Necrophilia, un statu psicologicu o una malattia?

Questa hè una attività totalmente insolita, chì consiste di praticà i rapporti sessuali cù un cadaveru di un essere umanu o un animale, un attu chì si rivela cumpletamente illegale in tutti i paesi di u mondu. A maiò parte di i necrofili praticanu questa attività per suddisfà i so bisogni sessuali.

Risulta esse un attu cumpletamente penalizatu à u livellu di tutte e sucietà attuali in u mondu, postu chì e persone chì sò morte ùn anu micca datu u so accunsentu per chì tali atti sianu fatti nantu à u so corpu dopu a morte, per via di questu hè cunsideratu cum'è una mancanza di rispettu seriu, è chì a so volta hà e so cunsequenze ghjuridiche.

A necrofilia ùn hè micca un cumpurtamentu chì si trova solu in certe menti umane, ci sò stati ancu casi in cui l'animali anu copulatu cù altri animali morti.

Cosa hè veramente a necrofilia?

A necrofilia hè un statu tutalmente psicologicu, à u quale hè evidente chì tratti è caratteristiche di una malattia ponu esse radicate, per via di l'atti insoliti chì si praticanu in questu.

Hè un tipu di parafilia in quale l'attrazione sessuale hè assai ligata à i cadaveri sia l'animali (in cui a zoofilia hè parente), sia l'esseri umani. A parolla vene da dui termini grechi chì sò "nekros" chì significa mortu o cadaveru, è "filia" chì si traduce cum'è attrazione o amore.

E parafilie sò mudelli di cumpurtamentu psiculugicu in cui i punti d'attrazione sessuale di l'individuu sò assai ligati à l'ogetti, l'animali, e piante, frà altre cose.

Ancu se i dui termini grechi sò specificamente tradutti, si puderia dì chì a necrofilia hè un'attrazione versu a morte è tutti i so aspetti, micca solu in a sfera sessuale, ma in tutti i generi di relazioni chì puderia avè, essendu u so desideriu u più forte.

Sicondu parechji studii chì sò stati rializati annantu à l'individui chì soffrenu di stu disordine sessuale, hè statu determinatu chì nasce in un certu tempu à qualsiasi età, durendu circa 6 mesi, in cui a persona soffre cambiamenti sociali totalmente negativi chì influenzanu u vostru vita per u restu di a vostra vita.

Caratteristiche

E parafilie ponu finisce per dannà l'individuu in tuttu, postu chì implicanu chì sentenu solu desideri sessuali attraversu oggetti o esseri viventi chì sò legati à u disordine.

Trà nurmalità è disordini ci hè una linea chì si puderia dì chì ùn hè micca assai spessa, postu chì vari cumpurtamenti di u listessu si ponu vede in chiunque, ma vene un puntu induve pò diventà un disordine, per esempiu: una persona chì li piace è hè eccitatu da e cunferenze sessuale video, in cui duie persone chì si trovanu in lochi diversi anu sessu virtuale, ma se una di e persone si eccitava sessualmente solu per questa attività, si seria digià pigliatu per una parafilia.

Trà e caratteristiche più cumuni chì ponu esse osservati in e persone chì soffrenu di queste disordini cum'è necrofilia sò i seguenti.

  • E persone cun stu tippu di disordini soffrenu di cumpurtamenti totalmente insoliti cum'è desideri sessuali strani, dolore o fantasie cù cose fora di l'urdinariu.
  • Ci sò droghe è psicoterapie capaci di stabilizà è calmà i desideri sessuali di e persone chì soffrenu di questi disordini, à chì duvete andà prima di fà un attu chì vi tocca legalmente.
  • Tutti i tipi di parafilia, cumpresa a necrofilia, sò disordini chì affettanu a persona per un periudu di sei mesi, perciò a so durata deve esse monitorata per determinà à chì so azzioni sò dovute.
  • In tutte e parafilie esistenti, l'individui anu relazioni sessuali in situazioni cumpletamente strane è cù partner sessuali insoliti cum'è oggetti, animali, piante, cadaveri, trà altri, chì ponu ancu esse rimarcati s'elli anu fantasie cù una di quelle menzionate.

