Scopre ciò chì hè a migrazione esterna, caratteristiche, cause è benefici

L'essere umanu hà campatu stadi cum'è u nomadismu dapoi a preistoria, tuttu basatu annantu à e sfarenze territuriali chì ogni regione hà è i so bisogni di sopravvivenza.

Oghje, la a migrazione hè diventata un fenomenu di più in più frequente ind’è e grande cumunità mundiale. Dunque oghje vulemu informà vi nantu à e cause è e cunsequenze di a migrazione esterna, i fattori chì l'influenzanu è i benefici di questu.

Cosa hè a migrazione esterna?

Hè un fenomenu glubale in u quale un certu numeru di persone in un paese decide di esplorà nova vita è decide di parte per un novu paese. Stu cuncettu pò ancu esse determinatu cum'è migrazione internaziunale.

E persone chì lascianu u so paese per sradicassi in un altru sò chjamate emigranti, à u cuntrariu, se a persona chì reside in un paese hè un furesteru, hè chjamata immigrante.

A lista di e persone chì lascianu u so paese in cerca di un avvene megliu hè assai longa, i primi paesi mundiali ponu esse affettati o prufittati da e sfarente pupulazioni chì li venenu.

Hè per quessa a migrazione esterna hà un altu impattu annantu à a cultura è l'ecunumia sia per u paese chì perde un abitante sia per u paese chì riceve l'immigrante.

Per prufundà un pocu più in u sughjettu, vi daremu alcune ragioni per a migrazione esterna:

Ragioni di migrazione esterna

Sfurtunatamente, micca tutti i paesi anu e risorse ecunomiche chì garantiscenu à i so cittadini un benessere emotivu, mentale, ecunomicu è suciale. Hè grazia à questu chì parechje persone si trovanu in l'obbligazione di circà una destinazione di residenza cù cundizioni migliori cà u locu duv'elli campanu.

Ancu a bisognu di cresce prufessiunale pò esse u mutivu perchè parechje persone lascianu i so paesi, sia per periodi relativamente brevi di tempu sia per u restu di a so vita.

In termini generali, a migrazione esterna hè una cundizione chì esiste in i bisogni di basa di l'essere umanu per tutta a so evoluzione.

Fattori influenzatori

I termini fattori push è pull sò usati per discrive i motivi di a migrazione esterna. Insistenu i motivi chì ogni citatinu hà da lascià i so paesi secondu i bisogni ch'elli presentanu.

Cum'è u nome implica, u fattore di spinta hè tuttu ciò chì face a persona guardà sfurzata da a so situazione attualeSia per via di termini ecunomichi chì u paese travaglia, cum'è: carenza di alimenti, elevatu tassu d'inflazione, criminalità, poche probabilità d'impiegu, calamità naturali o regime puliticu.

D'altra parte, u fattore di attrazione sò i motivi chì spingenu a persona à emigrà in un altru paese secondu e qualità è l'uppurtunità chì u paese di destinazione hà, cume: l'uppurtunità di avè un travagliu megliu, un sistema educativu megliu, libertà d'espressione è altri fattori chì un paese cun un altu livellu di sviluppu deve avè

Modelli di migrazione

Unu di i cumpunenti suciali i più difficiuli da calculà hè u fattore di migrazione di un paese. U 3% di a pupulazione mundiale sò migranti esterni.

Per esemplificà alcuni di i mudelli di migrazione, pudemu vede casi cum'è quelli di l'Asia, l'Africa è l'America Latina, chì sò regioni chì anu un altu tassu di migrazione esterna; à u cuntrariu, l'America di u Nordu, l'Europa è l'Australia anu un altu tassu d'immigrazione.

Grazie à e condizioni di ogni paese, si pò osservà a grande differenza trà ognuna di e diverse culture in termini di migrazione è immigrazione.

Durante l'ultimi dui decennii, 20 milioni di persone sò diventati immigrati grazia à i cunflitti è l'agitazioni suciali chì anu campatu in i so paesi.

Cause

U fattore ecunomicu hè a causa principale A causa di a migrazione esterna, parechji paesi ùn anu micca e risorse per a sfruttamentu è anu bisognu d'altre economie per supportà l'altri abitanti, questu face chì u bilanciu naziunale sia influenzatu da a necessità d'investimenti in alimenti.

In altri casi, u guvernu di u paese ùn hè micca cumpetente cù e funzioni ch'ellu deve adempie per garantisce u benessere di i cittadini è grazie à questu l'ecunumia di u statu hè direttamente influenzata.

Cumu pò ancu esse chì ùn ci hè micca abbastanza risorse per investisce in i bisogni di una populazione eccessivamente numerosa.  

D’altronde, a ricerca di a libertà hè spessu una ragione per a ghjente di circà un locu megliu per campà; Inoltre, e cundizioni urbane induve vive pudete esse a causa di a migrazione esterna.

Cunsequenze

Benintesa, a migrazione esterna pò purtà cunsequenze sia per a vita di e persone, sia per l'ecunumia è u benessere di u paese chì vi riceve. Trà e cunsequenze più cumune di stu fenomenu truvemu dui affettati:

U paese d'origine

  1. Perde forza lavoro potenziale è prufessiunali.
  2. E relazioni di famiglia sò indebulite.
  3. Allevia u surpuppulamentu di e cità.
  4. Perdita di a pupulazione a più ghjovana è a più adatta per a crescita di u paese.
  5. Perda di l'impositi è di u bilanciu suciale.

Paese di destinazione

  1. In generale riceve boni prufessiunali furmati per cuntribuisce cose bone à a nazione
  2. Aumentanu u redditu ecunomicu à u statu per mezu di l'impositi.
  3. A dumanda di servizii publichi cum'è trasportu è salute hè più grande.

Cambiamenti per adattassi

Ogni essere umanu chì si degna di passà da un paese à l'altru cù a visione di migliurà a so qualità di vita, deve sapè chì ci sò certi cambiamenti à u livellu culturale à i quali devenu adattassi, questu ùn significa micca chì devenu rinuncià à e so radiche è tradizioni cumpletamente, ma duvete apre a vostra mente assai di più è u vostru livellu di tolleranza deve esse alzatu per capisce è adattassi à certe culture.

Avvanzi di a migrazione esterna

Malgradu esse un fenomenu relativamente incontrollatu à livellu statisticu, pò avè assai vantaghji per a salute, a coesistenza è u sviluppu in u scambiu di e diverse culture.

Capimu per cultura qualsiasi attu chì a persona manifesta, cumprese abitudini è valori. Benintesa, l'ecunumie sò prufittate per via di l'arrivu di novi prufessiunali è di sfarenti persone di cummerciu chì mancanu sicuramente in u paese di destinazione.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.