L'impurtanza di l'apprendimentu in cullaburazione secondu un studiu

apprenu

Studienti chì interagiscenu o travaglianu in gruppi sò più propensi à avè successu in e so classi universitarie, secondu un studiu publicatu u 30 di ghjennaghju in a rivista scientifica Nature Scientific.

I ricercatori anu analisatu 80.000 interazioni trà 290 studenti universitari in un ambiente di apprendimentu collaborativu. A scuperta principale hè chì un numeru più altu di interazzione era generalmente un indicatore di migliori qualità. I migliori studenti eranu ancu più propensi à formà forti cunnessioni cù altri studienti è anu scambiatu informazioni in modi più cumplessi. Sti tipi di studienti tendenu à formà camicie è bluccà studienti à bassu successu. I studienti chì eranu stati esclusi ùn eranu micca solu più propensi à avè gradi inferiori, eranu ancu più propensi à abbandunà e classi in tuttu.

Questi studenti d'elite formanu i gruppi i primi ghjorni di u corsu. I studienti menu capaci facenu assai sforzi per unisce questi gruppi d'elite retrospettivamente, ma i so sforzi sò vani. Questa esclusione alimenta i so poveri gradi.

«Per a prima volta, avemu dimustratu chì ci hè un currispundenza assai forte trà l'interazzione suciale è u scambiu d'infurmazioni (una correlazione di 72%) »hà dettu Manuel Cebrián, unu di i rispunsevuli di u studiu.

Fuente


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.