Sucietà è necrofilia

Da a parte di tutte e sucietà è e culture in u mondu sanu, si pò nutà un rifiutu risonante di i praticanti di a necrofilia.

I necrofili ponu sente apatia è ancu rancore contr'à tutte e persone intornu à elli, venendu à focalizà a so attività nantu à atti coinvolti cù desideri sessuale versu i morti.

In a storia ci sò stati casi cusì spaventosi è spaventosi chì parenu esse presi da filmi fittiziali, cum'è ancu i duttori chì anu profanatu e tombe di i so pazienti per fà sessu cù i so cadaveri senza u so accunsentu.

In certi casi si pò osservà chì a persona hà stabilitu una vita nurmale cù un'altra persona, ma quandu more, vole cuntinuà à copulà cun ellu, allora diventerebbe dighjà stu stranu disordine. Ancu se ci sò ancu persone chì anu rifiutatu in modu cusì prufondu chì anu pussutu fà sessu cù più di 100 cadaveri in tutta a so vita, chì hà cunsequenze cumpletamente gravi micca solu à u livellu suciale, ma ancu à u livellu ghjuridicu. nisun paese accetta sti cumpurtamenti cum'è nurmale.

E leggi riguardu à sta cundizione

Cumu hè statu osservatu in tuttu l'articulu, necrofilia provoca un grande righjettu suciale, cum'è legale è questu hè chì e persone chì praticanu sta attività, cumpetenu di solitu una seria di crimini gravi.

Ci sò infinità di accusazioni chì ponu esse assuciati à una persona necrofilia cum'è a profanazione di e tombe, stupru di persone, perchè ùn anu micca datu u so accunsentu per tali atti, omicidiu, postu chì sò stati vistu casi in cui l'individui assassinanu è ancu mutilanu persone mentre praticanu u sessu, è u rapimentu, postu chì stanu praticamente rubendu i corpi di u mortu.

Trattamentu per a necrofilia

Stu disordine hè trattatu cum'è a maiò parte di i disordini, attraversu terapie psichiatriche chì pò diventà individuale o di gruppu in cui a persona sparte sperienze cù altri individui chì accettanu a so situazione è cercanu di migliurà trà tutti.

A questu hè aghjuntu u trattamentu cù droghe veramente forti, chì calmanu e preoccupazioni di e persone è i desideri sessuali versu i cadaveri, chì puderebbenu, à turnu, salvàvvi da cummette crimini orribili cum'è quelli chì si vedenu in a storia di a necrofilia.

Cum'è unu di i casi più chillanti chì era di u duttore Carl Tanzler chì hè diventatu ossessionatu da unu di i so pazienti chì hè mortu in 1931 à l'età di 21 anni, chì cun l'accunsentu di i so genitori hà fattu custruì un mausoleu per chì u so corpu ùn si decomponga. , ch'ellu visitava ogni notte, finu à chì u rapia è u purtava in casa, duve avia ancu compru un armariu cumpletu di vestiti per vestela in modi diversi.

A necrofilia hè stata longu un tema di dibattitu suciale, vistu ancu in i lochi i più cunnisciuti di a sucietà, da i duttori à l'attori à i musicanti.

In a storia di l'umanità si hè vistu cumu sta attività hè praticata ancu da divinità egiziane chì in e so storie dicenu chì alcuni dii avianu relazioni sessuali cù i cadaveri di l'altri per dà nascita à novi entità.

Ancu in parechji temi musicali, una prova hè stata fatta per sensibilizà nantu à questu disordine mentale, ancu se in a maiò parte di i generi chì ponu esse osservati hè in rami di roccia, metallu è simili.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.