Motivazione per studià duru: 9 cunsiglii

Prima di vede sti 10 cunsiglii chì vi aiuteranu à studià megliu, Mi piacerebbe chì vediate sta video di David Cantone in a quale ci dà ancu qualchi suggerimenti per studià rapidamente è uttene boni voti.

Sì site in scola, liceu, università o studiate un master, sti cunsiglii saranu utili:

Dumandà à studii ùn hè mai statu un compitu faciule ma quì ti lasciu 9 suggerimenti chì vi motiveranu à studià duru.

studia duru

1) Esse curiosu di u sughjettu chì studiate.

Quandu site interessatu à u sughjettu chì studiate, e cose diventanu assai più faciuli. Scopri cumu ciò chì studiate pò esse applicatu in a vita. Ci hè parechje manere di fà un tema interessante quandu aduttate una attitudine curiosa.

Risveglendu a curiosità innata chì hè in voi, puderete studià qualcosa. Basta à fà un primu sforzu per suscità quella curiosità.

2) Stabilisce un calendariu di studiu à u mumentu ghjustu.

Stabilisce un prugramma di studiu ogni ghjornu. Hè bè di pianificà a vostra ghjurnata in anticipu. Stabilite un tempu specificu per studià è un tempu per ghjucà o rilassatevi. Puderete studià duru avà ma sapete chì più tardi vi divertite.

Un suggerimentu: mette sempre u primu studiu quandu pianificate a vostra ghjurnata. Se pensate chì duvete guardà a TV o rilassatevi un pocu prima di studià, fate un grande sbagliu. Questu solu renderà più difficiule per voi di cumincià à studià. U primu passu hè sempre u più duru.

Ancu quandu si tratta di stabilisce orarii di studiu, hè bonu di pianificà u vostru tempu di studiu à l'ora di a ghjurnata quandu ci sò menu distrazioni. Hè ancu bonu di sceglie u tempu quandu site in u vostru statu ottimale di mente per studià.

3) Cumincià à studià: a sfida di 5 minuti.

U più difficiule hè di principià. U primu passu hè sempre u più duru. Dopu stu primu sforzu, tuttu serà più faciule per voi. Questu hè chì una volta chì avete u momentum hè faciule per continuà.

Stu cunsigliu-motivazione per studià duru pò aiutà à inizià. Eccu ciò chì pudete fà: Finchè ùn site micca motivatu per cumincià à studià, cunsiderate di studià per 5 minuti. Eccu, solu 5 minuti. Pensate chì avete da studià seriamente per 5 minuti è allora vi fermerete.

Di solitu dopu à 5 minuti vulete cuntinuà à studià di più. Ié hè currettu. Hè un truccu. A chjave quì hè di assicurà chì durante questi 5 minuti andiate à studià 100%. Ùn sunnieghja micca o distrae se cun altre cose.

4) Stop è cumincià in a parte più interessante.

Duvendu piantà per riposà, manghjà o altre attività, pudete fà in a parte più interessante o piacevule di u vostru studiu. In questu modu, serà assai più faciule per cumincià quandu decidite studià dopu.

5) Eliminate distrazioni da u vostru circondu.

Ovviamente questu hè assai impurtante per u vostru studiu. Sì avete TV, telefunu, urdinatore, riviste, ecc vicinu. vicinu à voi pudete facilmente succumbere à a tentazione di mette i vostri libri da parte.

6) Prima di cumincià à studià, entre in un forte statu di motivazione.

Pigliate 5 minuti prima di cumincià à studià per uttene u quadru giustu di mente. Spegni ogni tipu di musica, pusati, schjarisci a mente, è respira prufondu. Ripetite una frase chì vi motiva o fate alcune visualizzazioni è medite nantu à i vostri successi futuri. Visualizate sè felice studendu.

7) Stabilisce un spaziu di studiu chì sia u più favorevule pussibule.

L'ambiente pò ghjucà un rolu impurtante in a motivazione per studià. Immaginate chì studiate in una stanza scarsamente illuminata, calda cù musica forte. O, in una stanza tranquilla, luminosa cù a temperatura curretta è una bona ventilazione. Chì ambiente ti feria senta più motivatu à studià?

Piazzà tutti i libretti è libri di riferenza in a vostra zona di studiu.

8) Piazzà scopi.

L'impostazione di obiettivi vi darà più motivazione. U sensu di suddisfazione di a realizazione hè ancu una bona booster di fiducia.

Fissate obiettivi cum'è quante sezioni o capituli pensate di studià in un quadru di tempu.

9) Date ti un premiu.

Infine, premiatevi subitu per un travagliu ben fattu. Ùn deve micca esse qualcosa di impurtante, solu cose semplici cum'è gode di un bichjeru di ghjacciu, guardà u vostru prugramma TV preferitu, o chjamà amichi per chjachjarà. Benintesa, date dinò grandi ricumpense quandu ghjunghjite à rializazioni impurtanti.

10) Frasi chì vi motiveranu:

Per finisce vi lasciu alcune frase chì ponu inspirà:

«A ghjuventù hè u mumentu di studià a saviezza; a vichjàia, per praticalla ".

