Hà sopravvissutu à una caduta di più di 3 km d'altezza ... ma ùn era micca u solu miraculu

ben cornick

Ben Cornick, 31 anni, hè un omu miraculu. Stu paracadutista britannicu hà sopravvissutu à una caduta di più di 12.000 piedi (3.6 chilometri) perdendu u cuntrollu di u so paracadute per via di una leva difettosa. L'avvenimentu hè accadutu in Fiji a settimana scorsa. Hè cascatu à circa 65 km / h annantu à un furgone chì era parcheghjatu. S'ellu ùn era micca stata parcheggiata quì, hè sicuramente morta.

U parachutista, chì hè saltatu da un avianu almenu 1000 volte, si hè rottu u femore drittu in trè parti; Hà rottu ancu un bracciu è un gomitu è ​​hà avutu numerosi tagli è contusioni.

ben cornick dopu l'accident

Malgradu l'immensa gioia d'avè esciutu vivu di sta terribile situazione, Ben hà scontru un altru prublema seriu. I duttori chì u trattanu in Fiji anu dettu chì era necessariu piglià un volu d'urgenza in un ospedale in Auckland, Nova Zelanda, chì Ben puderia perde a gamba per via di l'infezzione. Tuttu què hà custatu 33.126 XNUMX $, è u prublema era chì Ben ùn avia micca assicurazioni. Sfurtunatamente campemu in un mondu induve simu capaci di lascià more à qualchissia à a porta di un uspidale, s'ellu ùn hà micca assicurazione sanitaria.

Dopu si hè fattu un secondu miraculu. I so amichi anu creatu un gruppu in Facebook per raccoglie soldi. Grazie à a generosità di amichi, famiglia è centinaie di stranieri, anu sappiutu raccoglie 82.815 XNUMX $ chì anu pagatu u volu è e spese mediche. Hà avutu duie operazioni à a gamba è u bracciu.

ben trasferimentu di emergenza

Ben si precipitò in un avianu

Ben si prevede di stà in l'uspidale per e prossime trè settimane. Dopu à sta "avventura", Puderete avà vede u vostru figliolu Alfie, chì hè natu u mese scorsu. Fuente

Se ti piace questu articulu, spartitelu cù i vostri cuntatti!


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.