5 paesi latini chì anu più piante in periculu di estinzione

E piante producenu u so propiu cibu per mezu di un prucessu chjamatu fotosintesi, cum'è l'animali sò esseri viventi è sò incaricati di assorbe u diossidu di carbonu è di cunvertitelu in ossigenu per via di a clorofilla. Sò di primura per l'esseri umani, postu ch'elli pruduce ossigenu in u so prucessu di respirazione chì hè vitale in a vita di e persone.

Per questa ragione, e piante in periculu di estinzione sò un segnu di i danni chì l'umani causanu à a pianeta è ùn toccanu micca solu elli stessi, ma ancu i milioni di esseri viventi chì l'abitanu. Quì sottu vi mustraremu alcuni di i paesi latini cù u più numeru di piante in via di estinzione.

Paesi latini cù e piante e più in periculu 

Ecuadore

Cù un totale di 1848 spezie di piante in periculu di estinzione trattate. Questu hè unu di i paesi cù a più grande varietà di flora è fauna, questu hè dovutu à u so eccellente clima umitu è ​​tropicale ogni mese di l'annu, risultendu in u riparu di diverse spezie, ma dinò, per via di a deforestazione, hè unu di i paesi di u mondu cù e piante e più in periculu. Cumu sò:

  • heliconia (Heliconia brenner, Heliconia scuru, Heliconia berryi è): spezie trupicali cù più di 100 genere in tuttu, hè ancu cunnisciuta cum'è acellu di paradisu è platanillo.
  • Felci (Filicinae, taxon, Polypodiophyta, Pterophyta è ilicopsida): regnu vegetale parasitu chì, in più di ùn pruduce sementi, hè ancu carattarizatu da e so grande foglie verdi pettinate, è ùn produce micca fiori.
  • Lauraceae (Aniba pilosa): pianta in fiore appartenente à u gruppu Laureles, cù più di 3500 spezie è 55 generi, appartenendu à e piante cù u più altu risicu d'indice di estinzione in Ecuador.
  • Merule (Pseudolmedia manabiensis): in più d'avè solu duie spezie cunnisciute in stu paese, sò dighjà in periculu di estinzione, ancu se a causa di questu hè scunnisciuta, i parchi naziunali l'associanu à a deforestazione.

Localidades

Cù un totale di 516 spezie di piante in periculu di estinzione trattate, questu hè unu di i paesi cunsiderati, cum'è u più verde di u mondu, hè per via di e numerose spezie chì si trovanu in l'Amazonia. Tuttavia, studii recenti indicanu chì u Brasile entra in i paesi cù e spezie più in periculu, cum'è l'equatore, hè dovutu à a deforestazione di l'ambienti tropicali, à e vendite illegali è à l'inquinamentu. A menzione serà fatta di e seguenti piante:

  • Bromelia: Giant: Bella è monumentale pianta grande appartenente à a famiglia Bromeliad, originaria di u Brasile, ci vole più di 10 anni per ghjunghje à a dimensione desiderata, hè assai pupulare in i giardini è hè duvuta à u culpevule culore rossu è verde di e so foglie.
  • Orchidee o orchidee: pianta carattarizata da a cumplessità di i so fiori postu chì agisce in modu eculogicu cù funghi è api impollinatori, assorbendu è sintetizendu nutrienti per ellu stessu. Si tratta di una pianta parassita ricercata per u trafficu illegale è a vendita à altri paesi.

Culombia

Cun un tutale di 245 spezie di piante in periculu di estinzione trattate, hè caratterizata da avè paramos, chì anu fureste umide, hà ancu savane, giungle, ambienti tropichi è xerofili, una varietà di abitati capaci di accoglie più di 60.000 tippi di piante.in i so belli paesi. Ma cum'è in tutti i paesi latini si pratica a deforestazione è ùn ci hè micca cuscenza di a flora. Alcune di e piante in via di estinzione sò:

  • Pouteria caimito o cumino riccio: Cunnisciutu ancu in Brasile è in Ecuador per i so frutti appiccicosi, hè guditu è ​​famosu in Culumbia per a so corteccia chì hè aduprata per fà case, staccionate è currettuli. Hà una altezza di 26 metri. Per via di a so abbattimentu eccessivu per u so troncu, hè statu cunsideratu una spezia in via di estinzione.
  • Palma di cera: Oltre à esse un arburu naziunale di questu, si trova in e valli è pò misurà finu à 2.5 in lunghezza, è pò avè più di 90 anni di vita, hè una spezia prutetta in Colombia, postu chì hè cunsiderata una pianta chì hè prestu da esse estinta.
  • Cuminu riccio o strada reale: Hè assai ricercatu in Culumbia per a qualità di u so legnu, postu chì realizanu numerosi travagli di falegnameria cù u so fustu, chì hè resistente à l'acqua è à altri elementi climatichi. Hè un arburu maiò cù 50 cm di diametru è più di 25 metri d'altezza.