Jean-Jacques Rousseau

"Studià cun sforzu è pusitivisimu porta sempre boni frutti."

anònimu

"L'unica prufessione chì ùn hà micca bisognu di preparazione hè quella di un idiota, per u restu duvete studià."

anònimu


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

79 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   andrew karel dijo

    troppu bè è assai motivante Amu sta pagina ...

  2.   natxo dijo

    postu chì ùn aghju pussutu truvà video per motivà mi à studià aghju creatu un video da me stessu

    1.    Blade dijo

      cumu si chjama u video chì avete creatu?

  3.   Nath dijo

    Grazie mille, assai utile.
    😀

  4.   Merediht Solano Bianco dijo

    GRAZIE PER I VOSTRI CONSIGLI

  5.   Carlos Chavez dijo

    Exelente

    1.    Jairo montoya dijo

      hahahaha

    2.    Carlos Chavez dijo

      basta à sorte in mare

  6.   Maria perez dijo

    MOLTU UTILI

  7.   Johann Dach Delgado dijo

    RINGRAZIAMENTU PER U VOSTRU CONSIGLIU MI AJUTERÀ MOLTI

    1.    Jasmine murga dijo

      Chì bravu Johann!

      1.    Patricia dijo

        Scusate mi, aghju un prublema per studià sempre in l'esami, ancu se aghju lettu più di 2 volte, ùn l'aghju micca capitu. Aghju sempre ottenutu una cattiva nota in l'esami scritti. Aghju avutu cattivi voti. Mi puderesti aiutà migliurà quelle note è fate bè l'esami, per piacè, ti pregu ... ... .. Atte. patricia

        1.    Darwin Javier Gomez Quito dijo

          Andate per i cinque minuti, dopu seguitate ogni Cunsigliu, è trè piglianu tutti i rifiuti fora di u vostru cervellu, "viotate a tazza", Decondizionate a vostra vita, u vostru corpu è in particulare a vostra mente.

          A farete, ...

  8.   David Santos Carrasco Mena dijo

    grazie per i vostri cunsiglii Pruveraghju à fà lu.

  9.   Chì differenza face dijo

    «Prima di cumincià à studià» ... Corregge què!

    1.    Daniel dijo

      Oups! Mi mancava quella mancanza. Grazie per l'avvertimentu.

  10.   Laura Ricardez dijo

    Eccellente! Ghjustu quandu ne avia bisognu

  11.   Andrew Mendoza dijo

    Ciao, u mo prublema hè legatu un pocu à a motivazione, specificamente in a parte di cuncentrazione. Prima di studià cun grande interessu è esse assai prufessiunale quandu lighjia, ma da quandu sò entratu à l'università mi sentu assai stressatu quandu provu à leghje qualcosa, à u mumentu devu leghje sei capituli di un libru per una pratica di laboratorio, aghju à pena riesciutu à leghje dui ma assai difficiule postu chì u semplice fattu di cunnosce tuttu ciò chì devu leghje mi face pigliu è ùn vogliu micca esse cusì, ti ringraziu assai in anticipu.

    1.    Daniel dijo

      Salutu Andrés, parechje volte u prublema si trova à l'iniziu ... à nantu à u sughjettu di a pigrizia. Pudete pruvà a regula di cinque minuti. Quandu andate à studià, prupone chì i primi cinque minuti andate à fà u vostru megliu per cuncentrassi è fà lu bè. Una volta chì i cinque minuti sò passati, vedrete chì u vostru cervellu hè più fluidu è chì vulete ancu continuà.

  12.   Zuir hakiz dijo

    oh, possu solu vedelu ...
    arigatou watashi no koibito

  13.   Paula dijo

    Salutu, sò in sesta scola è e mo note sò eccellenti, ma ciò chì mi manca di più hè u spagnolu in e letture. Cumu puderia scrive bè a lettura?

    1.    Daniel dijo

      Salute Paula, ùn ti aghju micca capitu bè. Vulete amparà à scrive bè?

  14.   maica dijo

    Bonghjornu. Per casu l'aghju trovu è prufittu per fassi parechje dumande perchè a verità hè chì ultimamente sò abbastanza abbuccatu da a quistione di i studii di e mo figliole. U più vechju di 15 anni hè in 4u di ESO, ella ùn hè micca una zitella luminosa ma basatu nantu à u Sforzu è u travagliu hà sempre ottenutu boni voti ma questu corsu hà purtatu i primi 2 fiaschi di a so vita in Matematica è Fisica, ellu ripete sempre ch'ellu ùn si sà micca, chì ùn l'entranu micca è u peghju hè chì ùn smette micca di dì ch'ellu ùn sà À chì serve studià si nimu hà un travagliu? A mediana di 12 studia u 1u annu di l'ESO è hè una zitella di Rimarcabile è eccezziunale ma perchè "cova", però, ragiunà o avè un sensu cumunu hè difficiule per ella. Oghje, senza andà più luntanu, passendu in rivista a climatulugia mundiale cun ella, l'aghju dumandata di situà mi nantu à una carta mundiale, a Spagna, unu di i cuntinenti ... è ùn avia mancu idea. Hè u sistema? À a so età eru stancu di fà carte fisiche è pulitiche!

