Meditate per aumentà a vostra autostima

Sicuramente avemu tutti avutu momenti in cui simu stati riprimuti è ci simu frustrati,
a nostra fede in noi stessi hè stata scossa, interrugata, minacciata. Questi dubbi ponu purtà à a disperazione, l'inferiorità, è ancu a depressione. U sintimu di bassa autostima hè umiliantu è difficiule da trattà.

U Dalai Lama hà scontru cù un gruppu di psicoterapeuti occidentali è li hà dumandatu quale era u prublema più cumunu di i so pazienti. A risposta hè stata unanima: mancanza di autostima. Apparentemente u Dalai Lama hà trovu abbastanza difficiule à crede, chì a bassa autostima ùn hè micca un prublema cunnisciutu in Tibet. Avemu parlatu cù unu di i so traduttori, chì stà avà cù a so moglia è u so figliolu in Londra. Tashi ci hà dettu chì i zitelli chì crescenu in Tibet sò amati da tutte e persone è chì li pareva assai diversu da u modu in cui i zitelli sò cresciuti in a nostra cultura più nucleare orientata à a famiglia.

Una autostima sana Un ghjovanu ghjurnalistu audace di a CNN hà dumandatu à u Dalai Lama chì era a prima cosa chì avete pensatu quandu si svegliava a mattina. Pensemu chì u più famosu meditatore di u mondu diceria qualcosa di assai prufondu, qualcosa chì seguita a linea di prumesse di salvà u mondu da a so propria ignoranza. Invece, u Dalai Lama hà solu rispostu: "Dà forma à a mo motivazione". Ellu hà dettu chì tutti, ancu ellu stessu, devenu esse vigilanti per chì e nostre intenzioni sianu focalizate in a direzione ghjusta è cumu per furmà a so motivazione li ricorda chì Duvete estende a bontà è a compassione à tutti l'altri. Una tale motivazione ci porta oltre noi stessi per ùn esse micca limitati da una mancanza di fiducia o di autostima.

Hay
2 modi assai specifici cumu a meditazione ci pò aiutà à trasfurmà una mancanza di autostima in cunfidenza interiore, accettazione di sè, è autoestima sana:

1) A meditazione ci permette di scuntrà, salutà è amicizia di noi stessi. Vinemu à sapè quale simu è accettemu noi cum'è simu. Scupremu prestu chì i nostri dubbi, insicurità o paure sò solu superficiali postu chì cuminciamu à cunnesse cun un locu più profondu di fiducia in sè.

2) Mentre portemu accettazione è gentilezza à tutti l'aspetti di noi stessi, hè stupendu cume pudemu scopre una profonda credenza chì ùn meritemu micca di esse felici, chì ùn cridemu micca chì semu abbastanza boni, una specie di autodistruttiva pensendu. Tuttavia, pudete facilmente dissolve quellu pensamentu è trasformallu in amore.

A meditazione ci face cunnosce l'interconnessione trà ognunu di noi, chì ùn simu micca soli quì. Piuttostu, a nostra individualità face parte di stu meravigliosu pianeta è più ci espandimu in questa visione menu ci concentreremu nantu à e nostre proprie limitazioni. Scuprendu a nostra interconnettività andemu da egocentricu à altru centru. U Dalai Lama dice chì a buntà hè a so religione.

Fuente


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.