Pensamenti d'Ansietà Negativa: Amparate à Identificà è Fermalli

anu ansietà per u pensamentu eccessivu

Secondu e teurie di a terapia cognitiva, i vostri penseri è i vostri valori determinanu u modu in cui vi vede è u mondu chì vi circonda. I penseri è e credenze basate nantu à u pessimisimu ponu influenzà negativamente i vostri sentimenti, emozioni è a vostra salute mentale. Queste percezioni dannose sò prublemi cumuni chì ponu cuntribuisce à i sintomi di disordini d'umore è d'ansietà.

Hè impurtante chì sappiate identificà è piantà i penseri negativi di l'ansietà in modo chì ùn ti influenzinu micca è faliate in a spirale di autodistruzione emotiva. Ma prima di què, bisogna prima capisce chì tippi di penseri negativi esistenu è chì sò i schemi di pensamentu negativu è e credenze.

Credenze autodistruttive è schemi di pensamentu negativi

Per superà mudelli di pensamentu negativu è credenze autodistruttive, Hè impurtante di capisce e definizioni è e sferenze trà sti dui cuncetti.

sintendu ansiosu

Credenze autodistruttive

U vostru sistema di credenze hè cumpostu da i vostri punti di vista persunali, attitudini è valori. E vostre credenze sò sempre cun voi, dendu forma à u vostru modu di vede sè stessu è u mondu chì vi circonda. E credenze autodistruttive vi ponu preparà per fallimentu è insoddisfazione. Per esempiu, se credi chì a vostra autostima sia determinata solu da i vostri successi, sarete solu soddisfatti quandu site eccellente in a vostra carriera, ghjunghjite à i vostri obiettivi, o ghjunghjite à u vostru livellu desideratu di statutu.

E credenze autodistruttive si dividenu in duie categurie: credenze intrapersonali chì avete nantu à voi stessi è credenze interpersonali nantu à e vostre relazioni.

  • Intrapersonale: Perfezziunisimu, accunsentu, riescita
  • Interpersunale: Culpabilità, sottumissione, paura di u cunflittu

Modelli di pensamentu negativu

A differenza di e credenze autodistruttive, i mudelli di pensamentu negativi ùn sò micca sempre in mente, si presentanu solu quandu site di fronte à un prublema. Ancu cunnisciutu cum'è distorsioni cognitive, Questi penseri negativi venenu in mente in i tempi di stress è rinfurzanu e vostre credenze autodistruttive.

Per esempiu, forse avete una cridenza autodifesa chì u vostru valore hè definitu solu da i vostri successi. Pudete sentitevi bè finu à quandu puderete uttene sempre i vostri scopi. Tuttavia, di fronte à ostaculi imprevisti o ostaculi, i schemi di pensamentu negativi ponu causà voi per analizzà eccessivamente o esagerà a serietà di una situazione, chì infine scatenerà ansietà infundata.

In tali circustanze, pudete cumincià à avè penseri negativi, cume etichettassi cum'è "fallimentu" o culpassi per ùn avè micca ghjuntu à u vostru scopu. Puderete pensà: "Ùn saraghju mai una persona di successu" o "Ùn sò micca destinatu per questu". Cù u tempu, sti penseri ponu calà l'autostima è ponu ancu cuntribuisce à i sintomi di depressione è disordine di panicu.

Superà questi penseri negativi

E credenze personali sò amparate è sviluppate cù u tempu, ciò chì li rende assai difficiule da cambià. Similmente, i mudelli di penseru diventanu un modu abituale di pensamentu chì hè cusì arradicatu chì spessu ùn ci rendemu micca contu chì accade in a mente. Tuttavia, ci sò manere di rompe u ciclu di e credenze autodifesa è di mudelli di pensamentu negativi.

donna cun assai ansietà

Per alzà sopra e vostre credenze autodifesa è i vostri penseri negativi, cuminciate da ricunnosce quandu questi prublemi emergenu in a vostra vita. Per esempiu, fighjate a vostra prospettiva nantu à a vita è cumu si reagisce à diversi prublemi quandu vi accadenu. Affruntate i vostri prublemi di punta o vi lasciate trascinà da penseri negativi? A vita hè piena di pussibilità o vedi chì u bichjeru hè sempre mezu viotu?

