Amparate tuttu nantu à a Polisemia di a storia

Immersu in un mondu pienu di significati tangibili è astratti, a necessità di cunnosce ogni cuncettu chì implica un ughjettu o fenomenu hè più frequente, forse hè una cundizione di l'essere umanu d'avè da nome tuttu ciò ch'ellu vede, sente o pensa.

In questu sensu, a parola storia abbraccia diversi significati secondu i criteri chì a definiscenu è i diversi fattori d'influenza chì determinanu u destinu di i cuncetti chì sò dati à una sola parola. Oghje, vulemu fà una parentesi in a polisemia di a storia è di i so sfarenti usi.

Chì vole dì polisemia?

In a decomposizione etimologica di u termine, truvemu chì, "poly" significa assai, è "semia" significa listessa in grecu; hè tandu chì a polisemia sò i sfarenti significati chì ponu esse attribuiti à un cuncettu o parolle.

Cusì a parolla cù qualità polisemiche, Hè quellu chì hà significati multipli è un solu modu di scrive lu

Chì hè a storia?

A storia include i diversi periodi di esistenza strutturata cum'è disciplina o scienza, u so scopu principale hè u studiu di l'eventi passati chì implicanu l'umanità.

Include ancu a riferenza di a cumunicazione scritta finu à oghje.

A Storia hè ligata à a filusufia di l'esse, di u piacè propiu di investigà è capisce i sfarenti prucessi evolutivi di l'umanità secondu fundamenti estetichi.

Altri acquistanu u cuncettu di storia cum'è strategia per capisce i timeline chì custituiscenu una sucietà è determinanu certi cumpurtamenti è duttrine.

Per esempiu, à l'apparizione di dumande esistenziali nantu à l'origine di a creazione, diversi metudi ponu esse aduprati per investigà a storia è ghjunghje à a conclusione chì in ogni casu diventa u perchè di esse.

Chì hè a polisemia di a storia?

Sapemu, dunque, per a polisemia di a storia di u cuncetti multipli chì a parolla storia pò avè. Tutti sò alzati sottu una lente critica è soggettiva chì analizeghja a parolla basata annantu à l'esperienze chì u sistema nervosu hà cun ellu, vale à dì, u cervellu riceve stimuli cù cumpunenti esterni per dà significatu à e parolle chì ponu avè diverse definizioni, in questu casu , a parolla storia.  

Quandu si dice a verità in a storia?

Polisemia precisamente perchè hè l'ughjettu di parechje interpretazioni, à volte manca d'argumentazione. Basta à esse cultu è abbastanza eticu da pudè fà una certa infurmazione storica vera.

 

Quì sottu vedrete i diversi significati chì a storia di a polisemia pò cuntene secondu a zona o settore in cui hè implicata.

1. Sicondu u studiu di a scienza è l'umanità

Da a literatura

Studiate l'opere scritte in a un certu periodu di tempu indipendentemente da s'ellu era trascendentale per l'umanità o micca. U cuntenutu di u travagliu hè u più impurtante quandu si tratta di analisi grammaticale.

In questu modu, e diverse tappe di a literatura è a so influenza nantu à l'attitudini suciali di l'omu ponu esse spiegate esattamente.

Natural

Parechji rami di a scienza abbraccianu questu significatu, sia biologia, zoologia, botanica, idrografia, biochimica, ecologia, astronomia è altre scienze chì studianu a vita di l'organismi naturali, ancu a fisica stessa rientra in sta categuria.

Universal

Da u Big Bang o a creazione di l'Universu in 7 ghjorni, à i sicondi chì avemu lettu stu articulu. Stu tipu di storia abbraccia tutti i prucessi evolutivi chì implicanu direttamente l'omu è i so usi.

Di e religione

Miti, sciamaniche, spirituali, pratiche religiose è tuttu ciò chì hà da fà cù l'energia spirituale di l'esse. Cum'è e varie usanze chì influenzanu a disciplina.

Antigua

Hè u tappa trà a preistoria è u Medievu, hè u studiu di l'antiche civiltà chì hà cumpostu stu periodu storicu. L'invenzione di a caligrafia, l'urigine di i primi guverni è leghji, è e diverse manere di custruzzione urbana.

D'arte

Estremamente bella, include tutti i prucessi estetichi chì sò stati sviluppati da l'omu; studia tutti i periodi artistichi sottu una lente estetica. Architettura, scultura, letteratura, musica, pittura, teatru è altre arti custituiscenu u cuncettu di storia di l'arte.

In questu studiu, l'omu hè stimatu cum'è un essere filosoficu capace è cusciente di generà idee astratte è di pudè li cumunicà à cumpunenti esterni attraversu queste discipline.

A storia di u cuncepimentu graficu, a rivoluzione industriale, l'usu di l'affissu, a storia di u cinema, a fotografia, l'avanguardia è altre discipline cuntempuranee sò ancu incluse in a storia di l'arte.

Intellettuale

Sta storia hà un enfasi principalmente in pensatori antichi cum'è Aristotele, Platone, Galileu, Socrate o Pitagora. Si tratta ancu di pensatori scientifichi cum'è Newton, Copernicus, Leonardo Da Vinci, Benjamin Franklin, Louis Pasteur, Nikola Tesla, Albert Einstein o Stephen Hawking.

Clinica  

Stu termine hè tutti i dati è l'antecedenti di un paziente, secondu à termini medichi chì spieganu qualchì disordine, diagnosi è ogni tipu di test digià effettuatu nantu à a persona.

Cum'è sinonimu per altre parolle

Ùn hà micca sempre un significatu cumplessu chì l'accumpagna, cum'è sinonimu per altri cuncetti u pudemu truvà in i seguenti modi:

Storia-passatu

In lingua colloquiale questu hè cunnisciutu termine ligatu à u passatu per riferisce à un avvenimentu chì hè dighjà accadutu, per esempiu, "u nostru hè digià passatu", cumprendu ancu e caratteristiche metaforiche in e spressioni verbali o testuali.

Storia-narrazione

Cum'è un generu literariu, a storia si pò cuntà cum'è una narrazione, per esempiu: "C'era una volta, a storia di Pedro, quellu zitellu incantevule è mutu chì li piacia à marchjà per i chjassi di a furesta ...".

Storia-fattu

Questu aspettu hè cuntatu cum'è un avvenimentu chì tratta direttamente un avvenimentu trà duie persone, per esempiu: "hè a stessa storia antica", "Aghju una storia da cuntà".

Storia-scusa

Ancu in termini colloquiali, sta spressione hè aduprata per riferisce à qualchissia chì hà sempre una risposta per eludà e so responsabilità, per esempiu: "torna voi cù a stessa storia", "fermate storie", "ùn venite micca cun storie".

Storia d'amore

Adupratu ancu in termini colloquiali per riferisce à una relazione clandestina trà duie persone, per esempiu: "in chì bona storia si sò intruti", "hè una storia separata".


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.