7 esercizii per migliurà a mancanza di empatia è chì hè u più efficace

A vita pò esse qualchì volta cusì stressante chì ci impedisce di fighjà nantu à i prublemi di l'altri. Fighjemu solu noi stessi è dimentichemu i sentimenti è l'emozioni di l'altri.

Oghje avemu da vede una seria di attività per migliurà a nostra empatia ma prima avemu da vede un video intitulatu È sì eramu tutti più empatichi?

A video intera hè situata in un ospedale induve decine di persone chì ùn si cunnoscenu passanu senza mancu guardassi. Tuttavia, tutti anu una storia persunale chì li rende felici o preoccupati. È se avessimu u pudere di sapè à chì pensa quellu scunnisciutu chì incontremu?

Definizione di Empatia

chì hè l'empatia

Parechje persone ùn sanu micca u significatu di l'empatia. Significa, in a so forma più simplice, piglià cuscenza di i sentimenti è di l'emozioni di l'altri. Hè un elementu chjave di l'intelligenza emotiva, u ligame trà voi è altre persone.

Daniel Goleman, autore di u libru «Intelligenza Emutiva», dice chì l'empatia hè basicamente a capacità di capisce l'emozioni di l'altri. Tuttavia, rimarca ancu chì, à un livellu più profondu, si tratta di definisce, capisce è reagisce à e preoccupazioni è i bisogni di l'altri.

Alcuni sinonimi per empatia ponu esse affinità, apprezzazione, compassione, pietà, relazione, simpatia, calore, comunione, comprensione, ricunniscenza o esse in sintonia.

Alcune persone anu l'idea chì esse empatichi richiede una "fossa" emotiva chì preferiscenu salvà per affrontà e so proprie difficoltà personali. È si capisce cunsidendu u mondu in u quale campemu, induve tuttu va cusì veloce è e richieste sò stragrande. Hè ancu vera chì hè impurtante di cunnosce i nostri limiti è fate cura di voi stessu.

Tuttavia, empatia ùn significa micca dimenticassi di te. Praticà lu hà assai più vantaghji ch'è unu immagina è pò esse un veru balsamu per certe emozioni negative cume a paura è a rabbia.

Esse empaticu ùn significa micca aduprà u toccu è a vicinanza fisica in modu invasivu senza cunsiderà l'altru. Mentre l'usu di u toccu, cum'è un abbracciu, pò aumentà i livelli di ossitocina è alleviare l'inconfortu, hè impurtante nutà chì ci sò differenze culturali è differenze individuali da rispettà. È hè chì parechje persone prughjettanu e so propie emozioni o aspettative da l'altru in modu indifferenziato. Vale à dì, ùn distinguenu micca trà i so bisogni è quellu di l'altru.

6 cunsiglii per migliurà l'empatia

sviluppà l'empatia

A sucietà d'oghje hè menu empatica ch'è era qualchì decenniu fà. Currisponde Un studiu da l'Università di Michigan chì hà dimustratu chì i studienti universitarii d'oghje mostranu 40% di menu empatia paragunatu à i studienti di l'anni 1980 è 1990.

1) Leghje più.

Un studiu 2013 publicatu in a prestigiosa rivista scienza hà cunclusu chì a lettura migliora una abilità chjamata teoria di a mente, chì hè in fondu empatia cognitiva: a capacità di sapè ciò chì l'altri pensanu, credenu o volenu. Questu funziona megliu in libri di non-fiction.

Leghje libri è guardà film hè un ottimu modu per mette ti in i scarpi di l'altru.

2) Lasciate stereotipi è pregiudizii da parte.

Una barriera impurtante per sviluppà una bona empatia sò i stereotipi è i preghjudizii chì avemu nantu à l'altri. A volte pregiudichemu l'altri basati annantu à a so apparizione o accentu. È parechje volte ci sbagliemu.

Chì sapete veramente di a vita a donna chì spedisce u mail? Chì ghjè st'omu in cravatta chì piglia un caffè? Una bona misura per una bona salute empatica hè avè una cunversazione cù un stranieru almenu una volta à a settimana è pruvate à fà lu andà al di là di u discorsu superficiale.

3) Fate qualchì attività di vuluntariu.

Circadori à a London School of Economics anu trovu chì e persone chì sò vuluntarii sò più felici. U volontariu aumenta l'empatia è l'empatia aumenta a soddisfazione di a vita. I ligami suciali sò creati cun quelli fora di u nostru circhiu suciale immediata. Migliurà a vita di l'altri ci aiuta à esse più felici.

L'azzioni altruiste aumentanu l'empatia.

4) Sviluppà a cumpassione per mezu di a meditazione.

Sapemu chì a meditazione hè beneficaMa medità specificamente nantu à u sviluppu di a cumpassione ci aiuta à esse persone più empatiche.

Un studiu da l'Università di Wisconsin-Madison hà mostratu chì meditendu nantu à a cumpassione u nostru cervellu pò cambià e cunnessioni neurali chì ci rendenu più empatichi.

A Meditazione nantu à a cumpassione hè una forma di meditazione chì ci aiuta à focalizà i nostri penseri nantu à desiderà u benessere di l'altri.

