Ricordi rosa: 6 cunsiderazioni

Sapete ciò chì significa a frase "Avè una memoria rossa"? Sona pueticu è, un pocu, stranu. Tuttavia, assai ricerche anu rivelatu chì parechji di noi avemu una "memoria di culore di rosa" cume hè necessariu per preservà a nostra autostima. In questu articulu spiegu in chì cunsiste.

I 5 video chì truverete in st'articulu ùn anu chè un scopu: divertisce.

Ricordi rosa

1) Amparemu u bonu è minimizemu u male.

A nostra memoria inconscientemente tende à amplificà i nostri aspetti più pusitivi (simu cusì intelligenti) è à minimizà quelli negativi (ùn simu micca egoisti affattu).

Si tratta di una distorsione di a realtà ma vi diceraghju una cosa: Preferiscu avè una distorsione positiva di a realtà chè u so cuntrariu. Lasciami spiegà: parechje persone chì anu una personalità depressiva facenu ghjustu u cuntrariu.

2) In u puntu mediu hè a cosa bona.

Cridemu chì ùn simu micca cattivi, vigliacchi è egoisti quandu i fatti a mostranu? Hè necessariu d'apre i nostri ochji à a realità per realizà i nostri sbagli è rimpiazzà. Se ùn finiscemu micca soli, ùn pensate micca?

3) Hè un mecanismu di sicurità.

U nostru inconsciente travaglia senza parà. In parechje occasioni ci causa prublemi ma in questu sensu utilizza stu preghjudiziu pusitivu per priservà a nostra salute mentale.

4) Pò esse chì ùn sapemu veramente ciò chì simu veramente?

In chì misura stu meccanisimu di securità ci tene ingannati? Sembra chjaru chì piattà a nostra miseria da l'altri pò avè un effettu. Ma averà un effettu nant'à noi stessi? Ci vole un sforzu considerableu d'oggettività per pruvà à scopre quale simu veramente.

5) Una autobiografia ritoccata.

Questa "memoria di culore di rosa" hè ricurdata trà i nostri ricordi per fà stu preghjudiziu pusitivu. Quante autobiografie seranu verità è oneste?

6) Cunsiderazioni pratiche.

Prufittate di sta caratteristica assai particulare di a nostra memoria per rinfurzà a vostra autostima ma pruvate à esse ughjettivu cun voi stessu è e circustanze chì vi circondanu in modo da sapete ricunnosce i vostri difetti è emendalli.

Ti hà piaciutu l'articulu? Aiutami per piacè spartendulu cù i vostri amichi. Cliccate nantu à u buttone cum'è Facebook. Grazie per u vostru sustegnu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.