Mindfulness per Adulti è zitelli - Meccanismi, Applicazioni, Tecniche è Benefici

U terminu Averti Hè ampiamente adupratu oghje in termini di terapie applicabili per a riduzione di u stress è u rilassamentu di e persone. Certi a consideranu a tecnica di moda, ma in realtà si basa annantu à l'antica cunniscenza di u Buddhismu. In l'articulu seguente pruvaremu à dà una definizione chjara di questu, cun tutte e so caratteristiche è i metudi di psiculugia chì ne sò surtiti. Similmente, presentemu informazioni di qualità nantu à a so applicabilità à i zitelli.

A definizione di Mindfulness hè un compitu abbastanza cumplessu, postu chì ùn hè micca un metudu cun un scopu specificu. Per mette la in pratica, a ghjente deve esse cuscente chì ùn circanu micca qualcosa di specificu; piuttostu, si tratta di aduttà un novu modu di "pensà" basatu annantu à l'osservazione.

Certi a cunsideranu cum'è una qualità, mentre chì altri anu focalizatu nantu à a furmazione di un cuncettu chì copre tutta a so estensione, senza alluntanassi da l'evidenza in u campu spirituale. A verità hè chì in tutti questi casi, hè cunsideratu cum'è un modu di vita è micca cum'è un inseme di prucedure per ghjunghje à una fine. Dunque, l'adattazione à questu ùn si ottiene micca cù a lettura di libri diversi, ma cù l'esperienza stessa.

Chì ghjè Mindfulness?

Per principià, deve esse nutatu chì un tentativu hè statu fattu per traduce cum'è "attenzione piena", "attenzione pura" o "attenzione cusciente", ma ancu in lingua spagnola hè statu preferitu aduprà u termine inglese Mindfulness per riferitevi à questu tema. Tuttavia, a so origine ùn hè micca veramente quì, ma nasce cum'è una traduzzione di a parolla sati, in a lingua Pali, chì significa letteralmente cuscenza o ricordu.

Mindfulness hè definitu cum'è statu permanente è custante di attenzione ghjuntu in un mumentu prisente, è chì dà nascita à u piena cuscenza. U percorsu chì sta vita prupone implica evità à ogni costu preghjudizii, etichettatura, analisi è mette da cantu precuncepzioni.

Hè impurtante nutà chì a qualità chì sta parolla discrive hè pusseduta da tutti l'omi umani, ma pochi l'anu mai sviluppata. In fatti, a maiò parte di u tempu a ghjente hè immersa in i so penseri nantu à i prublemi, e cose chì ùn li piaciunu, u disaccordu cù a so vita, frà altre cose.

Cù attenzione cuscente circhemu di sviluppà precisamente què: attenzione à tuttu ciò chì accade in a nostra vita, ma senza influenzacci; simile à quandu guardemu un filmu. In questu modu, sta discussione costante è sterile nantu à cume risolve ogni situazione chì si pone, diventa una meditazione permanente, destinata à accettà e cose cume sò è à cercà a pace.

Meccanismi di "mindfulness"

Per capisce i meccanismi sottu i quali sta sperienza funziona, hè necessariu fà chjaru chì in questu campu i penseri sò cunsiderati chì anu energia. Quandu più energia li hè furnita, per mezu di l'attività mentale disordinata, a generazione indiscriminata di queste, in gran parte negativa, porta à u crollu. Hè per quessa chì ci sò tanti casi di stress è depressione.

Ancu se in questu prucessu a cuscenza hè attivata. Da a so priorità, allora l'emozioni traboccanti chì creanu tensione sò spinte da parte. Què ferma l'alimentazione energetica chì li nutrisce, chì ne provoca a riduzzione, è più tardi a so sparizione.

Mindfulness ùn usa micca l'analisi di l'osservatu. L'analisi hè fatta per studià e diverse situazioni percepite attraversu i sensi. Questu origina un prucessu guasgi imparabile di generazione di penseri chì invece di guidà a risposta, finiscenu per confondere è soffocà e capacità di l'individuu. Ma aduprendu a mente, ciò chì si cerca hè di riduce l'attività mentale, chì questu porta à a relazione di u corpu è si ghjunghje à un statu di pace imperturbabile, ancu quandu e situazioni parenu avverse.

