Cosa hè a pazienza è cume si pratica in a vostra vita

lumaca in forma di pacienza

Vivemu in una sucietà frenetica induve tuttu deve esse immediatu. Ùn sapemu micca cume aspittà è quandu duvemu ancu fà, dà ansietà. Sembra chì a pazienza sia evidente da a so assenza in sta sucietà chì va senza freni, senza cuntrollu è guardendu in permanenza l'ora.

A pazienza hè di solitu silenziosa è assai suttile, ùn hè di solitu vista in publicu. Per esempiu, quandu un babbu dice a terza storia à u so figliolu perchè ùn vole dorme, quandu un atleta hè feritu è ​​deve aspittà 3 mesi per recuperassi ... D'altra parte, l'impazienza diventa publica è attira l'attenzione di tutti; un cunduttore chjama a so corna cun impazienza per passà un semafòru chì hè diventatu verde, i clienti in ligna à u buttrega di l'alimentazione sbuffulendu per un prublema à u registratore di cassa, ecc.

L'impurtanza di a pazienza

Avè pacienza significa pudè aspettà cun calma di fronte à a frustrazione o l'adversità, allora in ogni locu ci hè frustrazione o avversità, vale à dì, guasi in ogni locu, avemu l'uppurtunità di praticalla ... basta à vulè fà!

pacienza in forma di clessidra

In casa cù i nostri zitelli, à u travagliu cù i nostri culleghi, in u magazinu cù a metà di a pupulazione di a nostra cità in fila ... a pazienza pò fà a differenza trà fastidiu è equanimità, trà preoccupazione è tranquillità. E religioni è i filosofi anu daveru ludatu a virtù di a pazienza, è à ragione! Avà i sperti è i circadori a facenu ancu. In verità, e cose belle ghjunghjenu veramente à quelli chì sanu aspettà. Per questa ragione hè necessariu amparà à aspettà in a vita.

A pazienza hè legata à l'ottenimentu di l'ubbiettivi è à avè una bona salute

A strada di a riescita hè longa, è quelli senza pazienza, chì volenu vede risultati subitu, forse ùn seranu disposti à marchjà lu. Per esempiu, e persone chì volenu tuttu avà, chì volenu u megliu travagliu, u megliu salariu, u megliu di tuttu ... Travagliu senza sforzu è duru. À a fine ùn li restanu nunda perchè ancu s'elli l'anu, ùn sanu micca cume dà u valore ch'ella merita.

A ghjente paziente apprezza u sforzu è quandu u face, sà apprezzà di più e cose, qualcosa chì li permette di esse più grati è gode di a vita più di quelli chì sò impazienti. E persone cun pazienza interpersonale sò capaci di prugressà versu i so scopi è di sentesi più suddisfatti quand'elli l'anu fatta.

Cum'è s'ellu ùn bastessi, a pazienza vi aiuta à campà in pace, cusì a vostra salute serà ancu migliurata in tutti l'aspetti. E persone pazienti eranu menu propensi à avè prublemi di salute cum'è mal di testa, acne, ulcere, diarrea è pneumonia.

D 'altra banda, e persone chì sò più impazienti o irritabili averanu più prublemi di salute è di sonnu. Se a pazienza pò riduce u nostru stress cutidianu, hè ragiunevule speculare chì puderia ancu prutege ci da l'effetti dannosi di u stress per a salute.

pacienza in meditazione

Cumu esse più paziente

Avè più pazienza in a vita vi porterà solu benefici, allora hè logicu chì vulete travaglià in te. A pazienza vi aiuterà à vive in una tranquillità più grande è sopratuttu, affinchì pudete affruntà megliu l'ostaculi chì pudete avè in a vita. Dopu vi diceremu alcune chjave per arricchisce a pazienza in a vostra vita.

Riframe a situazione

Sentite impaciente ùn hè micca solu una risposta emotiva automatica. Include ancu penseri è credenze cuscienti. Se un cumpagnu di travagliu hè in ritardu per una riunione, pudete parlà di a so mancanza di rispettu o vede quessi 15 minuti in più cum'è una occasione di fà qualchì lettura. A pazienza hè legata à l'autocontrollu, Pruvà à regulà cuscientemente e nostre emozioni ci pò aiutà à furmà l'autocontrollu.

Praticà a mente

E persone chì sò attenti à almenu sei mesi diventanu menu impulsivi è più disposti à aspettà cose belle in a vita. Per questa ragione, a consapevolezza o a meditazione hè una pratica chì pò esse fatta ogni ghjornu. Certe volte solu pigliendu un soffiu prufondu è rimarcendu sentimenti di rabbia o di sopraffà, hè più cà abbastanza per amparà à risponde più pazientemente in diverse situazioni.

Be grateful

E persone grate sò megliu à ritardà cun pazienza a gratificazione. Quandu una persona hè grata per ciò chì hà oghje, ùn sente micca a disperazione di avè più cose o di migliurà e so circustanze immediatamente è menu, se cun pazienza pudete rializà chì cù u tempu a vostra situazione migliuri notevolmente di più.

Smette di fà cose chì ùn sò micca impurtanti

Avemu tutti cose in a nostra vita chì piglianu u tempu da ciò chì hè impurtante. Un modu per de-stress è aumentà a pazienza in a nostra vita hè di smette di fà queste cose. Pigliate uni pochi di minuti è valutate a vostra settimana. Fighjate u vostru prugramma da u tempu chì vi svegliate à u tempu chì andate à dorme. Sceglite duie o trè cose chì fate chì ùn sò micca impurtanti ma pigliate u tempu. Hè ora di amparà à dì di nò à e cose chì stressanu è vi rendenu impazienti.

Rallentate a vita

Semu ossessionati da ghjunghje nanzu, avè e cose prima, fà e cose veloci ... a velocità genera adrenalina è dunque pare chì a lentezza sia a cosa peghju chì ci sia. Questu ci face scurdà a cosa più impurtante: ciò chì ne vale veramente a pena piglia tempu. A volte, a differenza trà e decisioni bone è male hè u tempu chì ci vole per piglià.

pratica a pazienza

Custruite u vostru mondu è a vostra vita è se vulete tuttu veloce, ùn pudete micca fà una struttura solida. Rallentate a vostra vita è e cose anderanu assai megliu di ciò chì avete immaginatu prima.

Pudete pruvà à pruteghje si frustrazione è l'adversità, ma venenu cù u territoriu di l'essaru umanu. Praticà a pazienza in situazioni d'ogni ghjornu ùn solu rende a vita più piacevule in u presente, pò ancu aiutà à spianà a strada versu un avvene più soddisfacente è di successu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.