Messicu

Cù un totale di 382 spezie di piante in via di estinzione trattate, stu paese hè cunsideratu unu di i territorii cù u megliu ecosistema, u guvernu messicanu hà creatu un travagliu di biodiversità incaricatu di prumove a prutezzione è a cura di e 2500 spezie, creendu cuscenza di a vita verde. Ma in u listessu modu sò esposti à a deforestazione chì porta à e piante in periculu di esse estinte, frà elle i seguenti:

  • Mammillaria Mathildae: cunnisciutu ancu cum'è cactus, endemicu di u Messicu. Caratterizata da e so spine è fiori, hà una forma globosa, cunsiderata in periculu di estinzione postu chì appartenenu à terreni trupicali è perden u so habitat.
  • Lophophora diffusa ou peyote : Endemicu, appartene à u gruppu di i cactus, cù a differenza chì crescenu attraversu e petre (rupicola), ùn anu micca spine cum'è Mammillaria mathildae, à u cuntrariu sò assai dolci è di culore verde lisciu.
  • Pterocereus gaumeri: Appartenendu ancu à u Cactus, cù un'altezza di 4 à 16 metri, fermanu in forma di machja perchè crescenu in gruppi, hè una spezia cù più di 9 membri in u so genaru, fiuriscenu è danu frutti.
  • Echinocereus lindsayi: Caratteristicu per u so fiore postu chì pò misurà più di questu, producenu ancu frutti manghjabili. Quessi sò ancu usati cum'è ornamenti per a so bella flora, venenu da u gruppu di cactus cun più di 50 spezie cunnisciute.
  • Cactus di carciofu: Cunnisciutu ancu cum'è peyotillo obregonito, una spezia endemica, hè cunnisciutu per esse adupratu cum'è pianta medicinale, un metudu adupratu cum'è terapia antibiotica à visione larga, è questu hà purtatu à a devastazione in tuttu u Messicu, ponendula cum'è una pianta in periculu.

Peru

Cù un totale di 318 spezie vegetali in via di estinzione trattateU Perù, in più di esse un paese cù cundizioni climatichi sfarenti, hà una flora eccezziunale, postu chì ognunu si adatta à ogni clima. Tuttavia, anu ancu una serie di spezie vegetali chì sò minacciate, frà elle avemu:

  • A mangrovie: Caratteristicu per a so esistenza chjaramente in mare, tullerendu alti livelli di concentrazione salina, porta frutti è si trova nantu à a costa di u Perù, cù rami longhi chì ponu misurà più di 16 metri per sustene u fondu marinu.
  • La Puya Raimondi ou Titanca de Raimundo : Uriginaria di u Perù è di a Bolivia, sta pianta pò misurà da 3000 à 4500 metri sopra u livellu di u mare, vene da u gruppu di e bromeliade è a so caratteristica più peculiare hè chì a pianta more quandu ghjunghje à 100 anni, ancu se stu fattu ùn hè ancu statu stabilitu .cientificamente pruvata.
  • Artigli di ghjattu: Uriginariu di a costa di u Peruviu, appartene à e piante parassite rampicante, pò move sin'à 14 metri d'altura è hè carattarizatu da u so enigma medicinali, postu chì l'indigeni anu dettu ch'elli puderianu curà ogni malattia cù sta pianta miraculosa.
  • Arburu di chinina: Ancu s'ellu hè endemicu di l'Amazonia, a pudemu truvà dinò in a giungla di u Perù. Hè di grande dimensione ma prevale in climi umidi.

E piante è l'esseri umani vanu inseme, postu chì respiranu CO2 è quandu espiranu creanu ossigenu chì hè cruciale per a vita di l'umanità, hè per elli ch'elli devenu pruvà quant'è pussibule à prutege tutte e zone verdi, postu chì seria circhendu un bè per e duie spezie.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.