Cumu pudete avè più umiltà

umile zitellu chì ùn si vanta di i so successi

L'umiltà hè una caratteristica umana chì ci distingue da l'animali ... Ancu se hè ancu una caratteristica chì duverebbe esse travagliatu più spessu in e persone postu chì e persone ùn sò micca sempre umili cume si deve esse. L'umiltà hè necessaria per a vita è per pudè campà bè in sucietà ... Ci aiutaria à avè una sucietà assai più cohesiva.

Avè umiltà vi farà cresce personalmente, Sarete una persona megliu è ancu, vi permetterà ancu di esse più grata. Puderete campà a vita in un modu megliu è averete un core assai più nobile chè sè ùn site micca umile.

Chì ghjè

L'umiltà hè u cuntrariu di l'arroganza. Implica a soppressione di u desideriu di spiccà si in a vita o di mette in mostra e bone azzioni chì si facenu. Si tratta di avè una grande forza emotiva chì furnisce a capacità di ùn presentà micca boni atti.

ragazza sprimendu a so umilità

In realtà, a nostra sucietà hè luntana da esse umile. E persone amanu vantà si di e so ricchezze è mustrà ciò chì anu in un tentativu di apparì "più" di l'altru. Mentre ùn ci hè certamente nunda di male per avè o guadagnà soldi, ci hè qualcosa di male per pruvà à frustallu in a faccia di l'altri, in particulare quelli chì stanu luttendu ancu per fà u capu.

U prublema hè chì ùn avemu micca idea di ciò chì si passa veramente in a vita di l'altri. Ùn avemu micca idea di e lotte chì facenu, o di e difficultà ch'elli cercanu di superà ... ci hè solu un pensamentu egoistu di "a mo vita hè è deve esse megliu cà a vostra". Ancu s'ellu hè veru chì ci sò e persone chì vanu bè è dopu assai lotte, vanu bè in a vita ... ùn hè micca ghjustu per elli di vantassi davanti à l'altri di questu.

A sucietà hè divisa in classi sfarenti ... A ghjente soffre atrocità inimmaginabili in paesi induve u guvernu ùn esiste micca, ùn li interessa micca, o ùn vole micca piglià a respunsabilità di ciò chì accade à a so populazione. A ghjente hè morta di fame, micca solu in i paesi di u terzu mondu, ma quì, à pochi minuti da e nostre case. Ùn anu micca tettu sopra a so testa, soldi in i so conti, o speranza per l'avvene.

A ghjente hà bisognu di travaglià nantu à a so propria umiltà, cun empatia per capisce tuttu què. Ancu se ùn avete micca attraversatu tempi difficili in a vostra vita, è ancu se avete sempre avutu una rete di sicurezza per alzàvi durante e vostre cadute emotive o sociali, ci vole solu un pocu di sforzu per mostrà più umiltà in a vita.

Ma questu ùn hè micca solu una bona caratteristica chì sapemu chì avemu bisognu di mette in mostra ... si tratta di avè a vera capacità d'umiltà. In fatti, a caratteristica di umiltà vi farà migliurà à u livellu persunale ma ancu prufessiunale. Diventerai più generosu è altre persone seranu capaci di apprezzà vi di più. Puderete diventà una persona più vera in a vostra vita è quella di l'altri.

umile ragazza chì gode di a natura

Ragioni per esse più umili

Pudemu tutti esse più umili in a vita, ancu sè pensate chì ùn avete micca a capacità di fà la. Tuttavia, soprattuttu dopu avè sperimentatu e sconfitte monumentali chì venenu cun fallimentu, l'importanza di l'umiltà diventa assai più evidente. Se ùn avete mai suffertu fallimentu, sarete una di e poche persone in u mondu chì a possa dì! Ma solu sì avete risicatu in a vita, averete tastatu u fallimentu ... U veru successu passa da a manu cù u fiascu è i sbagli.

E persone più riesciute in u mondu anu fiascatu prima parechje volte. U fiascu hè u caminu più sicuru versu u successu, ma ci vole l'umiltà per francà lu. E persone chì fallenu è apprezzanu questi errori per migliurà, sò umili. Anu tastatu e dolce vittorie di u successu, ma anu ancu suffertu i dolori intestinali di fallimentu. U fiascu distrugge l'ego è ci permette di esse più umili. L'umiltà vi porta ancu più vicinu à u caminu di a buntà. E persone chì sò più umili sò più propensi à dà à quelli chì anu bisognu. Puderanu megliu empatizà cù a situazione di l'altri.

Cumu esse più umili

Esse più umile hè una materia interna è se vulete veramente esse umile, pudete riesce. Benintesa, se vulete solu sembrà più umile per fà piacè à l'altri ma in realtà sì una persona avida è arrogante, allora, hè megliu chì travagliate per primu nantu à questi squilibri chì avete in mente in un livellu emotivu internu. Cerca l'origine di quella bughjura emotiva per dà li a luce chì avete bisognu è per pudè campà in armunia micca solu cù l'altri, ma ancu cun voi stessu.

  • Esse più cuscenti di ciò chì accade. A cuscenza di situazione hè una funzione di intelligenza emocionale, postu chì site cusciente di voi stessu, di u gruppu, di l'azzioni di ognunu è di a dinamica suciale in questu. Cusì, e persone cuscienti in e situazioni chì campanu puntanu a so cuncentrazione versu l'esternu mentre pruvanu à assorbe (vale à dì, amparà) più nantu à a situazione chì stanu sperimentendu.

mani chì offrenu amore è umilità

  • Metti l'altri in primu locu. E persone umili cunnoscenu a so autostima. Di conseguenza, ùn sentenu micca u bisognu di mette si davanti à l'altri solu per mostralli quantu sanu. Invece, l'omi umili si rendenu contu chì à nimu li importa quantu sà finu à chì quelle persone sappianu quantu ne piglianu cura.
  • Ùn lasciatevi trascinà da u successu. Ci sò quelli chì sò purtati da l'emozioni di successu. L'umiltà ferma st'arroganza è a trappula d'indulgenza. E persone umili spartenu belle emozioni è ricchezza, restanu focalizzati è orientati à cuntinuà nantu à a strada di u successu.
  • State à sente l'altri. Ùn ci hè nunda di più fastidiosu chè parlà cun qualchissia chì ùn piglia micca a decenza d'ascultà ti. Quandu una persona ùn vi ascolta o aspetta solu per parlà, hè perchè pensa chì ciò chì deve dì hè più impurtante di ciò chì dicite. Pusenu prima u so interessu per i vostri. Invece, e persone umili ascoltanu attivamente l'altri prima di riassumà a conversazione. Inoltre, e persone umili ùn cercanu micca di dominà una conversazione o di parlà d'altre persone.
  • Mustrà apprezzamentu. À una cena in impresa, per esempiu, ùn importa micca se participate à una conversazione scaldata cù l'altri o micca, e persone umili si piglianu u tempu per esprimesi grazie à u serviziu per a cura di e piccule cose ... Sapenu chì gratitudine cambierà a so vita. u megliu.

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

bool (veru)