Dopu avè cuminciatu à ricunnosce e credenze autodifesa è i mudelli di pensamentu negativi, ripiglia u cuntrollu sfidenduli. Per esempiu, sè vi sentite incapace, dumandatevi se hè vera chì l'altri vi accettanu solu sì site "perfettu". Site veramente un persu?

Cuntinuate à mette in discussione e vostre credenze è penseri, rimpiazzendu li cù quelli più pusitivi è realisti. Quandu cuminciate à cunfruntà i vostri punti di vista negativi, pudete cumincià à nutà quanti d'elli ùn sò micca veri in a vostra vita. Invece di suppone u peghju, pudete pensà à sè stessu chì site delusu chì ùn avete micca ghjuntu à un certu scopu, ma Accettate chì stiate amparendu è crescendu da i vostri sbagli è avversità.

Sviluppà nuove credenze è modi di pensà richiederà un sforzu è una coerenza in più da parte vostra. Monitorendu, cunfruntendu, è ripensendu i vostri penseri negativi è e so credenze, pudete "disimparà" o trasfurmalli in modi più nutritivi, empowering è incuraghjenti di guardà a vostra vita. Cù u tempu, Pudete esse capace di cambià i vostri penseri è credenze per altri chì sò più realistici è ancu più realistici.

Passu per passu per finisce penseri negativi

In più di i cunsiglii chì vi avemu datu sopra, pudete ancu piglià in contu i seguenti passi per esse capace di cumincià à finisce i penseri negativi avà.

U primu passu hè di rializà è piantà i vostri penseri negativi o "parlà da sè". U dialogu internu hè ciò chì pensate è crede nantu à sè stessu è e vostre sperienze. Hè cum'è un cummentariu urdinariu in a vostra testa. U vostru discorsu da sè pò esse raziunale è utile. O pò esse negativu è micca utile.

fantasmi in capu da l'ansietà

U passu prossimu hè di dumandassi se i vostri penseri sò utili o inutili. Vede ciò chì dicite à voi stessu. L'evidenza sustene u vostru pensamentu negativu? Alcune di e vostre cunversazione interne ponu esse vere, o ponu esse in parte vere ma esagerate.

Unu di i migliori modi per vede se vi preoccupate troppu hè di guardà e probabilità. Chì sò e probabilità o e pussibilità chì a cosa cattiva chì ti preoccupa accada? Sì avete una rivista di travagliu chì hà una piccula critica trà parechji cumplimenti, chì sò e probabilità chì site veramente in periculu di perde u vostru travagliu? E probabilità sò probabilmente basse.

U passu prossimu hè di sceglie un pensamentu utili per rimpiazzà quellu chì hè inutile. U mantenimentu di un diariu di i vostri penseri hè unu di i migliori modi per praticà a fermata, a dumanda è a scelta di i vostri penseri, questu vi face cunnosce u vostru dialogu internu. Scrivite qualsiasi pensamentu negativu o inutile chì avete avutu durante u ghjornu.

Se pensate chì forse ùn li ricorderete micca à a fine di a vostra ghjurnata, pigliate un librettu cun voi per pudè scrive ogni penseru mentre passanu per a vostra testa. Poi scrivite messaghji utili per curregge i penseri negativi. Se fate questu ogni ghjornu, penseri precisi è utili vi ghjunghjenu prestu naturalmente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

2 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Nina dijo

    U messagiu mi pare assai bonu; per cumincià à riflette personalmente credu chì tutti
    Questu ci accade à un certu puntu di a nostra vita; Hè impurtante ùn cascà in a depressione è seguità questi suggerimenti chì i sperti cunsiglianu.

  2.   maru dijo

    benissimu, grazie !!!

bool (veru)