    1.    Daniel dijo

      Salute Mayca, in quantu à a vostra zitella di 15 anni, hè in una età cumplicata in cui pò esse una leggera calata in i so gradi. In ogni casu, ùn pensu micca chì duvete preoccupassi troppu di dui fiaschi (preoccupatevi ma abbastanza ghjusti). Ci sò persone chì sò lettere pure: a matematica è a fisica ci parianu inintelligibili.

      Raccomanderaghju à a vostra figliola di aduprà YouTube per risolve i dubbi ch'ella hà o per truvà video chì a facenu capisce megliu a matematica. Vi lasciu dui canali chì sò dedicati à l'insegnamentu di a matematica:

      http://www.youtube.com/user/davidcpv?feature=watch
      http://www.youtube.com/user/julioprofe

      In questi canali ci sò prublemi di parechji livelli di difficoltà. In ogni casu, pudete aduprà a barra di ricerca youtube per circà un prublema o un tema chì avete dumande.

      In quantu à ciò chì mi dite di a vostra seconda figliola ... Aghju criticatu u sistema educativu parechje volte nant'à stu blog. Hè basatu assai nantu à a memorizazione è, à parè meiu, amparemu parechje cose chì sò assai luntanu da i nostri interessi è a vita pratica. Pocu pocu amparamentu significativu si faci cusì i cuncetti amparati duranu pocu in memoria.

      Avissi da cunsigliu listessu à a vostra prima figliola. Chì aduprate YouTube cum'è cumplementu didatticu. In questu modu, pudete truvà un incentivu in più è hè un strumentu chì hè più vicinu à i zitelli d'oghje.

      Saluti.

      1.    maica dijo

        Vi ringraziu assai per a vostra risposta è i vostri cunsiglii, chì per via mi danu un'altra dumanda, eru in a so ghjurnata di lettere pure è capiscu bè chì a matematica o a fisica ùn sò micca intelligibili ma ella ama a biologia è li piacerebbe studià fisioterapia. L'aghju digià cunsigliatu in i so tempi (ùn sò micca se era bonu o male) chì, se pigliessi a scienza, purteria sempre quellu pesu ma luttaria per ciò chì li piace veramente. Avà, l'opzione di sceglie u ramu di l'umanità in u liceu hè dighjà cunsiderata. À parè vostru, chì seria a cosa più sensata da fà? D'altra parte, aghju fattu u liceu è pensu chì quandu finisci ùn avete micca una preparazione specifica. Esse un studiente travagliadore ma micca brillanti è essendu cusì immotivatu, ùn saria micca preferibile per ella di fà un ciculu di furmazione in relazione à ciò chì li piacia? Grazie dinò.

        1.    Daniel dijo

          Quistione difficiule chì fate à Mayca. Sò una di quelle persone chì pensanu chì duvemu fà ciò chì ci piace. Pudete pruvà a biologia perchè sarebbe in traccia cù i vostri gusti. Se a vostra carriera hè torta per via di a difficultà di i vostri studii, sarete sempre in tempu per fà qualchì ciclu di furmazione in relazione à a fisioterapia.

          Cumu pudete vede, ùn aghju micca risoltu assai per voi, hè una dumanda difficiule. Spergu di dà à i mo figlioli a pussibilità di dedicà si à tuttu ciò ch'elli volenu.

          Un salutu cordiale.

  15.   Ionut Ras dijo

    Grazie mille per tuttu.

  16.   Ionut Ras dijo

    M'HA MOTIVATU

  17.   Elizabeth Farro-Rojas dijo

    U video m'hà aiutatu à rializà e cose chì mi tocca à realizà. Grazie mille !!!!! 😀

  18.   Jordi dijo

    Onestamente studiava ... Aghju finitu u 4u ESO è sò partutu ma ùn anderaghju micca à fà u liceu aghju dirittu à esse una opposizione di Assistente Amministrativu Publicu, perchè mi porta à un avvene più cà u liceu chì ùn dà qualcosa à propositu solu per entrà in l'UNI, ma vogliu fà lu dumane per a mo carriera di insegnante, chì hè ciò chì mi piace è mi sò particularmente datu Matematica. Spergu chì mi dicinu se sò nantu à a strada bona postu chì aghju cuminciatu à studià di novu per me parechje ore ancu se mi costa ma leghje questu guardà quellu video m'hà aiutatu cù e cose. Grazie è Saluti à tutti Spergu una risposta 😀 Ah! È sò solu 19 anni.

  19.   Richard dijo

    A verità hè chì mi costa un pocu di studià a matematica più di tuttu perchè ùn li possu capì è sapè chì anu tante pruprietà da risolve chì mi frustru è hè difficiule per mè di studià ... qualchì cunsigliu?

    1.    Jasmine murga dijo

      Salutu Richard,

      A matematica hè sempre stata u mo puntu debule ancu! Sapemu chì hè difficiule, ma chì si pruvate à truvà u latu divertente di elli? Sembra auto-ingannamentu ma funziona 😉 L'attitudine hè a cosa più impurtante è se ti senti frustratu o negativu prima di cumincià à studià, hè assai probabile chì quelle emozioni affettanu u vostru apprendimentu. D'altra parte, pruvate à vede ciò chì vi aiuta à memorizà. Site più visuale, vale à dì, avete bisognu di vede e cose à u scrittu? Fate riassunti, aduprendu culori, simbuli, ecc. O forse avete bisognu di ripete i stessi esercizii ripetutamente? O hè megliu per voi d'imaginà a situazione cum'è s'ella fussi vera? Fà associi?

