUS ​​PERCY HOLGUINO dijo

    Bonu bloccu note è sò chì sò d'accordu chì e attività dure anu poca cumpetizione è vi danu più opportunità di prugressà IN oltre di fà i travagli rapidamente è ben fatti.

  7.   anònimu dijo

    ottimu successu di cuntribuzione