Vale à dì chì ùn hè micca un prucessu furzatu, ma una resa graduale à una attenzione costante, chì implica u staccamentu è a cessazione di tuttu u disordine mentale chì ci afflige. Questu puderia induce parechji à pensà chì si tratta di aduttà una attitudine passiva, ma in realità hè cumplettamente attivu, postu chì l'osservazione è l'accettazione si facenu in ogni mumentu di u presente.

Applicazioni Mindfulness

  • Riduzione di u Stressu Basatu à a Cuscenza (REBAP):

Cunnisciutu ancu cum'è MBSR (Riduzione di Stressu Basatu à a Cuscenza), era una di e prime applicazioni chì avia. Hè stata pruposta in u 1990 da u duttore Jon Kabat-Zinn, diplumatu di u Massachusetts Institute of Technology, in i Stati Uniti.

U principiu di MBSR hè u mantenimentu di attenzione eventi prisenti, mumentu per mumentu, stimulendu una attitudine di accettazione è evitendu di sviluppà ghjudizii. In questu modu, si cerca chì l'individuu adopri una attitudine meditativa permanente, è ch'ellu fermi attente à e sensazioni corporee, chì queste influenzeranu ancu a sfera emotiva.

U prugramma hè cumpostu di classi, chì duranu duie à trè ore à ghjornu, per un periudu di ottu mesi. Trà quaranta cinque minuti o una ora di elli, e tecniche per a meditazione sò presentate, per migliurà a cumunicazione cù l'altri è per stimulà a cuscenza in ogni situazione di a vita quotidiana. L'istruzzioni furmali chì custituiscenu Mindfulness sò furnite, cù tecniche per u sviluppu di movimenti lenti è attenti di u corpu, è ancu yoga.

  • Terapia cugnitiva basata à a cuscienza:

Hè megliu cunnisciutu cum'è MBCT (Terapia Cognitiva Basata à a Cuscenza) è hè una di e più recenti applicazioni di sta sperienza. Hè basatu annantu à a MBSR dighjà descritta, in quantu à l'attenzione permanente, tuttavia, include vari elementi aduprati in e terapie cognitive. Queste includenu educà u paziente nantu à a so situazione, nantu à l'influenza di penseri negativi, penseri inutili è emozioni nantu à questu, è nantu à a so vita quotidiana generale.

Ancu se a so applicazione include elementi di trattamentu cugnitivu, si distingue sustanzialmente da ellu. A funzione di a terapia cognitiva cerca trasfurmà u pensamentu di u paziente, rimpiazzendu i pinsamenti negativi cù quelli pusitivi. Tuttavia, u MBCT cerca di sviluppà una attitudine di accettazione. U paziente, dighjà cuscente di l'effettu di una mentalità negativa, osserverà a realtà è l'accetterà cum'ella hè, senza identificassi è senza fà ghjudizii.

A diversità di MBSR, questu hè un trattamentu apposta pensatu per riduce l'incidenza è a recurrenza di a depressione. Studii realizati à u principiu di u 50u seculu anu cunfirmatu chì sta terapia hà sappiutu riduce a recidiva di i pazienti chì anu sperimentatu episodi depressivi finu à u XNUMX%.

Mindfulness per i zitelli

Una volta chì u so significatu, a so funzionalità è i metudi chì sò stati sviluppati da ellu sò cunnisciuti, hè probabile chì si crede chì a so esistenza sia limitata à alleviare u stress è riduce l'incidenza di depressione in adulti. Ma in realtà, a mente pò esse aduprata da a zitiddina, chì puderia impedisce l'occorrenza di situazioni chì a richiederanu in età adulta.

In chì zitelli ponu esse aduprati Mindfulness o "mindfulness"?

In generale, l'esercizii di mente sò indicati per i zitelli trà l'età di 5 è 12 anni. In questa gamma, diversi casi seranu evidenziati in cui a so applicazione hè suggerita:

  • Quelli chì vogliono migliorà e so abilità di studiu è e prestazioni accademiche.
  • Quelli zitelli chì volenu amparà à gestisce e so emozioni.
  • Quelli chì anu prublemi di autoaccettazione, cù a so maghjina di u corpu, chì li porta à diventà assorbiti da sè.
  • Quelli zitelli chì mostranu cumpurtamenti egoisti, o cun tendenza à attaccà i so pari.