      Se pudete dumandà à qualcunu di dà lezioni private, megliu. Ma cercate à qualchissia chì vi aiuta veramente, micca à qualchissia chì vi faci sentite peghju cun cumenti cum'è "Nooo, vi aghju digià dettu chì ùn hè micca".

      Imparà pò esse divertente, credimi. L'impurtante hè di truvà u megliu metudu chì funziona PER TU.

      Bona furtuna!

      Jasmine

  20.   nekoko dijo

    questu ... scusatemi ma hè difficiule per mè di studià perchè mi distrughju assai faciule, à volte sto rivedendu e classi ma di colpu mi mettu à pensà à qualcosa d'altru o mi distrughju nantu à u laptop ... ùn mi hè mai piaciutu di studià ma mi piacenu e matematiche è e scienze, sò in 7a scola è finu à questu annu aghju abbandunatu e mo note ... questu aghju persu cumpletamente a mo motivazione è u mo sognu, ùn sò micca cosa fà postu chì u mo babbu è e mo surelle volenu per furzammi à andà à a scola è chì mi frustra assai, mi arrabbiu facilmente è mi depressu

    Scusate se hè qualcosa cumplicatu ma chì ricumandate di fà, e mo note sò assai pessime in lingua, suciale è inglese, più in suciale, chì mi puderete raccomandà per avè a mo mente più focalizzata. Grazie

  21.   Debbie dijo

    Eccellente ...
    Bastamente motivante, u video m'hà aiutatu assai.
    Grazie mille. Benedizioni!

  22.   ale dijo

    Bonghjornu cumu stai? Aghju vistu st'articulu è hè bellu .. ma i mo dubbi restanu .. Vi diceraghju chì studiu ing. In alimentariu averaghju dighjà ricivutu è devu dui di u primu annu dunque hè difficiule per mè di cuntinuà .. avà cercu di rinuncià ma mi sentu smotivatu postu chì aghju smessu di studià ancu di più .. tutti mi dicenu di piantà o se mi piace qualcosa d'altru .. Mi piace assai a mo carriera, aghju solu persu u mo ritmu è u tempu paaa volendu è aghju 34 finale da andà è continuu cù quella demotivazione .. hè ora di smettere? Apprezzu un suggerimentu. SALUTI!

  23.   Ana Tomlinson dijo

    Salute, sò Anahi Tomlinson è sò di u liceu 2, aghju bisognu d'aiutu, in realtà, mi dumandanu qualcosa è a verità hè, ùn sò micca cosa risponde.

  24.   edith rodriguez dijo

    Salute, cercu a motivazione, a verità hè chì pocu fà aghju persu u mo desideriu di studià, hè cum'è se nunda m'interessessi, aghju mancatu parechje classi, mi piacerebbe vede u video ma ùn esiste micca, per piacè I mi piacerebbe vede, avà chì aghju lettu in parechji cummenti chì ti anu aiutatu assai, grazie

  25.   Guiomar dijo

    Bonghjornu. Ho bisognu d'aiutu .. :(. Aghju 13 anni è studiu 2 Quessu. Aghju sempre ottenutu boni voti, ma cume aghju avanzatu in u campu, sò diventatu assai stressatu ... Ùn aghju micca motivazione è à volte Pensu solu ch'elli esisteranu per mè L'esami sò stati pessimi, ùn ne vale a pena, quantunque ... Mi piacerebbe turnà à esse una zitella chì riceve migliori voti. Grazie mille !!

    1.    Dolores Ceñal Murga dijo

      Bonghjornu Guiomar,
      Curagiu, sicuramente passerai per una tappa di grande stress chì affetta a vostra prestazione, u più impurtante hè chì pruvate à esse pusitivi è ùn pensate micca chì vi sbagliate, ma anzi tuttu u cuntrariu per chì pocu à pocu tù recupererà a motivazione.
      ralegrà
      riguarda

  26.   più chjaru dijo

    Mi piacerebbe chì mi dessi qualchi cunsigliu perchè sò in traccia di lascià u liceu perchè i gradi ùn mi rispondenu micca è diventa sempre peghju.

  27.   Antoniu ^^ dijo

    Salutu bè, ùn sò micca se serà troppu tardu per questu ma aghju bisognu d'aiutu in i mo studii è sò stufu ma ùn mi cuncentu micca è aghju digià pruvatu, l'acquiescenza di i mo genitori per andà à aiutà prughjetti ma eiu ùn sò micca capace, serebbe cusì gentile ad aiutami?

    Grazie in anticipu, è cordiali saluti

    Antonio, 13 anni, senza corsi ripetuti, 2u ESO.

  28.   Juan Pablo dijo

    Mi ha servitu assai, ti ringraziu assai per l'articulu.

  29.   Juan Pablo dijo

    Mi hà servutu assai, ti ringraziu assai per l'articulu. Sò una persona autodidatta è cercu constantemente motivazioni, è u vostru articulu m'hà aiutatu à piglià alcune decisioni vitali per creà un ambiente di studiu megliu. Abbracci!

