A percezione mentale positiva per u successu

Chì hè u sensu u più preziosu chì avemu l'omi umani? Forse a capacità di cuntemplà a vita chì ci circonda, di sente u sonu di una canzone o di qualcunu chì parla, di gode di i piaceri di u mondu fisicu? O, forse, a pussibilità chì ci tocca à assaporà è percepisce l'aromu, a bellezza è a ricchezza di a natura?

David schwartz capisce chì u più preziosu di i nostri sensi hè u "Percezione mentale", vale à dì, a capacità di percepisce u cuntenutu di a nostra vita in u modu u più soddisfacente pussibule.

ma Sta percezione mentale va ben al di là di u solu fattu di vede a propria vita in a so massima pienezza; custituisce una attitudine vitale, un pianu d'azzione. Si tratta di un sognu è di a capacità di rializzallu.

percepzione mentalePochi di noi sapemu ciò chì vulemu. È, ancu menu, avemu sviluppatu un pianu per ghjunghje lu.

Tuttavia, senza un pianu chì ci guidi, a nostra vita hè assai menu interessante, ci rializzemu à un diploma assai minore è ottenemu un successu assai menu di ciò chì pudemu avè.

A soddisfazione persunale porta à u successu

Cum'è u duttore Schwartz ci dice, successu persunale è suddisfazione persunale sò a listessa cosa.

Ciò chì percepite di voi stessu, di u vostru travagliu, di e vostre relazioni umane è di u mondu in generale vi aiuta o vi face male per uttene u vostru successu persunale.

L'autore presenta persone chì anu veramente ottenutu successu cum'è persone chì affrontanu ogni ghjornu novu cun entusiasmu, fiducia è ottimisimu. Queste persone sò in armunia cun elli stessi, soddisfatti di a vita ch'elli anu sceltu di guidà.

Sapenu chì per avè tuttu in a vita ci vole à dà ti tuttu. Si pò dì chì "Amanu l'amore è amanu u travagliu". Queste persone li piaci à spostà l'altri è uttene un grande piacè spartendu a gioia chì u so successu li porta.

Si primuranu è sò impegnati à l'altri, i trattanu bè è, in cambiu, elli, à u so tornu, li trattanu ancu bè.

Grazie à a so percezione mentale a sanu u travagliu, e sfide è ancu u sacrifiziu facenu parte di a vita, è anu a capacità di trasfurmà l'adversità chì vene in opportunità in u sviluppu persunale.

E persone di successu superanu a paura affruntandula è superanu u dolore sperimentendu. Anu u donu di inundà a so vita d'ogni ghjornu cù felicità è di sparghje quella felicità à e persone chì anu a furtuna d'esse intornu ad elli. U so solitu surrisu hè a prova di a so forza interiore è di a so attitudine pusitiva versu a vita.

Ti lasciu cù un VIDEO chì parla di u 8 aspetti chjave per ottene u successu:


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)