9 cunsiglii per fà di a meditazione un abitudine

Abitudine di meditazione

Avete decisu fà meditazione per migliurà u vostru ghjornu à ghjornu? Vi feliciteghju perchè hè una di e pratiche più benefiche per a vostra mente è u vostru corpu. Ci hè solu un prublema: u tassu di abbandunamentu trà quelli chì decidenu di inizià a meditazione hè assai altu.

Spergu questi 9 cunsiglii per aiutà à fà a meditazione un abitudine in a vostra vita.

9 cunsiglii per fà di a meditazione un abitudine.

1) Ammirate i grandi meditatori.

Incuntrà i grandi meditatori è vede quantu sò calmi. Cumu dominanu ogni muvimentu, ogni parolla, ogni statu emotivu à volontà. Vi motiverà perchè sò sicuru chì vulete diventà una persona chì hà autocontrolu assolutu di sè stessu.

Matthieu Ricard hè un uccidentale chì hà lasciatu tuttu per dedicà a so vita à a pratica di a meditazione è à amparà nantu à a cultura buddista. Pò esse una ispirazione per voi. Vi lasciu cù una so cunferenza:

2) Sceglite un tempu di u ghjornu.
Vi ricumandu chì sia in a mattina: ghjustu svegliatu, dopu avè fattu colazione o prima di parte di casa. A meditazione ricarica e vostre batterie, vi induce à un statu di trance assai beneficu per affruntà u vostru ghjornu à ghjornu.

Sceglite un tempu è impegnatevi à praticà una piccula meditazione ogni ghjornu. Esse coerente cù sta pratica cumincierete à nutà i benefici di a meditazione. Hè una questione di cumprumessu.

3) Quantu avemu bisognu di creà un abitudine?

Quantu ci vole à creà una nova abitudine? E stime varieghjanu perchè dipende da ogni persona è da l'abitudine chì circemu di creà. Per fà a meditazione un abitudine richiede un mese o dui di pratica regulare. A bona nutizia hè chì ci sò dighjà cambiamenti misurabili in u cervellu dopu solu duie settimane di pratica: benefiziunità di meditazioni.

4) Diventà l'eccezzione.

Tenite à mente chì u tassu di abbandunamentu trà i novi meditadori hè altu in accademie specializate, solu dui nantu à dece cuntinueghjanu cù sta pratica dopu à un annu. Site disposti à esse l'eccezione?

5) Esse realistu.

Esse realistu cù e vostre attese nantu à a meditazione. Per esempiu, ùn aspettate micca di uttene u più forte cum'è piglià una pillula (ancu se un altu simile hè pussibule). Arricurdatevi chì ci vole u tempu per uttene i cambiamenti necessarii in u vostru cervellu.

6) Principià chjucu.

Cambiamenti in u cervellu ponu accade cù solu trè minuti di meditazione di attenzione à ghjornu. Spessu cunsiglianu di cumincià cù cinque minuti à ghjornu è di cullà finu à vinti se vedi chì site coerente è fate bè.

7) Prufittate.

Hè assai impurtante d'associà u piacè à a meditazione. In questu modu ci costerà di menu in menu truvà u nostru mumentu particulare di meditazione.

8) Ùn fate micca troppu preparazione.

Basta à calà a persiana un pocu è un pocu di silenziu, qualchì tappu vi pò aiutà. Semplice cum'è questu.

9) Amparate i fundamenti.

Quandu si principia pò esse utile per cumincià cù una guida di meditazione, ci sò assai boni risorse per questu nantu à Internet è ancu meditazioni guidate da persone esperti. Queste risorse devenu esse tempuranee per rispettà i cunsiglii n ° 8. Una volta amparatu à medità, ricumandu di alluntanassi da a meditazione guidata.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

7 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Mirta Silva Cruz placeholder image dijo

    chì bonu cunsigliu chì amate

    1.    Jasmine murga dijo

      Grazie Mirta!

  2.   Luisa romero dijo

    Stu materiale hè assai cumpletu è hè assai utile per alcuni discorsi chì dò in modu promozionale in a mo cità, Barquisimeto, Edo Lara Venezuela. Amu u vostru Blog, u vecu ogni ghjornu. Grazie è simu in cuntattu.

    1.    Jasmine murga dijo

      Grazie Luisa!

      Saluti da a squadra di Risorse d'Autoaiutu.

  3.   Steven Shedden dijo

    Very good post daniel, ti ringraziu assai .. di sicuru serà assai utile! :).

  4.   Morrison dijo

    Grandi cunsiglii, aghju amatu l'ultimu più di tutti

  5.   Noelia dijo

    Publicazione perfetta. Aghju meditatu da dui mesi, aghju cuminciatu à guidà mi è aghju fermatu perchè aghju avutu a sensazione di pudè ghjunghje à quellu livellu da solu. Ùn aghju micca u tempu di medità per più di 15 minuti ma praticu a meditazione durante u ghjornu mentre travaglia perchè a meditazione m'hà aiutatu à fà la senza avè da chjude l'ochji. Se qualchì penseru mi disturba, u silenziu cù dolcezza cunnessu cù u mo internu. Dunque meditaghju parechje volte à u ghjornu è mi sentu veramente calmu è in pace.

bool (veru)