  30.   Federico dijo

    Ciao, aghju 12 anni è sò iperattivu, è devu dì chì studià hè orribile per mè. U più grande di i mo prublemi in relazione à questu hè chì pensu sempre chì prima di studià puderia aduprà un ghjocu o qualcosa da fà cù i mo amichi per rilassassi, ma allora u tempu vola è ùn aghju micca u tempu di studià. Chì facciu?

  31.   Karen dijo

    Bonghjornu, u mo prublema hè chì quist'annu aghju principiatu l'università è studu a carriera chì mi piace, chì hè un diploma in archeologia, ma per un bellu pezzu aghju avutu a sensazione di ùn fà micca cum'è aghju immaginatu, nè mi sentu motivatu per cumincià à studià è mi sentu culpevule dighjà chì i mo genitori fanu un sforzu tamantu per mè di studià è sentu chì, se ùn studiu è riesciu bè, li deluderaghju, in più ci hè a pressione chì, se ùn ottenemu micca voti alti ùn pudemu micca esse attribuiti una borsa di studio o entrà in Conicet.

    1.    Inchiuvatu dijo

      Ammettu chì eru sempre interessatu à studià ma postu chì ùn avia micca u sustegnu di i mo genitori, eru smotivatu. Aghju avutu u travagliu è hè quì chì aghju cuminciatu à piace i soldi (shopping, spassighjate, filmi, bona manghjà, piccule surtite ecc ...) è senza capì, l'anni sò passati è aghju capitu chì tuttu què mi facia felice à l'epica , ùn m'hà più fattu piacè in u presente. I vestiti eranu sfiniti, l'amichi sò partuti, e spassighjate mi stancavanu ... qualchì tempu dopu sò andatu in un viaghju in u dipartimentu induve sò natu dopu à 7 anni di finisce a scola, è aghju vistu chì a maiò parte di a mo prumuzione sculare era prufessiunale è travaglianu in a so carriera, pusizioni impurtanti, è eiu? . Aghju realizatu chì devu avè seguitu a strada chì i mo amichi anu pigliatu. Mi sentu assai tristu avà perchè aghju sprecatu a mo vita, avà travagliu manualmente è hè pesante, sentu dolore per via di u sforzu fisicu chì facciu, aghju cuminciatu à studià di recente, ma mi sentu immotivatu quandu pensu è stressu nantu à e cattivi decisioni chì Aviu. Eiu stessu mi turmentu x essendu un studiente più vechju è vedendu chì e zitelle di 17 o 18 anni chì sò e mo cumpagne di scola, sò assai preparate à a so età, sò demotivatu è abbassu a mo autostima quandu mi paragonu cun elli ...
      Spergu di pudè avanzà, esse qualcunu è lascià tuttu daretu, aghju bisognu di una forte motivazione cun azzione per pudè avanzà ... Pregu à Diu chì và bè. Ci vole à ghjunghje lu è ghjurgu chì a faraghju !!! ..... prima d'arrivà à a classe sfinitu da u travagliu ... A faraghju !!! TT

      1.    Maria dijo

        Ciao, mi sentia listessu, ma l'aghju riesciutu malgradu l'ostaculi è sopratuttu per via d'elli, ogni volta chì qualcunu m'hà dettu chì ùn pudia micca, mi hà motivatu à pudè. Inoltre, e decisioni passate servenu sempre qualcosa, ancu per sapè ciò chì ùn vulete micca. Allora animatevi chì pudete di sicuru !!

      2.    Vanessa de la cruz dijo

        À u cuntrariu, site a mutivazione perfetta in quellu gruppu di ghjovani studienti. Perchè? Perchè i prufessori vi diceranu: »Se Kelly pò, perchè micca? Kelly ùn si pò più arricurdà di a maiò parte di ciò ch'ella hà amparatu à u liceu, pò ùn avè più a stessa forza; Ma hè quì, lotta per un sognu Chì mi motiva veramente.

        Eiu, per contu meiu, aghju 21 anni. Grazie, Kelly. Sò venutu quì in cerca di motivazione, è u vostru cummentariu hà avutu più effetti nantu à mè chè l'articulu stessu. Lotta per ciò chì vulete, chì quandu si ottiene si senterà duie volte più felice.

        "Ci hè una gloria più grande in una formica chì uccide un gigante, cà un gigante chì uccide una furmica".

      3.    Vanessa de la cruz dijo

        À u cuntrariu, site a mutivazione perfetta in quellu gruppu di ghjovani studienti. Perchè? Perchè i prufessori vi diceranu: »Se Kelly pò, perchè micca? Kelly ùn si pò più arricurdà di a maiò parte di ciò ch'ella hà amparatu à u liceu, pò ùn avè più a stessa forza; Ma hè quì, lotta per un sognu Chì mi motiva veramente.

        Eiu, per contu meiu, aghju 21 anni. Grazie, Kelly. Sò venutu quì in cerca di motivazione, è u vostru cummentariu hà avutu più effetti nantu à mè chè l'articulu stessu. Lotta per ciò chì vulete, chì quandu si ottiene si senterà duie volte più felice.

        "Ci hè una gloria più grande in una furmica per tumbà un gigante, cà in un gigante per tumbà una furmica".

