Roli di l'amici imaginari in a zitiddina

"Nunda ùn hè più liberu cà l'imaginazione umana". David hume

Quanti di noi ùn avemu micca avutu un amicu imaginariu in a zitiddina? O avemu vistu zitelli chì anu amichi immaginarii.Parechji volte ci simu dumandati s'ellu hè nurmale o s'ella hè inchietante? Significa chì u zitellu hà difficultà à cumunicà cù l'altri?

Hè assai cumunu per i zitelli avè amichi invisibili, Pò esse creature umane, animali o di fantasia è sò cumunemente create in base à u so sessu, di solitu e donne creanu amiche femine è masci masci.

amichi imaginarii

I zitelli ponu facilmente discrive ciò chì parenu i so amichi invisibili, quanti anni anu, quali sò e so caratteristiche è cumu si comportanu, ponu ancu cuntà esperienze o storie ch'elli anu vissutu cun elli.

U fattu chì i zitelli anu cumpagni invisibili ùn pare micca sconcertente per noi, perchè ancu se i zitelli l'imaginanu assai vivamente, secondu un studiu di Taylor è Mottweiler, anu una capiscitura assai chjara chì i so amichi imaginarii ùn esistenu micca, chì sò una fantasia. In questu studiu dicenu ancu chì hè sani per u sviluppu di i zitelli anu cumpagni invisibili è ùn deve micca esse capitu cum'è qualcosa patologicu o preoccupante.

Perchè sò creati amichi invisibili?

Sicondu un articulu di 2004 da Taylor M in Psicologia di u Sviluppu, U 65% di i zitelli sottu à l'età di 7 anni anu o anu avutu amici immaginarii à un certu puntu di a so vita. Sti amichi imaginarii ponu avè per i zitelli uUna funzione di cunfortu, quandu travagliavanu situazioni difficili, li aiuta à trattà i mumenti difficiuli o cù e so paure, postu chì u zitellu quandu interagisce pò prughjettà nantu à u so amicu immaginariu una grande parte di e so preoccupazioni è cusì sfilassi, si sente ancu accumpagnatu quandu travaglia situazioni chì hà paura di passà solu, questu in parechji casi li dà più forza per superà traumaticu eventi.

Un'altra funzione impurtante di l'amichi imaginarii hè quella di a socializazione, dapoi u zitellu pratica i so modi di relazione cù l'altri individui, di amparà à parlà chjaramente, di sprime e so idee, di turnà, d'inventà ghjochi è di superà i cunflitti campendu cù u so cumpagnu fittiziu.

Dr Karen Majors hà parlatu à a Cunferenza Annuale 2013 di a Divisione di l'Educazione è di u Figliolu di a Società Psicologica Britannica nantu à i vantaghji di avè un amicu imaginariu, dice chì questu stimula è esercita l'imaginazione è a creatività di i zitelli, li aiuta à distingue trà fantasia è realtà, stimula u discorsu privatu, li aiuta à regulà u so cumpurtamentu, facilita u cumpagnu, a creatività in a creazione di storie è impara à affrontà novi eventi di vita.

Chì fà cù un zitellu chì hà cumpagni imaginarii?

Hè impurtante ùn interrugà micca duramente i zitelli nantu à l'esistenza di i so cumpagni immaginari, postu chì in u fondu sanu ch'elli ùn sò micca veriÙn duvemu micca discreditallu o nigalli ancu elli, questu restringeria e so fantasie è i zitelli ponu sentasi frustrati.

Duvemu esse attenti à ùn lascià i zitelli eludà a respunsabilità di assumisce i so sbagli attribuenduli à i so amichi imaginarii (ùn aghju micca rottu u piattu, u mo amicu l'hà rottu ...), in questi casi, Se u zitellu ùn accetta micca a so culpabilità, li pudemu dì di scusassi cun ellu è u so amicu è tramindui piglià u piattu rottu.

L'osservazione hè di solitu assai utile, per mezu di questu pudemu scopre se i zitelli rivelanu cose chì ùn ponu micca verbalizà per l'interazione cù u so amicu immaginariu. Inoltre, u fattu ch'elli ponu arricchisce a so creatività serà utile cum'è strumentu per affruntà vari tippi di prublemi.

Duvemu rispettà u spaziu di i zitelli per avè i so cumpagni invisibili è entre in ghjocu cun queste solu sì i zitelli ci dumandanu, ùn duvemu micca interferisce troppu per permetterli di avè u cuntrollu, chì hè a so propria fantasia.

Arricurdatevi chì hè perfettamente nurmale è sanu in e fasi di a zitellina di creà sti cumpagni invisibili, ùn duviamu micca avè paura o pensà chì hè qualcosa di inchietante, ma duvemu accettà i zitelli, rispettà e so fantasie è lascialli tene u cuntrollu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Un cummentariu, lasciate u vostru

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Arley Castro-Castillo dijo

    Grazie mille Dolores, per avè spartutu sta preziosa infurmazione, in fatti aghju pensatu altrimente, sò venutu à pensà chì era u nostru duvere di inculcà à i nostri zitelli di menu di 7 anni, di astenesi d'avè stu tipu d'amichi.
    Si capisce chì i zitelli teninu sti amichi, affinchì amparino à interrelatassi cù altre persone, imaginu chì mentre differenzianu a realtà da l'imaginazione.