Top 10 ragioni per chì e persone timide sò più attraenti

Introverti ùn volenu micca esse u centru di attenzione, ma sò trà e persone più incredibilmente attraenti è affascinanti.

A cuntrariu di i timidi, l'estroverti mostranu dighjà u so modu di esse è d'agisce da u principiu. Tuttavia, a persona timida diventa assai più interessante.

Questa selezzione mette in evidenza e 10 ragioni per chì e persone timide sò più attraenti.

10) Sò misteriosi.

L'introvertiti anu una aura misteriosa intornu à elli. E persone volenu sapè ciò chì pensanu, ma ùn truveranu mai tuttu. Questu face a persona timida incredibilmente affascinante è intimidante in u stessu tempu.

9) Sò faciuli da manighjà.

Sò naturalmente persone rilassate, simpatiche è amichevuli.

In un mondu chì hè sempre in fretta, u caratteru timidu, frescu è rilassatu hè estremamente attraente. Hè vera chì l'introvertiti sò drenati da a folla, ma crescenu in picculi gruppi è interazzione.

8) Sò sognatori.

U psicologu Scott Barry Kaufman è i so culleghi spieganu chì una mente di sognu aiuta in u prucessu di "incubazione creativa".

E idee migliori venenu apparentemente da u nulla, quandu e menti sò in altrò. E persone timide si perdenu spessu in a so mente, venendu cun idee meravigliose è rinfrescanti.

7) Sò boni ascoltatori.

Ognunu vole parlà è nimu ùn vole stà à sente dunque quandu qualchissia mostra interessu in l'altri, è sò disposti à ascultà, questu hè assai attraente. A persona timida li piace à sente più chè parlà. Questu incuragisce cunnessioni più forti è relazioni più sane.

6) Sò motivati ​​intrinsecamente.

E persone timide tendenu à esse intrinsicamente motivate. Ciò significa chì sò motivati ​​à agisce da cunvinzioni interne più profonde, piuttostu da motivazioni esterne basse cum'è ricompense è ricunniscenza.

Sapenu quale sò, ciò chì volenu è ciò chì hè impurtante in a so vita.

5) Sò sempre attenti.

A persona timida nota cose chì altri spessu ùn vedenu micca. U mondu hè una maraviglia per l'introvertitu. Sò constantemente acquistendu informazioni in un statu calmu è adupranu quellu cum'è basa per l'espressione creativa. Quandu site una persona timida, nunda si perde.

4) Sò cuscenti di ciò chì dicenu.

Nunda ùn face una persona parè più stupida ch'è di dì cose improprie perchè parlanu prestu, senza tempu per cunsiderà e parolle stesse. Introverti, quand'elli parlanu, dicenu solu abbastanza per generà interessu in l'altru, lascendu u desideriu di ascoltà di più.

3) Sò brillanti pensatori creativi.

Sicondu studii da i psiculoghi Mihaly Czikszentmihalyi è Gregory Feist, e persone più creativamente spettaculari in vari campi sò spessu introverti. Questu hè in gran parte perchè a solitudine hè un ingrediente chjave per u successu creativu.

E persone timide ùn anu paura d'esse soli. Apprezzanu veramente a privacy. In u statu solitario, l'introvertiti entranu in cuntattu cù u so monologu interiore, ponu e dumande giuste, è flettenu i so musculi creativi.

Anu una tendenza naturale à abbraccià a solitudine, à focalizassi nantu à un sughjettu in profondità, à pensà è à agisce in modu creativu.

2) Sò sapienti è intelligenti.

E persone timide sò attirate da a lettura è u studiu. Amu amparà è scopre cose nuove per elli è sò intelligenti. Una persona intelligente hè sexy è attraente. Megliu passà u tempu cun qualchissia chì hà sperienza è entusiasmu interessatu à amparà di più, cà qualcunu chì hè ignurante è altruistu.

1) Sò intellettualmente assai stimulanti.

Perchè e persone timide sò spessu eruditi è autoreflettenti, e so cunversazioni sò intellettualmente stimulanti. È ci hè qualcosa di magicu è di bellu in quellu chì illumina è hè alimentatu da una conversazione significativa è intelligente.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Frankenstein dijo

    Ebbè, perchè tuttu ciò ch'ellu dice ch'aghju campatu vi dicu cuscientemente senza esse presuntuosu. Ti ringraziu.