      4.    Alan dijo

        Ùn si deve micca paragunà cù l'altri per migliurà si ... ma piuttostu cun sè stessu. Solu tandu si supererà e barriere senza abbassà l'autostima. L'età ùn importa micca, ma l'attitudine di fà e cose. Nunda ùn hè scrittu ... nè quellu chì studia è riesce prufessionalmente ùn garantisce micca esse felice, nè quellu chì coglie u cotone sottu à i raghji di u sole ùn garantisce micca l'infelicità.

      5.    Jessica dijo

        Avarete avanti! Mi sentu listessa manera perchè aghju finitu a scola 15 anni fà è avà studiu è aghju dui figlioli, unu di elli cun paralisi cerebrale è studiu cù parechje difficultà, ma so chì andaraghju avanti cun questu Diu hè cusì bonu à noi è Ellu vi darà forza per seguità

  32.   Maria in Cama dijo

    Salutu, aghju 18 anni è sò in 2nd Bach, aghju sempre ottenutu boni voti è da quandu aghju cuminciatu stu corsu e mo note anu peghju, pigliendu quest'estate 4 materie per settembre (matematica, fisica, chimica è disegnu tecnicu) ... In tutti i corsi prima quandu aghju avutu à studià, aghju studiatu cù motivazione, mi sò cuncentratu assai è finu à ch'e ùn a sapia micca piantatu .. Ma micca avà, avà ùn aghju micca motivazione, ùn sò micca capace di passà mancu a metà una ora cuncentrata .. è ancu se pensu chì devu studià perchè mi beneficerà è m'importa ancu per mè, ùn ne. Per piacè, aghju bisognu d'aiutu, vogliu avè a stessa motivazione è cuncentrazione cum'è prima. Grazie in anticipiu.

    1.    garsirene dijo

      fissate picculi obiettivi per ghjunghje lu, ùn mi hè mai accadutu cum'è voi, sò partutu da a scola 3 anni dopu vulia riprendelu ma eru più vechju allora l'aghju finita in una scola "aperta" cun una bona media, a ragione per chì sò partutu hè stata perchè ùn aghju micca avutu un scopu, una ragione è menu un scopu, ancu se ùn sò ancu chì carriera, so chì vogliu viaghjà à l'esternu è studià ma ci sò parechje spese è hè per quessa chì u mo scopu hè di uttene una borsa di studiu per ottene mi devu tene una media eccellente è da quì i picculi obiettivi, basta à pensà à dumane in i zitelli pensate letteralmente pensate seriamente à ciò chì farete in certe situazioni, focalizatevi nantu à chì a vita hè cum'è un ghjocu ma cù reguli, ricumandemu à ascultà e lezioni di yukoi kenji chì vi darà veramente un rinculu Ognunu pò, cù 17 anni, entreraghju à pena à u liceu ma quì a differenza entrerà cù tuttu ciò chì hè più maturu, focalizatu è desiderosu è u più impurtante cun assai scopi

    2.    anònimu dijo

      A verità hè chì a stessa cosa mi accade, ma duvete ancu fà a vostra parte

  33.   Juanmi dijo

    Bonghjornu bona ghjurnata!
    Mi piacerebbe chì mi dessi qualchi cunsigliu per studià esami à scelta multipla è assunzioni pratiche à scelta multipla. Preparu a prumuzione interna per l'Amministrativa di l'AGE, ùn aghju micca studiatu dapoi qualchì annu è aghju persu u ritimu, a motivazione è u desideriu. L'esame serà per a fine di ghjennaghju o ancu di farraghju, sò sempre in tempu ma mi manca a motivazione è sopratuttu, sà da induve principià è ùn esse micca sopraffatu.
    Grazie assai.

  34.   mughjà dijo

    assai boni

  35.   Alberto dijo

    Grazie mille, m'hà aiutatu, veramente, ti ringraziu.

  36.   elian dijo

    Frasi graziose. Grazie. A verità hè chì aghju fallutu una preparazione è eru tristu. Ma e frase mi aiutanu assai per l'altri preparatori.

  37.   Gisela dijo

    LOVE PRAYER incantesimu per pensà à tè! Cun grande fede! Leghjite attentamente sta frase è fate ciò chì vi dice senza ignurà i passi chì vi dumanda di seguità, perchè altrimenti uttenerete solu i risultati opposti di ciò chì dumandate. Pensate à a persona chì vulete esse cun ellu è dite u so nome 3 volte. Pensate à ciò chì vulete accadere à sta persona in a prossima settimana è ripetite per voi stessu 6 volte. Avà pensate à ciò chì vulete cù quella persona è dite una volta. è avà dite .. Rayu di luce Vi invucu à scavà -nomu di a persona- duv'ella hè o cun quale hè è falla chjamà in amore è pentutu oghje. Scavate tuttu ciò chì impedisce -u so nome- di vene à mè -u nostru nome-. Lascià da parte à tutti quelli chì contribuiscenu à noi chì ci alluntanemu è ch'ellu ùn pensa più à altre donne chè solu pensanu à mè -u nostru nome- Ch'ellu mi chjamessi è mi ami. ti ringraziu, ti ringraziu per u vostru misteriosu putere chì rializeghja sempre ciò chì li hè dumandatu. Dopu ci vole à mandà a frase trè volte, nantu à trè siti diversi. cun assai fede è in anticipu ti ringraziu per u vostru aiutu misteriosu
    RispondiCum'è

  38.   Martin Carrera Perez dijo

    A speculazione nantu à cume si preparava per un esame mi hè diventata chjara, soprattuttu cume calmassi è esse più abili per esse capace di fà u dirittu

  39.   Isa dijo

    Assai boni cunsiglii.

