Cumu esse organizatu

Amparate à esse megliu organizzatu

L'urganisazione hè indispensabile per pudè prufittà di u tempu... s'è vo campate sempre cù a sensazione ch'è vo site in fretta è chì ùn avete micca tempu per nunda, qualcosa hè sbagliatu, ci vole à urganizà a vostra mente cusì chì a vostra vita hè ordinata ! Nurmalmenti quandu parechje cose sò cuminciati è nunda hè finitu, quandu si sente chì a mente hè spargugliata è chì ùn sapete da induve principià mai per migliurà e cose... cusì avete da principià per strutturà i vostri ghjorni per copre tuttu ciò chì avete bisognu.

Perchè copre tuttu ùn significa micca chì in 24 ore avete da realizà una lista infinita di travaglii è finu à chì fate tutte, ùn andate micca in lettu. No. Ùn si tratta micca di quessa. Ciò chì si tratta hè di priurità l'attività è i travaglii chì veramente importanu è fà dumane o à un altru tempu quelli chì forse ponu aspittà. Avemu tutti l'ora di 24 è u sfruttamentu di elli dipende da voi. Allora vi diceremu cumu si organizanu.

Pudete avè megliu risultati in menu tempu è cù menu fatigue, ma per questu, avete da mette à u travagliu. Ciò chì vi spiegheremu dopu serà utile per a vostra vita persunale, prufessiunale o accademica. Cusì, cù u tempu avete da cumincià à avè un megliu benessere fisicu è psicologicu ... iè, assicuratevi chì l'ordine ùn diventa micca una obsessione.

Ùn mancate micca tutti i cunsiglii chì vi daremu quì sottu per chì u vostru tempu preziosu hè megliu utilizatu è scopre ancu tutti i vantaghji chì a pianificazione hà in u vostru ghjornu à ghjornu. Amparate à urganizà hè una cumpetenza chì pudete amparà è pudete ottene, basta à vulè fà !

Eliminate i distractori

U megliu modu per eliminà i distractori hè di evitari. Dimenticate a multitasking è cuminciate à urganizà i travaglii. Ùn fate micca unu senza avè finitu un altru prima. Se interrompete una o saltate da una cosa à l'altra in pocu tempu, a vostra mente ùn hà micca avutu u tempu di fucalizza nantu à alcunu di elli. Per fà questu, fucalizza tutta a vostra attenzione ciò chì fate avà è eliminà distrazioni è interruzioni.

Fate e cose continuamente è una cosa à un tempu. Per esempiu, sè vo fate una attività, ùn leghjite micca emails o rispondi à i missaghji di testu... Finite ciò chì hè davanti à voi prima è eliminà tuttu ciò chì pò rompe a vostra cuncentrazione in quellu mumentu, postu chì s'ellu si rompe, ci vulerà più tempu per rifocusà.

Un clock aiuta à urganizà bè

L'urgente ùn hè micca u listessu cum'è impurtante

Quandu pensemu chì tuttu hè urgente, scurdemu ciò chì importa veramente in a vita. Ciò chì hè urgente pò quasi sempre aspittà è ciò chì hè impurtante deve esse priorità. Per esempiu, chjamà a vostra mamma, cura di a vostra salute cù l'eserciziu, andate per una spassighjata in natura per ricaricà e batterie o andà à vede u vostru figliolu à u so ghjocu, hè ciò chì hè veramente impurtante.

Ciò chì hè urgente, cum'è un rapportu chì ùn pò micca aspittà, in realtà pò ... Ma s'ellu vi urganizeghjate bè, certamenti fate senza stress in u tempu stimatu è averà ancu tempu per ciò chì importa veramente.

Avete a vostra vita pianificata cù una agenda

Un agenda ùn pò esse manca in a vostra vita, hè essenziale micca solu per urganizà, ma ancu per urganizà a vostra mente. U megliu hè chì va sempre cun voi è chì hè nantu à carta, evite l'agenda elettronica chì, ancu s'ellu hè vera chì parenu più còmode, cunnetta menu cù l'urganizazione mentale.

Scrivite ogni compitu chì vene, pianificate i ghjorni di a settimana è pruvate à fà una agenda settimana per settimana per pudè vede i travaglii settimanali chì avete da fà in una volta.

Sè vo site una di e persone chì prefiere a tecnulugia, ancu s'ellu ùn hè micca a megliu opzione, hè megliu cà nunda è pudete sempre attivà e notificazioni per chì nunda vi succede. Ancu s'è a cunvenzione di l'agenda elettronica ghjoca scherzi nantu à a vostra memoria, perchè s'è vo travagliate à pruvà à ricurdà e cose fighjendu a vostra agenda, assai megliu.

Fighjendu trè volte à ghjornu hè ideale: unu à a matina per urganizà u vostru ghjornu, un altru à meziornu per mudificà ciò chì hè necessariu è un altru à a notte per urganizà u ghjornu dopu è fà e mudificazioni necessarie.

Pudete urganizà megliu cù u tempu

Quandu avete à scrive un grande compitu, fate in picculi passi per sapè ciò chì avete da fà in ogni mumentu. Ùn vogliu micca copre più di ciò chì pudete fà veramente.

Tenite in mente chì ci saranu ghjorni quandu pudete fà più cà l'altri. Vale à dì, ci saranu ghjorni chì pudete fà più attività di l'altri è ùn succede nunda. Priurità ciò chì hè veramente impurtante è u restu, cercate un'altra lacuna in a vostra agenda per rializà è cusì urganizà senza lassà ch'ellu si mette in a vostra testa.

Verificate è risolve i prublemi chì sò ghjunti

In a vita hè normale chì i prublemi surghjenu è quandu un ghjornu o una settimana hè finita, pudete riviseghjà u vostru ghjornu è detectà i scontri chì avete avutu per trattà. Se avete sempre prublemi, passanu qualchì tempu in u vostru ghjornu per truvà una suluzione.

Pudete svegliate prestu per urganizà megliu

Pensate à l'ugettivi, s'ellu ci vole à riformulà, s'ellu vi mancava l'energia, s'ellu avete prioritizatu e cose chì ùn duverebbe micca, s'è avete pigliatu più tempu ch'è necessariu per fate un compitu chì pensavate piglià menu, etc. Una volta vi detect sti prublemi, pensate à cumu per risolviri cusì chì, s'ellu si verificanu di novu, pudete risolve megliu è più efficace.

È ricordate, quandu avete da fà un compitu, ùn pensate micca "Aghju da fà", cambia u vostru dialogu internu à "Vogliu avè a cena pronta prima di 8" o "Mi piacerebbe chì a mo stanza sia pulita questu. dopu meziornu". Sò cambiamenti sottili in u dialogu internu chì vi permettenu di piantà di procrastinà u vostru tempu è apprufittate di ellu cù più energia è cunfidenza in sè stessu è in a vostra capacità organizzativa è fà e cose bè.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   anònimu dijo

    Grazie mille, hè una cuntribuzione utile per a crescita persunale