U mudellu ecunomicu chjamatu "U Miraculu Messicanu"

Cunnisciutu ancu cum'è sviluppu stabilizatore, hè stata una tappa chì hè stata vissuta in Messicu dopu à i tragichi eventi di a Siconda Guerra Mundiale, chì anu stimulatu i livelli ecunomichi di sta nazione, essendu questu quellu di più rilevanza in quantu à a storia ecunomica di u paese. paese.

Stu mudellu ecunomicu hà avutu e so sfarente tappe à misura chì avanzava, ottenendu a crescita di i livelli ecunomichi, suciali è culturali, ghjunghjendu à u puntu massimu di stabilità, è dopu succumbendu à una cattiva gestione di u guvernu.

Principiu di u miraculu messicanu

A Siconda Guerra Mundiale, malgradu esse un mumentu terribule per a storia di l'umanità, hè stata una stonda in chì u Messicu hà pigliatu in contu l'affari ecunomichi, per via di a grande dumanda chì esistia per e materie prime, questu hà cuminciatu à avè una crescita fora, esportendu materiali tali cum'è petroliu, ma ùn ci hè statu un bonu sviluppu o hè statu nullu, postu chì ùn esiste micca una libera cuncurrenza trà l'industrie chì esistianu à quellu tempu, ùn hà micca permessu un sviluppu ecunomicu ottimali.

Esattamente trà u 1940 è u 1946 durante u mandatu di u presidente Ávila Camacho, chì hà impostu un regime chì in qualchì modu hà stimulatu u settore cummerciale, à u livellu naziunale è internaziunale.

Ci hè da nutà chì u periodu capitu cum'è u miraculu messicanu hè marcatu in a storia trà l'anni 1946 à u 1970.

Fase di crescita esterna

In questu sò l'iniziu di u miraculu messicanu, trà l'anni 1946 à 1956, in u quale u presidente in cumandamentu hà messu in opera strategie ecunomiche chì avianu per scopu u sviluppu ecunomicu di u primu settore, chì hè l'estrazione di materia prima, per via di a grande dumanda chì esistia in i paesi vicini.

Trà l'anni 40 è l'anni 50, hè stata osservata una crescita di u pruduttu internu brutu o di u PIB da 7.3%, una cifra chì ùn era mai stata raggiunta prima in quellu paese, u mumentu di u mandatu di dui presidenti assai pertinenti per u U mudellu ecunomicu presentati, chì eranu Ávila Camacho, chì hà avutu un mandatu presidenziale trà u 1940 è u 1946, è Miguel Alemán Valdez, chì hà fattu nasce u so mandatu trà u 1946 è u 1952, l'anni più impurtanti di u mudellu messicanu.

Anu applicatu regimi durante a so presidenza chì anu stimulatu l'ecunumia di u paese, chì participanu à u settore primariu in l'esportazioni, cù i Stati Uniti cum'è a relazione cummerciale più impurtante, per via di grandi ordini di petroliu. Altri fornimenti energetichi sò stati ancu esportati, è ancu altri tippi di prudutti.

Tutti i travagliadori in questu settore sò stati assai prufittati per via di a grande stabilità furnita da u travagliu di produzzione ardu generatu da u stabilizazione di u sviluppu.

Fase di crescita interna

A causa di a mancanza di cumpetizione trà e cumpagnie produttrici, a situazione ecunomica hà pigliatu una direzzione totalmente opposta, focalizendu oghje nantu à l'importazioni invece di e esportazioni, allora u Messicu hà da pruduce ciò chì hà cunsumatu, sta tappa hè stata trà 1956 è 1970.

U statu hà impostu un mudellu chì hè statu carattarizatu da una prutezzione eccessiva di l'ecunumia, chì hà generatu chì ùn ci era micca cumpetizione per l'industrie in termini di esportazione, allora si sò dedicati à l'estrazione di materie prime solu per fabricà prudutti cunsumabili per a stessa nazione.

Ci hè da nutà chì u bilanciu ecunomicu dice chì per un paese per esse economicamente stabile deve avè più spurtazioni cà impurtazioni, postu chì e spurtazioni sò vendite chì generanu redditu, è l'importazioni sò acquisti cusì generanu spese.

Fine di u miraculu messicanu

À a mità di l'anni 70 esattamente in u 1976, stu mudellu ecunomicu s'hè rivelatu insostenibile, perchè in questu mumentu l'omu d'affari anu cuminciatu à generà più pressione in termini di accordi d'affari, è cume a raccolta di servizii hè implicata, chì Per aghjunghje, eranu di qualità assai scarsa, u costu hè statu nutatu.

Fortunatamente, e nuove riserve di petroliu sò state trovate, chì parenu sustene u paese è à u listessu tempu paganu i so debiti, ma u guvernu hà gestitu male e risorse, cù u petroliu chì hè a causa principale di u debitu esternu di a nazione.

A strategia hè stata basata solu nantu à a vendita di a risorsa cunnisciuta cum'è "oru neru", chì per funziunà duvia avè a so stabilità di u prezzu, ma postu chì hà una caratteristica di prezzu cambiante, ùn si pò micca determinà quandu cullerà o scenderà in prezzu.

U miraculu messicanu hà purtatu à longu andà à un grave malessere ecunomicu, per via di a struttura di prutezzione di e merchenzie produtte in a nazione, è perchè era basatu più nantu à l'importazione chè l'esportazione, resultendu in una crisa ecunomica chì hà iniziatu in u 1976 marcendu u fine assoluta di u sviluppu stabilizante.

Fiaschi miraculi messicani

Stu mudellu ecunomicu, malgradu cumincià cù fundazioni forti chì parevanu boni è efficaci abbastanza per durà è assicurà chì u Messicu avessi a migliore ecunumia di u mondu, hà fiascatu cù u passaghju di solu 20 anni, nutendu certi errori ch'ellu hà fattu, pudete capisce u perchè di u so fiascu.

  • Ci hè stata una crescita esponenziale di a classe media di u paese, passendu da 12% à 30%, aumentendu più di u doppiu di ciò chì era prima.
  • Generu debiti esterni grazia à u fattu chì l'industria interna meritava ristrutturazioni è rimudellamentu di e facilità per pudè pruduce à livellu di cunsumu.
  • Cum'è u miraculu messicanu finì à l'iniziu di l'anni 70, u livellu ecunomicu hè firmatu fermu è stabile per trè anni, prima di andà in calata è smarrisce.
  • Chjudì ogni pussibilità di cumpetitività di l'industrie naziunali in rispettu à u mercatu internaziunale grazia à a so pulitica di prutezzione chì circava un statu ecunomicu privu d'inflazione.
  • Dopu avè fiascatu, hà pruduttu una crisa ecunomica per via di a cattiva gestione pulitica di e risorse naturali è di e fratture ch'ella hà causatu in a sucietà cum'è u disimpiegu è a carenza di soldi.
  • Ci hè statu un deficit ecunomicu chì hà attiratu i debiti, à causa di u fattu chì ci era più impurtazioni chè esportazioni.

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Marco A. Rivera dijo

    Salute! Mi rallegra chì publiciate stu tippu d'infurmazioni postu chì, attualmente, a storia ùn tocca micca questi punti o cummenta nantu à elli assai ligeramente, per chì i nostri studienti ùn sianu più interessati à sapè di più nantu à u nostru Messicu. Ricevete e mo congratulazioni è spergu di continuà à pensà è publicà stu tippu d'infurmazioni. Grazie!