  40.   Alba dijo

    Excelente articulu. Grazie!

  41.   Ghjuvanni dijo

    Un'altra frase motivazionale: «Continuate à studià, a fatica hè temporanea, a soddisfazione hè per sempre» 🙂

  42.   Anvime dijo

    Bona sera,

    Studiu un maestru chì mi hà resu assai eccitatu è per u quale aghju salvatu per un bellu pezzu. Ma si hè rivelatu una delusione, ùn avemu guasgi alcun cuntenutu o classi, i prufessori sò assai arroganti è ùn facenu micca sforzi, è malgradu esse maestru internaziunale, trattanu abbastanza male i stranieri.

    Studiu una materia è ancu se ùn aghju mai avutu prublemi di cuncentrazione, avà li aghju per via di a mo frustrazione (ùn avemu micca avutu classi, u cuntenutu da studià era scarsu è pocu traduttu in inglese, unu di i prufessori ùn hè micca apparsu in a rivista di l'esame è l'altru anu rifiutatu di risponde à e dumande per email)

    Qualchì cunsigliu per stà motivatu è pudè fucalizza?

  43.   Anonimu dijo

    bonghjornu

    Sò in u secondu annu di u liceu è mi dispiace a modalità chì aghju sceltu.
    L'annu scorsu era digià difficiule per mè di cumincià à studià ancu se sò riesciutu à passà tuttu ma quist'annu ùn aghju micca voglia di fà nunda.
    Ancu se aghju esami, ùn mi sentu micca pressu è studiu ancu menu.
    Suspende praticamente tuttu, fora di e lingue.
    Avà aghju recuperu è ùn facciu nunda, ciò chì aghju fattu, chì a verità era l'unica materia chì aghju studiatu seriamente à Natale, l'aghju ancu falluta è hè assai demotivante.

  44.   Santa Maria dijo

    Salutu, aghju un figliolu di 17 anni chì si prepara per l'università, ma si sente frustratu perchè ùn prufiteghju micca di a scola, si sente bè per nunda ripetutamente. Cumu aiutà ???

  45.   theresaac dijo

    sè continuate à studià

  46.   Angelica dijo

    bonghjornu
    Sò una donna di 22 anni in u mumentu chì studiu a fotografia Mi piace ma ùn mi vecu micca travaglià, a verità hè chì ùn possu truvà motivazione, vogliu solu piantà di studià è cumincià u mo propiu affari, ùn funziona micca per mè per seguità un pianu, per esse chjosu in una stanza: /

  47.   FERNANDEZ PAMELA dijo

    Salute bon ghjornu, aghju bisognu di u vostru sustegnu di e vacanze postu chì sò passati dui anni da quandu sò entratu à l'università di u statu mi costa assai postu chì hè publicu. è a so ammissione hè cumplicata (UNIVERSIAD NACIONAL DE CUYO ABOGACIA) ARGENTINA MENDOZA, sò un persunale di pulizza Mi piace a lege hè assai difficiule per mè di cumincià à studià postu chì travagliu tuttu u ghjornu è ùn aghju micca l'umore di fatica fisica è mentale postu chì sò in una zona chì aghju ricevutu molteplicità di prublemi mi dumandu chì saraghju eu .. ùn hè micca veramente per mè ciò chì aghju decisu di studià dumandu ...? per mancanza di vuluntà

  48.   Ghjazz dijo

    Ùn sentu alcuna motivazione per studià perchè a carriera ch'e studiu ùn mi piace micca, ma quella chì mi piace ùn hè micca in a pruvincia è per compie hè privata è aghju lasciatu duie carriere diverse solu per ùn fà nunda :( è cuntinueghjanu à deludà i mo babbi

    1.    Penelope dijo

      Sò u listessu cum'è voi 🙁 pruvà è pruvà e corse solu per fà qualcosa, sapendu prima di principià chì ùn mi piacerà micca ...
      Pensu chì duvete fà ciò chì vi piace, è chì avè un diploma ùn hè micca tuttu. Smette di studià è cerca un impiegu, campà a vita cum'è no vulemu, ùn importa ciò ch'elli diceranu, o cumu reagiscenu i nostri genitori ... ùn voleranu micca listessa 🙂

  49.   Alejandra dijo

    Ciao, bè aghju arrivatu à sta pagina perchè ùn aghju micca voglia di studià.
    Aghju 17 anni è aghju solu bisognu à compie un annu di Liceu è finu ad avà sto andendu bè à a scola, u mo prublema hè chì dighjà in Farraghju faraghju a mo documentazione per u mo esame d'ingressu à l'università è babbu è mamma sustenimi assai à chì continuu cù l'università, babbu m'hà ancu compru una guida assai bona è vogliu dì chì aghju tuttu per pudè studià ma ùn aghju micca motivazione per falla, tutti mi sustenenu è mi danu ciò chì mi serve di studià per questu esame ma ùn aghju micca solu a voglia di fà lu, mi piacerebbe qualchì cunsigliu o motivazione perchè ancu se vogliu passà u mo esame per stà in l'università, ùn facciu nunda per ghjunghje

