Chì sò i principii di a pianificazione è a so rilevanza in u studiu

Per ordine di definizione, pudemu vede a pianificazione cum'è u gruppu di strategie chì devenu esse implementate per ghjunghje à un scopu stabilitu. Hè impurtante chì ste strategie sianu sviluppate seguitendu un largu stilu di travagliu induve parechji elementi coesistenu. Prima duvete analizà una situazione specifica per poi andà dopu à circà l'ubbiettivi chì vulete uttene per ghjunghje à quellu scopu.

Se pigliemu per esempiu una persona chì vole testa in qualchì locuDuvete prima decide chì situ vulete andà; Una volta chì avete decisu, duvete piglià i passi necessarii per arrivà.

Grazie à a pianificazione, e persone sò capaci di uttene l'ubbiettivi chì sò stabiliti. U tempu chì li ci vole per ghjunghje à questi obiettivi pò varià secondu a persona, e so cumpetenze specifiche è e so cunniscenze chì li ponu spostà versu quellu obiettivu caratteristicu. Entrenu ancu in ghjocu è e risorse dispunibule per ogni persona per uttene ciò chì volenu devenu esse tenute in contu.

A pianificazione hè divisa in dui aspetti essenziali. Pò esse classificatu in modi diversi, ma u più impurtante si rivela tatticu è strategicu. A pianificazione tattica hè quella chì si faci in pocu tempu, è accade generalmente quandu avete da superà un avvenimentu inaspettatu u più prestu pussibule.

A pianificazione strategica hè quella chì richiede più tempu è si faci quandu vulete realizà analisi assai più grande di e cose chì sò necessarie, è chì si sà chì richiedenu tempu. Per unu di i dui questi principii sò richiesti, ma hè quellu strategicu chì permette di copre li cù più tempu dispunibule è in un modu più elaboratu.

Perchè pensemu?

Parechje persone cù u tempu anu fattu sta stessa dumanda. In parechje occasioni pudemu ghjunghje à pensà chì e cose chì rializzemu, sia à mezu sia à longu andà, ci sò date solu da a buntà di l'universu o da azzioni chì realizemu senza pianificazione previa. Tuttavia, questu ùn hè micca cumpletamente veru, perchè Ancu u più chjucu dettagliu richiede una pianificazione.

Esempiu: Se preparate una tazza simplice di cereali in a mattina, puderete pensà chì ùn avete micca pianificatu nunda, ma u fattu simplice di alzà si è sapè chì avete da manghjà per a colazione hè digià un pianu in sè, è piglià l'attrezzi è aduprà li face parte di a pianificazione. L'omi umani pianificanu tuttu u tempu per evità di piglià rischi inutili è per fà e cose chì femu in u modu più efficiente in u più breve tempu pussibule.

Quandu si tratta di pianificazione amministrativa, e cose piglianu una girata un pocu più cumplessa è duvemu riferisce ci à certi principii cunnisciuti cum'è principii di pianificazione per fà e cose non solu più sopportabili, ma ancu più efficienti. Quì analiseremu ciò chì sò questi principii, per adupralli quandu portanu avanti e nostre imprese è prughjetti.

Principii di pianificazione

Ogni tappa di u prucessu amministrativu deve esse guvernata da una seria di principii chì diventanu indispensabili se ciò chì si vole hè di realizà una amministrazione raziunale.

Per una pianificazione efficiente, hè impurtante seguità i principii seguenti.

  • Fattibilità
  • Objettività è quantificazione
  • Flexibilità
  • Unità
  • Di u cambiamentu di strategie
  • Commitment
  • Fattore limitante
  • inerenza

Fattibilità

À questu stadiu hè impurtante definisce chì u pianu hè realizabile. Pò parè cum'è qualcosa chì a ghjente sà dighjà, ma ci sò parechje persone chì si ponenu obiettivi chì sò praticamente impossibili è à longu andà inviabili.

U pianu chì femu deve esse fattibile; Ùn duverete micca avè troppu altu u vostru sguardu o troppu ottimistu, perchè u prucessu di pianificazione hè ancu ligatu à i fatti è l'infurmazioni è e risorse chì avete. A pianificazione deve esse conforme à e condizioni oggettive chì agiscenu in u nostru ambiente.

Objettività è quantificazione

Stabilisce a necessità di aduprà dati oggettivi, cume statistiche, tavule di probabilità, quantificazioni numeriche di dati è calculi matematichi in modo chì ùn ci sia risicu quandu si facenu piani.

Quandu state pianificendu qualcosa hè di primura chì e cose chì pianificate sianu basate nantu à dati veri è micca nantu à speculazioni, dati poveri, chì ùn permetteranu micca à i vostri prugetti d'avanzà, postu chì a pianificazione hè sottumessa à l'infurmazioni trattate. Se l'infurmazioni sò pessime, u restu di a pianificazione serà in periculu.

Flexibilità

Questu hè unu di i principii di pianificazione più impurtanti. Quandu a pianificazione hè realizata, hè assai impurtante di mantene o avè certi livelli di slack per trattà situazioni impreviste. Una di e parte impurtante di a pianificazione di qualcosa hè di pensà sempre chì e cose ponu esse capovolte è avè sempre un "Pianu B" in e nostre mani per evità di perde u tempu quandu si tratta di cuntinuà se avemu un avvenimentu imprevistu.

