Cunniscite i bisogni suciali di l'essaru umanu? Vi mostremu!

U desideriu di entrà in un gruppu suciale hè veramente un veru bisognu? Ancu se in prima istanza pudemu pensà chì hè una banalità, veramente l'adattazione è u sensu di appartenenza cù i nostri pari face parte di u sviluppu essenziale di l'individuu. Ancu se parechji pensanu chì i bisogni sò definiti basati nantu à questi requisiti chì sò essenziali per mantene a vita, vale à dì, quelli chì svolgenu una funzione vitale: cume respirà, manghjà o dorme, hè impurtante chiarisce chì u benessere emotivu di un umanu esse si vede influenzatu da bisognu di affettu, accettazione è identificazione.

Un bisognu hè un desideriu chì hè fundamentale per u benessereDunque, deve esse soddisfattu, postu chì u mancatu di fà cusì porterà à risultati negativi evidenti, cume a disfunzione in corso o ancu a morte di l'individuu. Pudemu more se trascuremu un bisognu di natura suciale? In realtà quandu si determinanu e cause di a nostra morte, nisun duttore ùn cunclude in u so rapportu "morte per privazione emotiva è / o disadattamentu suciale" ma duvemu tene à mente chì u statu mentale hà una forte relazione cù motivazione è autostima, è quandu u scuragimentu ghjunghje à livelli crònichi pudemu sviluppà malatie chì affettanu u nostru benessere mentale è fisicu, sviluppendu una patologia chì in casi estremi porta à a morte.

Caratteristiche di un bisognu suciale

Si dice chì un bisognu hè a spressione di ciò chì un essere vivu richiede indispensabile per a so cunservazione è u so sviluppu, da u puntu di vista psicologicu, hè definitu cum'è un sintimu ligatu à carenze, chì si custituisce in a forza motivatrice chì induce l'individuu. per esercità azzioni è sforzi per suppressione quellu fallimentu. Bisogni suciali Sò prove di a cumplessità di l'essaru umanu, chì u so benessere ùn hè micca determinatu in una sola zona, ma hà piuttostu un caratteru integrale.I bisogni sò elementi inerenti à a specie umana stessa, chì manifesta ogni tipu di bisogni putenziali. I bisogni suciali sò carattarizati da:

  • Micca da creà, ciò chì significa chì ùn sò micca u pruduttu di un desideriu viotu. Quelli di un tipu suciale mostranu quella parte di u nostru sistema chì hè soddisfatta da u cuntattu cù i nostri pari.
  • Determinanu l'identità di l'individuu.
  • L'affinità è i meccanismi di relazione sò determinati da fattori culturali, è da e condizioni generate da l'ambiente. Sò illimitati, una volta ne suddisfemu unu, si sviluppanu novi.
  • A so intensità hè variabile, è dipende da u stimulu.

Tipi di bisogni suciali

Determinati da a capacità di interagisce cù l'ambiente, questi bisogni basati nantu à i prucessi mentali à u livellu di u lobe frontale ponu esse divisi cume:

Desideriu di appartene: Esse parte di una cultura, sviluppà rituali è usanze cum'è membru di una nazione o gruppu etnicu. Esse parte di un gruppu suciale, accademicu. Eseguite azzioni chì vi facenu identificà cum'è parte di qualcosa chì hè definitu cum'è parte di l'essere, perchè hè statu internalizatu in questu modu, custituisce u desideriu di appartene, chì genera una grande soddisfazione, sicurezza è stabilità in a persona.

Amore: L'amore hè una energia putente, hè un sintimu cù una forte carica emotiva chì aiuta l'essere umanu à sviluppassi in modu sicuru. Hè un sentimentu determinante in a felicità di l'individuu, è dunque custituisce u so benessere. I psiculoghi anu determinatu chì a relazione affettiva cù i so pari hè data da a relazione di un individuu cù a so mamma, chì custituisce a prima fonte d'amore cù a quale u zitellu vene in cuntattu.

Auscillenza: Custituisce l'opinione chì l'altri anu nantu à l'individuu, è hè strettamente assuciatu à a prughjezzione di l'autocuncepimentu, è a reazione di l'ambiente nantu à ellu. Quandu l'individuu sente rifiutu, ponu sviluppà sentimenti di insicurezza, inadeguatezza è ansietà, chì limitanu u so benessere.

E carenze in questu aspettu ponu purtà à disordini emotivi cum'è: anorexia, bulimia, attacchi d'ansietà è varie psicosi.

Famiglia: Hè u core di u nostru sviluppu, custituisce u gruppu di persone à quale simu uniti per via di ligami affettivi è di tippu di sangue, dunque, micca solu l'esperienze custituiscenu un elementu di unione, ma dinò l'affinità genetica sò determinanti in questa apparizione. A necessità di fà parte di unu hè stata parechje volte assuciata à u desideriu di appartene.

Amici: L'amicizia ci unisce à e persone cun quale ùn avemu micca ligami genetichi, ma piuttostu ci simu ligati da affinità persunale. Sviluppemu affinità è empatia cù queste persone, è diventanu elementi di fiducia è sustegnu.

Ricunniscenza: Custituisce un passu in più in a necessità di accettazione. U desideriu di ricunniscenza ùn hè micca cuntentu di questu, va più luntanu, cerca ammirazione è apprezzamentu di meriti da parte di u so gruppu suciale.

Misurazione di un bisognu suciale

Quantu hè necessariu u sviluppu di l'essaru umanu in una sfera suciale specifica? Essendu una scienza umanistica, hè cumplessu di stabilisce un meccanisimu di determinazione precisa chì ci permette di ottene informazioni nantu à u gradu di necessità chì questi fattori d'interazione rappresentanu. Per questu, avemu travagliatu cù l'usu di l'indicatori suciali, chì sò destinati à rimpiazzà i cuncetti cù una o più misure, dendu cusì una definizione più operativa; Hè per quessa chì questi indicatori sò una misura diretta di benessere chì facilita a creazione di ghjudizii nantu à l'aspetti principali di a sucietà è u modu soggettivu chì e persone vivenu, per mezu di una misurazione o descrizione di caratteristiche di una situazione, a so interrelazione è u so cambiamentu. Questi indicatori di bisogni suciali sò di dui tippi:

  • Indicatori esterni: Sò quessi sintomi chì ponu esse determinati osservendu fattori di comportamentu esterni. Custituisce una misura di e situazioni è fenomeni chì ponu esse verificati per mezu di prove. Fondamentalmente si basa nantu à a creazione di cuncetti basati nantu à fatti verificabili.
  • Indicatori basati nantu à percezioni interne: Consideranu l'opinioni, e storie o e descrizzioni di e persone in i so parametri di misurazione, intervenendu apertamente e so percezioni di l'evenimentu, chì forse ùn sò micca d'accordu cù i fatti. Parechji scienziati credenu chì, per tirà una conclusione vera, basata nantu à a soggettività, hè necessariu cunsultà diverse fonti, escludere testimunianze chì sò luntane da a percezione cullettiva (micca senza prima valutà e condizioni chì suscitavanu quella percezione distanziata da a media) .

Oghje ghjornu, una grande parte di i studii nantu à questu sughjettu accunsenu chì i dui tippi d'indicatori sò cumplementari è preziosi, postu chì rispondenu à a multidimensionalità di a realtà suciale.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.