Cumu incuragisce una cumpetizione sana in i zitelli

cumpetizione in i zitelli

Vivemu in una sucietà naturalmente competitiva induve pare chì u più forte hè quellu chì hà da riesce in a vita. I debuli, però, pare chì saranu sempre chjusi in un angulu ... ma questu ùn deve micca esse a realità di e persone. A cumpetizione ùn deve micca esse negativa o tossica, basta chì a ghjente sia insegnata currettamente da quandu sò zitelli.

I zitelli sò cum'è spugne chì assorbenu tuttu, cusì favurizà una cumpetizione sana in i zitelli hè necessariu per elli per diventà adulti adulti micca tossichi.  Hè u duvere di i genitori è di l'adulti vicinu à i zitelli di amparalli ciò chì hè una cumpetizione sana in i so figlioli è di scurdassi di manere male, cum'è ciò chì si vede sempre in partite di football.

Cumpetizione sana

A cumpetizione ùn si tratta solu di vince o di perde. Per i zitelli, significa amparà à sparte è à turnà. Una cumpetizione sana insegna à i zitelli l'empatia, l'orgogliu chì vene cù u travagliu duru, è l'autoestima di sapè ch'elli anu fattu u megliu. Ma questi attributi onorevoli ùn si sviluppanu micca da a notte à a notte, richiedenu pratica è guida.

cumpetizione in i zitelli

I genitori è altri adulti intornu à i zitelli ponu incuragisce una cumpetizione sana in i zitelli. Ci hè alcuni modi per fà è per ottene, hè impurtante aduprà a forza di volontà in modo chì, Quandu l'impulsione chjama per cattivi modi, ùn accade micca.

Articulu ligatu:
A cumpetizione cumencia cun sentimentu cumpetente

Empatia

A vittoria hè bella, ma scurdà i sentimenti di l'altri pò creà rapidamente una situazione induve un zitellu hè percepitu cum'è crudele. Una cumpetizione sana significa esse un bon amicu è sustene l'altri, ancu s'elli anu persu.

Una cosa chì ci vole à dumandà à i zitelli qualchì volta hè: "Se avete persu, cumu vi sentite?" I genitori ponu ancu fà un picculu ghjocu di rollu. Pudete dì: 'Seraghju a persona chì perde, Chì mi pudete dì per fà mi sentu megliu è chì vi possu dì sì perde per fassi sentire megliu? '

U travagliu in equipo

Attraversu a cumpetizione, i zitelli amparanu à sparte è à turnà. Ma ci sò ancu manere di preparalli per questu in casa. Ghjucà à ghjochi da tavolo in coppia o in squadra hè un modu per insegnà à i zitelli u travagliu in squadra è per tollerà a frustrazione ch'elli ponu sente quandu perde. Questi mumenti sò tesori da aduprà cume opportunità per l'apprendimentu è a crescita personale.

Sè site in una squadra, fatelu sapè: "Mi dumandu cumu si senterebbe u vostru cumpagnu di ghjocu se li passassi u ballu per ella, a renderebbe assai felice." A spartera di a gioia di u ghjocu li aiuta à capisce chì facenu parte di una squadra è chì tutta a squadra deve travaglià inseme.

cumpetizione in i zitelli

Esse una versione megliu cù motivazione

I zitelli cun un sanu sensu di cumpetizione amparanu da chjucu chì devenu fà u megliu è dà tuttu in tuttu ciò chì facenu. Ma chì si ùn si sentenu micca cusì? Instillà i zitelli cun una forte natura competitiva Significa dumandalli quale sò i so scopi per elli stessi, micca ciò chì volenu i so prufessori o genitori.

Se u vostru zitellu ùn prova tantu, pruvate à capì u perchè. Di solitu u prublema hà una radica, cume esse intimuritu o intimuritu. Parlà di ciò chì accade. È se u to figliolu hè veramente scemu, duverete scavà un pocu più in profondità.

Pudete aduprà l'avvene cum'è esempiu cù frasi di u tippu seguente: 'Avete solu 10 anni avà, ma un ghjornu sarete un adultu, chì vulete fà? ' Pudete aduprà per travaglià indietro per motivallu per ghjunghje.

Incentivate vi

Cum'è l'adulti, à i zitelli li piace à travaglià versu un scopu. Ch'ella sia un'ora in più di tempu di screnu o un dolce piacè, assucià a cumpetizione cù a vittoria di qualcosa chì volenu hè un bonu modu per uttene i zitelli eccitati à travaglià duramente. soprattuttu se travagliate cun fratelli.

Se ci hè un prublema trà fratelli, duvete dumandalli di travaglià inseme per uttene u premiu invece di cumpete cun l'altri. S'elli sò veramente cumpetitivi, dite li di pagà l'altru un cumplimentu invece di burlassi o insultassi. Quandu sò boni, uttenenu un puntu, è u sistema di punti porta à u so premiu.

Fà ne un affare di famiglia

Per i zitelli chì anu bisognu di un pocu di più pratica, u megliu è u più còmudu spaziu per travaglià hè in casa. Un bonu modu per uttene quelli sentimenti competitivi chì fluiscenu hè di ospità una notte di ghjocu in famiglia.

Rende tutti à turnà è à mette in opera quelle impurtanti indicazioni sociali. Ricumandemu certi ghjochi chì implicanu spartera, turnu, è incuragimentu di u dialogu nantu à i sentimenti, cume Connect 4 o Monopoly. Custruisce sta basa per a discussione si applicherà à altre situazioni cumpetitive in tutta a so vita.

Ùn ci vole micca à esse bravi in ​​tuttu, è hè bè!

Vincere ùn hè micca tuttu è pruvà à vince à tuttu pò esse stancu è lascia chì i zitelli si sentenu cum'è troppu pressu. Una parte di avè un sano sensu di cumpetizione hè di capisce chì ùn sarete micca bravi in ​​tuttu, è va bè.

cumpetizione in i zitelli

Per aiutà i zitelli chì sò scunvurti perchè pruvanu ma ùn facenu micca bè cum'è l'altri, i genitori ponu dì: Site megliu in X, è avemu tutte cose diverse chì simu bravi, è hè ciò chì face girà u mondu.

U messagiu chì mandu sempre hè finu à chì fanu veramente u megliu ch'elli ponu, allora ùn importa micca necessariamente sì sì u megliu. Ciò chì conta hè sempre di sforzassi per fà u megliu.

Cù questi suggerimenti è u vostru bon esempiu, i vostri figlioli ponu amparà à avè una cumpetizione sana chì li aiuterà à fà una vita assai più piena è felice. A cumpetizione tossica deve esse tenuta fora di a vita di qualsiasi persona o famiglia.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.