Fallimentu di stabilisce un cuscinu di sicurezza in u nostru pianu chì ùn ci permetta micca di esse cumplettamente inattivi se qualcosa accade puderia esse fatale per i nostri prughjetti, postu chì perderiamu risorse è dannighjemu i piani finu à avà.

Unità

Questa parte spiega chì tutti i piani specifici gestiti da a cumpagnia devenu ancu aderisce à un pianu generale. Devenu esse diretti è travagliati inseme in modu chì sianu cunnessi in u listessu approcciu, è chì travagliendu annantu à unu d'elli a cumpagnia sia permessa di migliurà u sistema per rializà l'obiettivu generale.

Cusì l'unità in u principiu di pianificazione ci dice chì ùn pudete micca ghjunghje à un obiettivu generale senza prima risponde à l'ubbiettivi specifici chì ci portanu à questu.

Per cita un esempiu, ùn pudete micca avè una vittura senza roti. Se u vostru scopu generale hè di custruisce o ricustruisce un veìculu à mutore, ùn pudete micca soddisfà quellu scopu generale se ùn soddisfate micca u scopu specificu di uttene i pneumatici prima.

Di u cambiamentu di strategie

Quandu un pianu hè allargatu in relazione à u tempu, vale à dì, quandu un pianu diventa mediu à longu andà, sia per via di contrattempi sia semplicemente perchè ci hè statu un fallimentu di calculu in termini di durata, i parametri devenu esse mudificati è e strategie cambiate chì eranu aduprati prima, per migliurà e prestazioni di ciò chì si face.

Ciò ùn significa micca chì u prugettu o a so pianificazione sia abbandunata, ma chì l'azienda deve cambià i dati, i parametri aduprati, i bilanci è e risorse per migliurà ciò chì deve esse miglioratu.

Commitment

U principiu di impegnu ci dice chì i diritti di l'impresa devenu esse diretti versu u mediu termine, postu chì a pianificazione à mediu termine hè u più cunveniente. Questu Hè cusì perchè stu tippu di pianificazione hè ciò chì permette à l'ingaghjamenti di a cumpagnia di adattassi in u futuru, è lasciate u tempu per elli pensà à cumu fà cambià e pulitiche è e tendenze in anticipazione di l'imprevisti.

Inoltre i membri di sta sucietà devenu esse impegnati à u centu per centu à scuntrà i scopi è l'ubbiettivi chì a sucietà stabilisce, è centu per centu impegnati à i principii di a pianificazione, affinchì sianu utili per ghjunghje li.

Fattore limitante

Stu principiu ci dice chì l'impresa in quistione deve avè mezi cumpetenti chì li permettenu di rilevà quelli fattori chì ponu limità o rallentà i successi di a so urganizazione. Se ci hè un fiascu in u pianu da seguità, stu dipartimentu deve esse capace di situallu cun efficienza è rapidità, è ancu per travaglià in cunsequenza per stir o saltallu se necessariu.

Stu principiu hè quellu chì alza è sottolinea l'importanza di obiettività in a selezzione di un corsu d'azione trà sfarente alternative à rializà l'ubbiettivi pruposti. In altre parolle, stu principiu ci permetterà di sceglie quale hè a migliore opzione da seguità per ghjunghje à u scopu più rapidamente è efficacemente.

Inerenza

Stu principiu ci rivela chì a pianificazione hè integrata in a cundizione umana, è chì, indipendentemente da s'ellu hè in una urganizazione, o solu, solu per via di a pianificazione i prughjetti chì realizemu ponu avè successu, perchè in questu modu pudemu determinà una risposta target tempu è ghjunghje à scuntralli in u spaziu stipulatu.

Alcuni errori cumuni di pianificazione

Sicondu a ricerca realizata in l'ambiente cummerciale, ci sò qualchì sbagliu chì parechje persone o urganizazioni facenu quandu pianifica i prughjetti di e so cumpagnie.

  • Senza piglià in cunsiderazione l'ambiente macroecunomicu
  • Ùn eseguite micca l'analisi SWOT currispundente; capisce l'analisi di punti di forza, d'opportunità, di punti debuli è di minacce chì ogni impresa deve fà cun cuscenza.
  • Ignora u fattore umanu è a so impurtanza quandu si travaglia nantu à u prugettu.
  • Minimizà l'impurtanza di a cumunicazione per per fà cunnosce à tutti u prughjettu chì travaglianu
  • Ùn sfruttà micca u putere di l'alleanze d'affari.
  • Micca chiarisce bè i scopi, rendenduli diffusi è pocu capibili.

Benchì a pianificazione sia qualcosa chì pudemu fà ancu senza esse cuscenti chì a femu, hè qualcosa chì nasce cù a capacità di pensà, duvemu ancu esse capaci di aduprà i principii di pianificazione per fà i nostri piani assai più organizati è i nostri obiettivi assai più faciuli da uttene. Duvemu aduprà stu schema è esse cuscenti di ùn fà sbagli, perchè cusì saremu capaci di piglià i nostri prugetti à u prossimu livellu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)