5) Cultivate a curiosità.

Una di e dumande preferite di i zitelli hè "Perchè?". Se avete una cunversazione cù un zitellu, ellu vi lancerà costantemente sta dumanda.

I zitelli sò famosi per a so curiosità, Ma quand'elli invechjanu, parechji zitelli sò insegnati à smette di fà tante dumande. Hè vera chì parechje dumande urgente ponu trasfurmassi in un interrugazione interminabile, ma se avemu a pazienza di rispondeli in una manera gentile, aiutaremu à aumentà i so livelli di empatia.

Si face chì E persone chì sò assai empatichi sò assai curiose nantu à e persone cun quale interagiscenu. Più sviluppemu e nostre curiosità, più allargheremu a nostra rete di cunniscenze è, fendu cusì, acquisiremu una visione più larga nantu à elli.

Esse curiosu cù e persone chì incontrate. Più amparate nantu à cume altre persone campanu è pensanu, più strumenti averete à a vostra disposizione per sviluppà l'empatia.

Osservate e persone in u metro, in a strada, in una sala d'attesa, ecc. è imagine ciò chì sentenu o pensanu.

6) Diventa un ascultore attivu.

Questa hè a tecnica più efficace per sviluppà l'empatia.

L'empatia richiede chì cultivemu a caratteristica di l'ascoltu attivu. A maiò parte di a ghjente pensa à cume risponderanu mentre l'altra persona parla sempre. L'ascoltu attivu significa esse tutalmente focalizatu nantu à ciò chì l'altra persona dice.

Per praticà questu, focalizatevi solu nantu à ciò chì l'altra persona hà da dì. Se fate stu compitu assai bè, puderete riceve informazioni supplementari è puderete approfondisce a vostra relazione cù l'altra persona.

Attenti à a cumunicazione verbale è non verbale è prova à mette ti in a pelle di l'altru, senza ghjudiziu. Stà à sente significa esse presente, ùn pensate micca à ciò chì andate à cucinà di notte. Sia u cuntattu visuale sia a riflessione à l'altru chì capite ciò chì state cumunicendu hè di primura.

Quandu e vostre abilità di ascoltu attivu aumentanu, a ghjente diventerà sempre di più attratta da voi è vi diceranu cose più intime.

7) Cuscenza di sè.

Se ùn site micca cunnisciutu di e vostre emozioni, ùn puderete micca capisce l'emozioni di l'altri. A pratica Mindfulness vi aiuterà à stà in cuntattu cù e vostre emozioni è sperienze interiori.

Chì sò i vantaghji di praticà l'empatia?

  • Ci permette di rilevà megliu l'emozioni è i sentimenti di l'altri.
  • Tali capacità d'osservazione migliuranu a cumunicazione. Ci aiuta ancu à esse più compassionevuli è flessibili in quantu vedemu l'esperienze di l'altri.
  • Migliendu a cumunicazione, e nostre relazioni diventanu più soddisfacenti è più sane.
  • Quandu mantenemu relazioni sane è soddisfacenti, a nostra autostima cresce.
  • Quandu a nostra autostima migliora, simu più propensi à sentasi abbastanza energizati è spiritosi da rendeci dispunibili à l'altri.
  • Quandu simu dispunibuli per l'altru, aiutemu dighjà. Inoltre, a relazione hè rinfurzata grazia à a fiducia chì hè generata.
  • Quandu aiutemu, u nostru sensu di efficacità è u nostru autoconceptu sò stimulati.
  • Quandu u nostru sensu di efficacità è u nostru autocunettu si migliuranu, a probabilità di successu in a nostra vita aumenta mentre ci sentimu più cunfidenti per noi stessi è cun più iniziativa.

L'empatia ùn hè micca limitata à un attu altruistu, gentile è unilaterale chì u solu benefiziaria hè l'altru destinatariu, ma va assai più luntanu. Ci aiuta à noi è à l'altri à guidà una vita più completa è felice.

D 'altra banda, a capacità di empatizà hè una capacità innata chì ancu se l'avemu lasciatu un pocu da cantu, pudete furmà se decidemu. È hè chì u cervellu hè naturalmente cuncepitu per esse empaticu.

Avemu i neuroni chjamati neuroni mirror chì ci permettenu di cunnesse cù altre persone chì osservemu. Alcune emozioni cum'è culpabilità, vergogna, disgustu, tristezza, desideriu, paura, ecc. sò sperimentati per mezu di a so osservazione in terzi.

Quandu vedi una ragnola scalà u bracciu di un'altra persona per esempiu, sperimentate una sensazione di rinfrescamentu ancu s'ellu ùn hè micca u vostru bracciu. Similmente, quandu fighjate un filmu, pudete sperimentà l'emozioni di i persunagi cum'è s'ellu vi accadessi. Tuttavia, quandu simu assurbiti in e nostre preoccupazioni, dimentichemu ciò chì accade intornu à noi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Jorge gonzalez dijo

    In a foto ci hè un omu biancu chì culpisce un omu neru, chì mi pare razzisimu

    1.    sar dijo

      Se avessi capitu di cosa si tratta l'articulu, vedi chì ciò chì face hè di sustene lu è micca di colpiscelu, bè ...