Scuprite da induve passione è creatività

Ci hè un secretu per a grandezza? Ci hè una caratteristica chì unisce e persone più riesciute in a storia? A risposta hè simplice: Iè, è hè a passione.

Hè qualcosa chì avemu intesu parechje volte ma pochissime persone capiscenu ciò chì a parolla passione implica. Sta parolla diriveghja u verbu in latinu, 'patior', chì significa soffre o sente: A passione hè ciò chì vi spinge à perseverà in qualcosa malgradu a paura, a tristezza o u dulore. Hè a determinazione è a motivazione chì ci permettenu di passà per a sofferenza per ghjunghje à u nostru scopu finale. Inoltre, stu tipu di motivazione hà a so origine in u cervellu.

a creatività

Un recente studiu publicatu in u Journal of Neuroscience hà identificatu u regioni di u cervellu chì sò attivate durante i stati di motivazione, quessi sò striatum ventrali è tonsilla, chì sò cunnisciuti cum'è u centru emotivu di u cervellu. I ricercatori anu osservatu chì u striatum ventrali hè attivatu in proporzione à u gradu di motivazione sperimentata: più altu hè u gradu di motivazione, più altu hè u livellu di attivazione.

Cusì hè di quella sensazione di creatività intensa è euforia quandu participate à qualcosa chì ci motiva veramente origine fisiologica è e vere alterazioni si verificanu in u nostru cervellu. Questu hè unu di l'aspetti menu ricercati di a psiculugia, ma hà un impattu tamantu nantu à a nostra vita d'ogni ghjornu. A mutivazione ùn hè limitata solu à mette l'energia in u travagliu, ma permette ancu di cambià cumpletamente a percezione di tuttu ciò chì femu.

Sicondu u cuncettu di neuroplasticità, hè pussibule creà motivazione, è l'arte di truvà passione in a vita hè interamente legata à certe azzioni è cumpurtamenti elencati quì sottu:

• Truvate un sughjettu cù u quale avete una affinità naturale è, stabilisci qualchì tempu per gode di quella attività.
• Rifiutà a cumpiacenza è travaglià annantu à esplorà e nuove pussibilità, mantenendu a sfida di migliurà costantemente.
• Fate e dumande. In a scienza di motivazione di sè Hè statu dimustratu chì quandu si face una dumanda, a ghjente hà più probabilità di riflette à ciò chì l'attività significa per elli è, cusì, custruisce a so motivazione è ottene risultati megliu.

Video: «Penseri motivazionali brevi»

Ci hè assai poche persone in stu mondu chì rifiuterebanu l'idea di successu è di rializazione. Cum'è si dice comunemente, Pudete riesce solu fendu ciò chì ti piace. A scienza hè simplice: quandu vi piace qualcosa, avete una tendenza naturale à travaglià è esse megliu ghjornu per ghjornu. In questu modu, e nuove cunnessioni neurali sò efficacemente custruite è multiplicate mentre u travagliu continua.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Marvin quiros dijo

    Sò d'accordu tuttu perchè l'aghju campatu; U bonu prufessiunale hè quellu chì porta a vucazione in u so intestinu, è piglia e so azzioni cum'è una naturalezza chì sente ogni ghjornu quandu travaglia cù una gioia immensa.