  50.   Leonardo dijo

    hey, sò sempre ghjovanu aghju 16 anni è cum'è parechji di voi ùn vogliu più studià, ma in listessu tempu sentu chì bisognu di superà, è cum'è una persona, per esse megliu à dà me è a mo a famiglia una vita di megliu qualità, attualmente studiu in una scola speciale induve entranu solu i migliori studienti, ancu se ùn hè micca veru ci sò parechji chì pensu ch'elli ùn devenu micca entre, ma se volenu, probabilmente supereranu, in in breve, ciò chì accade hè chì a rutina in questa scola sia qualcosa stancuosa, valutazione costante è ciò chì pensu chì mi tocca u più hè chì l'ore di classi sianu da 7: 0am à 7:00 pm; Sò chì grazia à sta scola aghju amparatu parechje cose, aghju ammaestratu 3 lingue ma tuttu què avia u so prezzu, mi hà toltu a giuventù, ùn aghju tantu tempu per me

  51.   Sandra dijo

    Ebbè, ùn importa micca quant'è immotivatu avete, duvete cuntinuà, aghju a frustrazione per ciò chì facciu è sentu chì ùn possu micca ... Ma mette in pratica sti cunsiglii è ùn lasciami rinuncià.

  52.   Johnni dijo

    Ciao, quest'annu aghju finitu a mo carriera tecnica, ma avà mi sentu un pocu demotivatu per a revisione di l'argumenti amparati, ancu ùn mi piace micca l'idea di travaglià 8 ore à ghjornu. per avà mi riposu ... qualchì cunsigliu?

  53.   PABLO dijo

    Studiu à distanza è l'annu scorsu mi sentu immotivatu è stava per rinuncià ma qualcosa in me mi hà dettu NON RINUNZIÀ
    Quist'annu l'aghju da scruccunà cù tuttu è finiscila hè dui anni di sacrifiziu è sforzu.
    Hè cum'è a frasa dice: A STANCHISSIA È TEMPORANEA E A SATTIFICAZIONE È PER SEMPRE

  54.   Moony dijo

    Bonghjornu! Aghju 18 anni è sò in u primu annu di ingegneria. Da quandu aghju dettu di andà à studialu, tutti mi dicenu chì hè assai difficiule è cumplicatu, à tal puntu chì ancu i mo genitori dubbitanu di mè. Mi dumandanu se possu, chì s'ellu ùn hè micca assai difficiule, ch'elli ùn volenu micca ch'e suspenda cù tuttu ciò ch'elli devenu pagà. A cosa pessima di tuttu hè stata quandu l'aghju dettu à un anzianu prufessore di u liceu è hà dettu "Ùn ti vecu micca in ingegneria. Eiu chì m'hai cambiatu, perchè l'ingegneria hè difficiule »Vogliu dì, mi vedenu cù una faccia stupida per dì mi què? Serà ch'elli ùn capiscenu micca ciò chì mi piacerebbe fà?

    Aghju cuminciatu u corsu cun quella paura, chì era tuttu difficiule è cumplicatu; è ci era ancu u fattore chì ùn aghju micca datu disegnu tecnicu in u liceu. À u primu mi sò rilassatu un pocu quandu aghju vistu chì u prugramma era praticamente u Baccalaureatu più uni pochi d'altre cose.

    U prublema hè quandu aghju cuminciatu à fà l'esami, ùn aghju mai immaginatu ch'elli saranu cusì ... cumplicati. Quandu aghju guardatu i mo esami è u gradu chì aghju avutu (fallimentu), tuttu ciò chì a ghjente mi hà dettu hè venutu in mente, ma subitu e parolle di un ex-cumpagnu anu invaditu a mo mente è mi anu motivatu à cuntinuà, hà intesu cumu u prufessore di u cumpagnu Ella mi hà guardatu bè in sta carriera è quandu hè andata mi hà dettu «Sì intelligente, viderai chì pudete. basta à studià, cum'è tuttu. Ùn vi scuragite micca, d'accordu? Sò chì pudete ". Ùn sanu micca quantu forza mi anu datu e so parolle, pensu chì, s'ellu ùn m'avia micca dettu chì averia dighjà abbandunatu. Grazie per avermi datu forza per cuntinuà!

    Avà vogliu ghjustu mustrà à tutti chì possu fà ingegneria, ancu se travagliu, so chì possu. È a faraghju!

    L'esami cumincianu dumane. Andate per tuttu cun elli!

  55.   Anahi dijo

    Ùn m'hà aiutatu mancu appena, cumenciu à leghje è ùn capiscu micca solu, ciò chì leghju hè persu u secondu, chì fazzu? è ancu se sò nantu à u scrivanu finiscu per dorme hè frustrante

  56.   VIVIANA CARMONA dijo

    Ùn sentu alcuna motivazione per a mo carriera universitaria è in più ùn mi danu micca abbastanza tempu per fà un travagliu