In listessu modu, sò largamente raccomandati per zitelli cù prublemi di iperattività, dislessia è sfarenti disordini assuciatu à l'autismu. Tuttavia, hè impurtante nutà chì Mindfulness ùn raprisenta micca un trattamentu rimediale per queste condizioni; piuttostu, custituisce un strumentu per stimulà è favurisce u so sviluppu sia in e sfere educative sia emotive.

Hè assai impurtante di nutà chì a durata di l'esercizii di mente in i zitelli serà assai più corta di quella di l'adulti. Cum'è l'accennatu sopra, in adulti hè necessariu l'applicà ogni ghjornu, per 2 o 3 ore. Tuttavia, in i zitelli circa 15 o 30 minuti duie o trè volte à settimana bastanu. Inoltre, a durata dipenderà ancu da l'età; Più hè vechju u zitellu, più di 15 minuti pò passà in meditazione.

Tecniche di attenzione per i zitelli

L'applicazione di Mindfulness in i zitelli Comprende, per a maiò parte, una seria di metafore chì li permetteranu di capisce a dinamica è di entre in piena meditazione.

Ci sò parechji libri spezializati nantu à questu sughjettu, cumpresu "Calma è Attentu Cum'è una Rana", chì descrive diverse tecniche per l'introduzione di i zitelli, i genitori è i prufessori à a mente. Tuttavia, una seria di cunsiglii generali hè furnita sottu, chì danu un'idea di a struttura di a metodulugia.

  1. Sceglite un locu tranquillu per praticà a mente.
  2. Raccomandate à i zitelli di piazzassi mentalmente in un locu chì consideranu sicuru, pacificu in u quale si sentenu cumpletamente cunfortu.
  3. Pause in certi momenti, chì significa fermà mentalmente è fisicamente per medità, dimenticà tuttu, è rilassassi.
  4. Esercizii per una respirazione curretta.
  5. L'usu di metafore per spiegà à i zitelli a natura di a dinamica. Questi includenu:
  • Amparate à navigà: L'onde riprisenteranu e diverse situazioni di a vita, chì ùn ponu micca esse cambiate o cuntrullate, ma sopra à quale si pò amparà à muvassi senza cascà.
  • Immaginate di esse una rana: Consiste simpliciamente in restà pusatu, senza muvimenti, ma osservendu tuttu.
  • Rapportu meteorologicu: I zitelli sò invitati à immaginà ciò chì u clima s'assumiglia à u statu in u quale si trovanu dentru, è à fà un paragone cù quellu chì si trova fora.

Benefici di Mindfulness per i zitelli

Insegnà à i zitelli à medità per mezu di l'osservazione hà una mansa di benefici, tra cui:

  • U vantaghju principale hè u migliurà di cuncentrazione, chì li prufittaranu assai durante e so ore di studiu, è u compie di i so duveri. I prublemi di distrazione sò ridotti, è e cunniscenze sò acquistate più rapidamente è efficacemente, ciò chì li dà spaziu è tempu per sviluppà altre attività.
  • Li permette da chjucu d'amparà à osservà cun primura u so ambiente, ciò chì favurizeghja u so sviluppu in ellu mentre crescenu.
  • Mindfulness rappresenta per i zitelli, è ancu per l'adulti, un modu per riduce o eliminà u stress causatu da l'attività scolastica quotidiana, valutazioni è relazioni cù i so cumpagni di scola.
  • Un eserciziu mentale consistente migliora a vostra capacità di memoria.
  • Infine, a meditazione custante per mezu di l'osservazione è l'accettazione ùn hè micca prevista per stimulà l'intelligenza emotiva in i zitelli. Questu li aiuterà in a decisione è in u modu chì interagiranu cù a so famiglia, amichi è cumpagnu.

U minfulness, cunnisciutu cum'è mindfulness u a cura d'osservazione hè un modu di vita basatu annantu à a ricerca di a pace, per via di l'accettazione, hè natu in Oriente, ma s'hè spartutu oghje in l'Occidente di u mondu, induve hà avutu una larga accettazione. Cunnosce ne hè impurtante, postu chì raprisenta un strumentu estremamente utile per migliurà u modu di e persone di a vita. Speremu chì st'articulu hà servutu per informà vi à propositu è ​​chì lasciate un cummentariu cù a vostra opinione o sperienze.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.